این مرسدس بنز برای مشکل پسندترین افراد ساخته شده، عکس

به گزارش وبلاگ اطلس وب، تیونر آلمانی SMN به سراغ مرسدس بنز S 580 رفته و تغییراتی در ظاهر و باطن بزرگترین سدان این برند آلمانی ایجاد نموده است.

این مرسدس بنز برای مشکل پسندترین افراد ساخته شده، عکس

امیرمسعود عابدین: SMN موتورز S کلاس فعلی را به یک سدان اسپرت مجلل تبدیل می نماید که 592 اسب بخار قدرت 820 نیوتن متر گشتاور دارد.SMN این محصول را SMN600 می نامد.

این شرکت از S580 4Matic به عنوان آغاز استفاده می نماید.این خودرو به صورت استاندارد دارای یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربو است که 496 اسب بخار قدرت و 516 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.

SMN 600 دارای یک اگزوز فولادی ضد زنگ با سیستم کنترل فلپ است که با محرک های OEM کار می نماید.

این سدان دارای کیت بدنه فیبر کربنی است که شامل اسپلیتر جلو، قسمت های ورودی هوا، رکاب های جانبی، درپوش آینه ها، اسپویلر درب صندوق عقب و دیفیوزر عقب است.

این خودرو بر روی چرخ های 22 اینچی سوار می گردد که تیونر از رینگ های آلومینیومی استفاده می نماید و طراحی چند پره دارد.کالیپرهای ترمز به رنگ رویال منت هستند که همان سایه ای است که روکش کابین را می پوشاند.

بیشتر بخوانید:

راننده مشهور فرمول یک خودروی میلیون دلاری خود را تحویل گرفت/عکس و فیلم

تلفیق چند مدل خودرو در جدیدترین محصول مرسدس بنز/عکس

SMN موتورز ترکیبی از چرم ناپا و آلکانترا را در S-Class نصب می نماید که شامل صندلی ها، پنل درها، داشبورد، کنسول مرکزی، فرمان، ستون ها و... می گردد.

رنگ های دیگری غیری از رنگ نعنایی، برای کابین قابل سفارش است.سقف دارای نور LED است تا شبیه ستاره باشد.SMN می تواند یک SMN600 را از ابتدا بسازد یا مشتری می تواند نسل W223 کلاس S خود را برای اصلاحات بیاورد. این شرکت می تواند تغییرات را روی خودروهای شاسی بلند یا سدان انجام دهد.

اگر می خواهید یک کلاس S قدرتمندتر داشته باشید، مرسدس در حال حاضر AMG S63 E Performance پلاگین هیبریدی را ارائه می دهد و این قدرتمندترین کلاس S است که تا به امروز از کارخانه قابل خریداری است.این مدل ترکیبی از یک توئین توربو 4.0 لیتری V8 و یک موتور الکتریکی در محور عقب است که در مجموع 791 اسب بخار قدرت و 1430 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.این سدان در حدود 3.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ اطلس وب مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "این مرسدس بنز برای مشکل پسندترین افراد ساخته شده، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مرسدس بنز برای مشکل پسندترین افراد ساخته شده، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید