سینما

آنالیز اس اس دی اکسترنال ADATA SD620: اعجوبه کوچک و سریع

احتمالا با تماشا اس اس دی اکسترنال و به دست گرفتن آن، با هر حافظه جانبی دیگری خداحافظی کنید؛ به قدری که مجذوب کننده، هیجان انگیز، کاربردی و سریع است.

22 اسفند 1402

10 فیلم نامه نویس برتر دوران طلایی هالیوود؛ از بیلی وایلدر تا هرمان منکویچ

این فیلم نامه نویس ها در نوشتن برخی از برترین آثار تاریخ سینما مشارکت نموده اند. فیلم نامه نویس های دوران طلایی هالیوود، پیش روهای داستان گویی در سینما بودند. نویسندگان، معمارانی بودند که ساختارهایی خلق کردند که امروزه باعث خلق شدن فیلم های موردعلاقه...

24 دی 1402

رکوردشکنی تریلر GTA 6؛ پربیننده ترین ویدئو یوتیوب در یک روز

شرکت راکستار (Rockstar) پس از نزدیک به 10 سال به انتظارات سرانجام داد و تریلر رسمی بازی GTA VI را منتشر کرد. این تریلر اطلاعات خوبی از دنیای بازی به کاربران ارائه داد و در انتهای تریلر اعلام شد که بازی جی تی ای 6 سال 2025 میلادی عرضه خواهد شد.

14 آذر 1402

4 اقتباس اخیر وس اندرسون از داستان های رولد دال از بدترین تا برترین

وس اندرسون، کارگردان خوشنام و محترم، 4 فیلم کوتاه نو را در شبکه نتفلیکس منتشر نموده است که همه آن ها اقتباس از داستان های کوتاه نویسنده معروف کودک و نوجوان، رولد دال هستند. این اولین باری نیست که اندرسون یکی از داستان های رولد دال را اقتباس می نماید. او...

16 آبان 1402

قیمت انواع پژو پارس در بازار

قیمت انواع پژو پارس در بازار در مدل های 1400 تا 1402 و صفر کیلومتر افزایش داشته است. بعلاوه آنالیز ها نشان می دهد قیمت بازار و کارخانه این محصول تفاوت فاحشی دارند.

9 آبان 1402

چگونه تماشای فیلم به بهبود سلامت روان شما یاری می نماید؟

بسیاری از ما از تماشای فیلم لذت می بریم، چرا که فیلم ها می توانند احساساتی را در ما به وجود آورند؛ می توانند ما را بخندانند یا به گریه بیندازند، تهییج یا تحریک نمایند و در همه این احوالات، منجر به ارتباط عمیق با خود شوند. یک فیلم غمگین ممکن است به ما یاری...

1 آبان 1402

انتشار 146 عنوان کتاب حوزه سیره و معارف رضوی در به نشر

به گزارش خبرنگاران در مشهد، حسین سعیدی گفت: انتشارات به نشر همزمان با دهه پایانی ماه صفر در نمایشگاه آرام جان ها در کنار سایر مراکز فرهنگی آستان قدس رضوی در غرفه ای با شعار ارادتی از جنس کتاب و کلمه با عرضه و معرفی 146 عنوان کتاب چاپ شده در این انتشارات...

20 شهریور 1402

سعید راد بازیگر بزرگ شد؛ ادای دین به ایرج قادری ، ... این سینما مورد پسند من نیست

سعید راد از حضورش در فیلم بزرگ به کارگردانی ژوبین قادری اطلاع داد و گفت: این فیلم ادای دینی به سینمای کلاسیک قهرمان محور، با اخلاق و نوستالژیک که پدر کارگردان یعنی ایرج قادری از پایه گذارانش بوده است.

18 شهریور 1402

مگالودون، بزرگترین کوسه دنیا شاید هنوز منقرض نشده باشد!

گجت نیوز نوشت: بزرگترین کوسه دنیا مگالودون نام داشت که میلیون ها سال باعث ایجاد رعب و وحشت در اقیانوس ها شد. اخیرا بحث هایی مطرح شده که شاید این جانور غول پیکر منقرض نشده باشد.

11 شهریور 1402

این مرسدس بنز برای مشکل پسندترین افراد ساخته شده، عکس

تیونر آلمانی SMN به سراغ مرسدس بنز S 580 رفته و تغییراتی در ظاهر و باطن بزرگترین سدان این برند آلمانی ایجاد نموده است.

19 تیر 1402

عملیات نجات شیرخوار 14 روزه از اتاق فرمان

کودک 14 روزه اهوازی با هدایت تکنیسین اورژانس از اتاق فرمان نجات یافت. این نوزاد دچار خفگی شده بود، به سختی نفس می کشید، گریه نمی کرد و توان حرکت دادن دست و پایش را نداشت. این کودک با مرگ فاصله ای نداشت که محسن آقاجری، فرشته نجاتش شد.

10 تیر 1402

شکار لحظه شگفت انگیز عبور ایستگاه فضایی از مقابل خورشید

ایسنا نوشت: ایستگاه فضایی از روبروی یک لکه خورشیدی گذشت که به اندازه کافی بزرگ بود که می توانست زمین را ببلعد.

25 خرداد 1402

آموزش سودوکو با جایزه

برای اینکه با سودوکو بیشتر آشنا شده و با منطق آن را حل کنید، کافی است فیلم زیر را ببینید. ناصرفروندیان، استاد حل سودوکو شیوه های صحیح را آموزش می دهد.

21 خرداد 1402

سایکودراما یکی از انواع روان درمانی هنرمحور است

هدی پوررضائیان سایکودراماتیست و متخصص روان­شناسی سلامت مترجم گروه درمانی با بچه ها - روان ­نمایشگری با بچه ها نوشته آلفونس آیچینگر ، والتر هال که به تازگی از سوی انتشارات ارجمند منتشر شدهدر گفت وگو با خبرنگاران درباره این اثر شرح داد: کتاب گروه ­درمانی...

12 خرداد 1402

تراشه پرچمدار کوالکام در موبایل نو سونی!

زومیت نوشت: مشخصات فاش شده Xperia 5 V نشان می دهند این گوشی دوربین سه گانه و پردازنده پرچمدار کوالکام دارد.

1 خرداد 1402

نفرات برتر مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بابلسر، سومین مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای پیش از ظهر شنبه در سالن باقرالعلوم(ع) دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار گردید.

30 اردیبهشت 1402

تماشای یکی از مهم ترین فیلم های دهه 90 سینمای ایران در فیلم نت، بدون تاریخ، بدون امضاء به نمایش خانگی آمد

پلتفرم فیلم نت فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضاء ساخته وحید جلیلوند را عرضه کرد.

27 اردیبهشت 1402

این مار خوش خط و خال 350 هزار دلار قیمت دارد!

حتما در فیلم ها یا کلیپ های نمایشی، خودرو ای سی کبری را دیده اید. این رودستر کلاسیک به شدت محبوب است و بیشتر مجموعه داران مطرح دنیا یک دستگاه از آن را نگهداری می نمایند.

25 اردیبهشت 1402

معرفی سریال کمدی Platonic با بازی ست روگن و رز بیرن

ست روگن به یکی از برجسته ترین بازیگران کمدی قرن بیست و یکم میلادی تبدیل شده و این در حالی است که توانسته آثار بسیار جذب و تماشایی نیز به عنوان تهیه کننده خلق کند. با اینکه ممکن است بسیاری از افراد منتظر صداپیشگی او در نقش منتیس در انیمیش پاندای کونگ فو...

10 اردیبهشت 1402

جنگنده چابکی که اف 22 آمریکایی را به زیر کشید ، عکس

داسو رافال جنگنده چند منظوره فرانسوی در دسته پرنده های پنهان کار طبقه بندی نمی شوند اما توانسته مشهورترین پرنده پنهان کار جهان را در داگ فایت شکست دهد.

8 اردیبهشت 1402
تعداد: (97)