سعید راد بازیگر بزرگ شد؛ ادای دین به ایرج قادری ، ... این سینما مورد پسند من نیست

به گزارش وبلاگ اطلس وب، سعید راد از حضورش در فیلم بزرگ به کارگردانی ژوبین قادری اطلاع داد و گفت: این فیلم ادای دینی به سینمای کلاسیک قهرمان محور، با اخلاق و نوستالژیک که پدر کارگردان یعنی ایرج قادری از پایه گذارانش بوده است.

سعید راد بازیگر بزرگ شد؛ ادای دین به ایرج قادری ، ... این سینما مورد پسند من نیست

به گزارش وبلاگ اطلس وب، سعید راد ضمن اعلام این مطلب و یادآوری این که دو مورد از برترین فیلم هایش یعنی برزخی ها و هدف با ایرج قادری بوده گفت: سینمای قهرمان محور از بین رفته و سینمای تازهی آمده که باب پسند ما نیست. من مال دوره طلایی آن زمان هستم. البته من در بد و خوب سینمای تازه دخالت نمی کنم. الان سینما تجاری شده و فیلمسازان عوامل خودشان را دارند که این سینما مورد پسند من نیست.

این بازیگر با تاکید بر این که ژوبین قادری را به خاطر ساخت این فیلم تحسین می کنم اضافه کرد: 10 جلسه با این کارگردان صحبت کردم و در جلسات اولیه متوجه شدم کارش را بخوبی بلد است و با آگاهی تمام، جدیت و کاریزمای مثال زدنی و وسواس بسیار عمل می نماید، وقتی متوجه شدم چه می خواهد، گفتم تا آخر هستم، چون این فیلمساز و این سینما مورد علاقه من است و مطمئنم این فیلم مورد استقبال قرار می گیرد، فیلم بزرگ قهرمان های آن زمان را زنده می نماید.

وی ادامه داد: برای پیش فراوری این فیلم در تلاشم تا خود را آماده کنم.

سعید راد در سریال ها و فیلم هایی چون ساخت ایران، مرز، خط قرمز، برزخی ها، عبور از میدان مین، دادشاه، عقاب ها، دوئل، پروانگی، گیرنده، چ، انتها خدمت و عشق و جنون نقش آفرینی نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سعید راد بازیگر بزرگ شد؛ ادای دین به ایرج قادری ، ... این سینما مورد پسند من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید راد بازیگر بزرگ شد؛ ادای دین به ایرج قادری ، ... این سینما مورد پسند من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید