موبایل، تبلت و گجت ها

ساعت کار و تعطیلات موزه های بنیاد مستضعفان اعلام شد

گروه موزه های دفینه خبر داد همزمان با فرارسیدن نوروز و آمادگی موزه های این گروه برای میزبانی از بازدیدکنندگان، مرکز فرهنگی موزه ای خودروهای تاریخی ایران همه روزه در تعطیلات نوروز از ساعت 9 صبح تا 18 باز است. این موزه به تازگی ایوان کالسکه و گذر پلاک را...

1 فروردین 1403

آنالیز اس اس دی اکسترنال ADATA SD620: اعجوبه کوچک و سریع

احتمالا با تماشا اس اس دی اکسترنال و به دست گرفتن آن، با هر حافظه جانبی دیگری خداحافظی کنید؛ به قدری که مجذوب کننده، هیجان انگیز، کاربردی و سریع است.

22 اسفند 1402

سایدلود برنامه های آیفون برای کاربران ایرانی فعال شده است؟

آیا کاربران ایرانی می توانند با تغییر ریجن اپل آیدی، به قابلیت سایدلود اپلیکیشن های آیفون دسترسی پیدا نمایند؟ طلسم طولانی مدت اپل انتها شب گذشته با انتشار iOS 17.4 شکسته شد. اپل در بیانیه ای مطبوعاتی گفت که کاربران در اتحادیه اروپا می توانند به بارگیری...

17 اسفند 1402

هتل فونیکس گرند پوکت؛ گزینه ای مناسب و با کیفیت برای اقامت در تایلند

هتل فونیکس گرند پوکت یک هتل 3 ستاره در شهر پوکت تایلند است که با توجه به امکانات خوبی که دارد می تواند یکی از گزینه های خوب برای اقامت شما باشد. جاده Bangla در 600 متری هتل Phoenix Grand Hotel Phuket و استادیوم بوکس پاتونگ 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه،...

9 اسفند 1402

سرمایه گذار فرشته یا انجل کیست؟ و چه وظایفی بر عهده دارد؟

سرمایه گذار آنجل یا فرشته (angel investor) یکی از مفاهیم کلیدی در اکوسیستم نوآوری است که نقشی محوری در رشد اولیه یک استارتاپ بازی می کند. اما سرمایه گذار انجل کیست؟ چه تفاوتی با سرمایه گذار خطرپذیر دارد؟ و تأمین مالی با بهره گیری از یک سرمایه گذار انجل چه مزایایی...

8 اسفند 1402

نوکیا با ما خداحافظی نمی کند!

برند HMD در بیانیه ای مطبوعاتی ضمن تکذیب شایعه ها گفت که به تولید گوشی های نوکیا ادامه می دهد.

6 اسفند 1402

این هندزفری در لحظه ترجمه می نماید

به روزرسانی تازه گلکسی بادز، هوش مصنوعی را به هنذفری سامسونگ اضافه می نماید. مهم ترین ویژگی این آپدیت اضافه شدن قابلیت ترجمه زنده تماس است.

2 اسفند 1402

شگفتی چشم انسان؛ تماشا دنیا چه زمان امکان پذیر شد؟

در طول تاریخ موجودات مختلفی در پاسخ به فشارهای انتخابی مختلف به تدریج به چشم های پیچیده تکامل داده اند و حیات روی زمین دچار تحول چشمگیری شد.

24 بهمن 1402

ارزان ترین گوشی اپل در راه است، عکس

یک افشاگر می گوید نسل تازه آیفون SE در بالای نمایشگرش داینامیک آیلند دارد و نمای پشتی آن شبیه آیفون 16 خواهد بود.

22 بهمن 1402

گوگل نام هوش مصنوعی Bard را به Gemini تغییر داد؛ هر آنچه باید بدانید

ساعاتی قبل گوگل رسما گفت که از این به بعد برای هوش مصنوعی Bard از نام نو Gemini استفاده می کند که نام مدل هوش مصنوعی پیشرفته این شرکت است. در کنار این خبر، تغییرات دیگری هم عملی شده که در ادامه به تمام این موارد می پردازیم.

19 بهمن 1402

قدرت پردازش این گوشی از لپ تاپ بیشتر است!

نتایج نخستین بنچمارک تراشه A18 پرو اپل از طریق یکی از افشاگران در ایکس فاش شده است. این بنچمارک نشان می دهد اپل همچنان در بخش تک هسته ای عملکرد بهتری نسبت به رقبا دارد.

11 بهمن 1402

راهنمای خرید برترین هدفون های بیسوس؛ گران قیمت اما منحصر به فرد

در میان برندهای مختلف چینی که در بازار لوازم جانبی و محصولات هوشمند ایران به فعالیت می پردازند، برند بیسوس یکی از شرکت هایی است که احتمالاً نام آن زیاد به گوش شما خورده و هواداران بسیار زیادی در بازار دارد. این شرکت چینی که فعالیت خود را در سال 2011 شروع...

5 بهمن 1402

برقراری سه پرواز فوق العاده از تهران به مقصد فرودگاه نجف اشرف به صورت رفت و برگشت

ایرنا/ براساس خبرهای بدست آمده، برقراری سه پرواز فوق العاده از تهران به مقصد فرودگاه نجف اشرف به صورت رفت و برگشت صورت می گیرد.

4 بهمن 1402

اختتامیه اولین بوت کمپ برنامه نویسی دانش آموزی کشور

اختتامیه اولین بوت کمپ برنامه نویسی دانش آموزی کشور با تقدیر از 81 دانش آموز و 5 مدرسه در قم برگزار گشت.

2 بهمن 1402

5 تفاوت کلیدی بین گوشی گلکسی S24 اولترا و S23 اولترا؛ بهترین های سامسونگ

علی رغم شباهت های مختلف بین گوشی گلکسی S24 اولترا و S23 Ultra چند تفاوت کلیدی بین این دو محصول سامسونگ دیده می شود. در این مقاله قصد داریم این دسته از تفاوت ها را مرور کنیم.

30 دی 1402

شیائومی از مدل 4G پوکو M6 پرو با قیمت 199 دلار رونمایی کرد

چند ماه قبل، شیائومی مدل 5G پوکو M6 پرو را با چیپست اسنپدراگون 4 نسل 2، نمایشگر 90 هرتزی، دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. حالا امروز شاهد رونمایی از مدل 4G پوکو M6 پرو بودیم که با قیمت بسیار مناسبی راهی بازار جهانی خواهد شد.

22 دی 1402

این نرم افزار تمام مسائل تلفن همراه را به شما اطلاع می دهد!

زومیت نوشت: گوگل برای آسان تر شدن تعمیر گوشی های پیکسل از نرم افزار Pixel Diagnostic رونمایی کرد.

26 آذر 1402

بلیط حمل و نقل عمومی نامحدود 49 یورویی آلمان و مجارستان چگونه کار می نمایند؟

در اوایل امسال، آلمان بلیط حمل و نقل عمومی نو 49 یورویی را معرفی کرد که در قطارها، اتوبوس ها و سیستم های مترو در سراسر کشور معتبر است.

9 آذر 1402

پوشش ضعیف اینترنت نسل پنجم در کشور!

زومیت نوشت: تعداد سایت های نسل پنجم اینترنت کشور زیر 5 درصد است اما وزیر ارتباطات وعده داده که تا انتها دولت پوشش نسل پنجم به 10 درصد برسد.

8 آبان 1402

جیکو 7 کراس اوور تازه چری برای بازار خودرو ایران ، راهنمای جامع JAECOO 7

جیکو 7 نخستین محصول از برند تازه JAECOO (زیر مجموعه Chery) برای بازار ایران خواهد بود. این خودرو که در بازار خودرو چین با نام Explore 06 حضور دارد، اولین ماه عرضه به بازار را پشت سر گذاشت و اندازه تقاضا برای آن حتی به 310 دستگاه هم نرسید. جیکو 7 براساس همان پلتفرم T1X...

27 شهریور 1402
تعداد: (115)