معرفی سریال کمدی Platonic با بازی ست روگن و رز بیرن

به گزارش وبلاگ اطلس وب، ست روگن به یکی از برجسته ترین بازیگران کمدی قرن بیست و یکم میلادی تبدیل شده و این در حالی است که توانسته آثار بسیار جذب و تماشایی نیز به عنوان تهیه کننده خلق کند. با اینکه ممکن است بسیاری از افراد منتظر صداپیشگی او در نقش منتیس در انیمیش پاندای کونگ فو کار 4 (Kung Fu Panda 4) باشند یا اینکه از تماشای صداپیشگی او در نقش دانکی کونگ در انیمیشن برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) لذت ببرند اما در این میان، باید منتظر اثری تازه از وی به نام سریال افلاطونی (Platonic) نیز بود.

معرفی سریال کمدی Platonic با بازی ست روگن و رز بیرن

ست روگن بیشتر به خاطر کمدی خودش معروفیت دارد و مطمئنا این سریال کمدی و عاشقانه می تواند برای بیننده ها و به خصوص هواداران آثار وی بسیار مجذوب نماینده و تماشایی باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی داستان، بازیگران و تاریخ پخش این سریال تازه بپردازیم.

عوامل سازنده سریال Platonic

در کنار بازیگران برجسته ای که در سریال افلاطونی نقش آفرینی می نمایند، عوامل سازنده این اثر نیز بسیار برجسته و بااستعداد هستند. این سریال به طور مشترک به وسیله نیک استولر و فرانچسکا دلبانکو خلق و نوشته شده و این در حالی است که هر دوی آن ها فیلموگرافی بسیار خوبی دارند و قبلا در آثاری همانند سریال کمدی دوستانی از کالج (Friends from College) همکاری داشته اند. این دو نویسنده با یکدیگر ازدواج نموده و دو فرزند دارند.

این در حالی است که آن ها سابقه همکاری با دو ستاره سریال افلاطونی یعنی ست روگن و رز بیرن را داشته اند و نیک استولر سکان کارگردانی دو فیلم سینمایی همسایه ها (Neighbors) را در دست داشته است. این سریال تازه محصولی از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس به شمار می رود که سال جاری پخش خواهد شد.

داستان سریال Platonic

برای بسیاری از هواداران، خلاصه داستان در اینکه به تماشای یک سریال بنشیند یا نه، یک عامل بسیار مهم به شمار می رود. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال افلاطونی به توضیح زیر است:

سریال افلاطونی داستان دو دوست صمیمی را دنبال می نماید که به سن میانسالی نزدیک می شوند و پس از یک شکاف بسیار طولانی در دوستی خود، بار دیگر با یکدیگر ارتباط برقرار می نمایند. دوستی این دو همه گیر می گردد و زندگی آن ها را به شیوه ای خنده دار بی ثبات می نماید.

به نظر می رسد که این خلاصه داستان زمینه بسیار خوبی را برای ست روگن و رز بیرن فراهم می آورد تا بتوانند استعدادهای کمدی خودشان را به رخ بکشند و در عین حال، سبک بالغانه کاراکترهای خودشان را نشان بدهند. در حالی ست روگن و رز بیرن در این سریال تازه سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس نقش آفرینی می نمایند که قبلا با این سرویس همکاری داشتند. رز بیرن قبلا در سریال فیزیکی (Physical) که فصل سوم آن در راه است، بازی نموده و ست روگن نیز قرار است یک فیلم کمدی بدون عنوان را نویسندگی و کارگردانی کند.

بازیگران سریال Platonic

همانطور که در بالا ذکر شده بود، سریال افلاطونی با بازی ست روگن و رز بیرن در نقش های اصلی است. آن ها در این سریال نقش ویل و سیلویا را بازی خواهند کرد. علاوه بر این دو بازیگر برجسته، بازیگران با استعداد دیگری نیز در این اثر نقش آفرینی می نمایند که شامل لوک مک فارلین در نقش چارلی، تری هیلی در نقش اندی، کارلا گالو در نقش کتی و اندرو لوپز در نقش رجی است.

از جمله دیگر بازیگرانی که قرار است در سریال افلاطونی حضور داشته باشند نیز می توان به آلیشا وینرایت در نقش آدری، گای برانوم در نقش استوارت، جنت وارنی در نقش ونسا، امیلی کیمبال در نقش پیتون و وینی توماس در نقش عمر اشاره نمود.

تاریخ پخش سریال Platonic

ساخت سریال افلاطونی برای اولین بار در سال 2020 میلادی اعلام شده بود و حالا پس از این مدت زمان طولانی، سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس قرار است پخش آن را از تاریخ 24 ماه مه سال 2023 میلادی (چهارشنبه 3 خرداد 1402) آغاز کند. در همان روز ابتدایی سه قسمت اول سریال پخش خواهد شد و هفت قسمت به جامانده نیز به صورت هفتگی پخش می شوند.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی سریال کمدی Platonic با بازی ست روگن و رز بیرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال کمدی Platonic با بازی ست روگن و رز بیرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید