این هندزفری در لحظه ترجمه می نماید

به گزارش وبلاگ اطلس وب، به روزرسانی تازه گلکسی بادز، هوش مصنوعی را به هنذفری سامسونگ اضافه می نماید. مهم ترین ویژگی این آپدیت اضافه شدن قابلیت ترجمه زنده تماس است.

این هندزفری در لحظه ترجمه می نماید

به گزارش وبلاگ اطلس وب ، قابلیت مذکور به شما امکان می دهد با افرادی که به زبان دیگری صحبت می نمایند، تلفنی مکالمه کنید.

به نقل از زومیت، براساس بیانیه سامسونگ، آپدیت تازه گلکسی بادز را بهتر از قبل با سری گلکسی S24 تطبیق می دهد. قابلیت های هوش مصنوعی پرچم داران سامسونگ برای تعداد بسیار کمی از محصولات این شرکت منتشر خواهند شد. بنابراین، بهره مندی گلکسی بادز از این قابلیت ها خبر خوشی برای کاربرانش محسوب می گردد.

سامسونگ اشاره می نماید که سوئیچ اتوماتیک به سری گلکسی بادز نیز خواهد آمد. این ویژگی هنگامی که به چند دستگاه ازطریق بلوتوث متصل هستید، باعث می گردد تجربه آسان تری برای جابه جایی در بین دستگاه ها داشته باشید. درصورت تماس تلفنی، اندروید به طور اتوماتیک دستگاه پخش را تغییر می دهد تا تماس را بدون متوقف کردن پخش محتوا برقرار کنید.

Auracast ویژگی دیگری است که با آپدیت تازه به گلکسی بادز اضافه خواهد شد. Auracast امکان اتصال چندین دستگاه به یک منبع صوتی را فراهم می نماید و حالا مدل های مختلف گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ می توانند از این قابلیت برای اتصال به چندین ایرباد استفاده نمایند.

علاوه براین، به یاری ویژگی صدای 360 درجه Auracast در تلویزیون هایی که از آن پشتیبانی می نمایند، کاربران می توانند ازطریق گلکسی بادز به صدای فراگیر مجازی گوش دهند.

آپدیت تازه برای گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز 2 پرو و گلکسی بادز FE که جزو برترین هدفون های بی سیم هستند، در چند روز آینده دردسترس قرار می گیرد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "این هندزفری در لحظه ترجمه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هندزفری در لحظه ترجمه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید