هتل فونیکس گرند پوکت؛ گزینه ای مناسب و با کیفیت برای اقامت در تایلند

به گزارش وبلاگ اطلس وب، هتل فونیکس گرند پوکت یک هتل 3 ستاره در شهر پوکت تایلند است که با توجه به امکانات خوبی که دارد می تواند یکی از گزینه های خوب برای اقامت شما باشد. جاده Bangla در 600 متری هتل Phoenix Grand Hotel Phuket و استادیوم بوکس پاتونگ 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی پوکت است که 36 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

هتل فونیکس گرند پوکت؛ گزینه ای مناسب و با کیفیت برای اقامت در تایلند

شما می توانید از طریق سایت های گردشگری بلیط اینترنتی هواپیما را رزرو کنید. بازدید از جاهای دیدنی پوکت مانند: مجسمه بزرگ بودا، معبد وات چالونگ، بافت قدیمی شهر پوکت و ... می توانند سفر شما را به یادماندنی تر سازند. در ادامه امکانات هتل با جزئیات بیشتری بررسی شده است.

امکانات عمومی هتل فونیکس گرند پوکت

در این هتل شما می توانید در فضای بیرون هتل نیز دورهمی داشته باشید و از امکانات موجود در فضای باز هتل نیز استفاده کنید. اینترنت در تمام قسمت های هتل بصورت رایگان قابل دسترسی است. اگر مسافری در این سفر خودرو شخصی بهمراه داشته باشد، می تواند از پارکینگ هتل که بصورت رایگان و بدون نیاز به رزرو استفاده کند. فضای هتل با وجود تهویه مطبوع و نظافت روزانه یک فضای مطبوع و آرامش بخش محسوب می شود.

معلولان می توانند به راحتی در این هتل اقامت داشته باشند زیرا تمام امکانات مورد نیاز برای اقامت این افراد در هتل Phoenix Grand Hotel Phuket تعبیه شده است. آسانسور موجود در هتل می تواند سبب سهولت در رفت و آمد به طبقات متخلف شود. مسافران می توانند از طریق شاتل یا ترانسفر فرودگاهی به راحتی از فرودگاه به هتل محل سکونت خود بروند.

هتل دارای یک استخر بصورت روباز است که تقریبا در تمام مواقع سال باز است و افراد با هر سنی می توانند از آن استفاده کنند. اگر نیاز به فکس و فتوکپی داشته باشید، می توانید از امکانات موجود در هتل استفاده کنید. ماساژ حرفه ای می تواند یکی از امکاناتی باشد که از طریق آن آرامش را هر چه بیشتر تجربه کنید. انگلیسی و تایلندی دو زبانی هستند که کارکنان هتل به آن ها تسلط دارند. اگر لباس های شما به تمیز شدن و اتو نیاز دارند می توانید از خشکشویی و لاندری هتل استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید بهتر است بدانید که این خدمات ملزم به پرداخت هزینه مجزا و اضافی هستند.

این هتل دارای صندوق امانات نیز هست که می توانید وسایل و مدارک با ارزش خود را به آن بسپارید. خدماتی دربانی و میز پذیرش 24 ساعته در خدمت مسافران هتل است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است.

استعمال دخانیات در محوطه داخلی هتل ممنوع بوده و بخش مجزایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مهمانان و کارکنان ایجاد نشود. از بچه ها در هر سنی استقبال می شود. بچه ها بالای 12 سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها بطور کامل دریافت می شود. ورود به هتل از ساعت 14 و تخلیه هتل تا ساعت 12 ظهر صورت می گیرد.

امکانات و انواع اتاق های هتل

اتاق های هتل Phoenix Grand Hotel Phuket مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانالهای ماواره ای، آباژور و تلفن است. با توجه به اینکه سرویس بهداشتی در جلب رضایت مهمانان نقش مهمی را ایفا می کند، همه اتاق ها به حمام، سشوار، حوله، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. برخی از اتاق ها دارای یک قسمت نشیمن برای استراحت مهمانان هستند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:

واحدهای خانوادگی

واحد دبل سویریور

واحد توئین سوپریور

رستوران هتل

انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را می توانید از منوی متنوع رستوران هتل فونیکس گرند پوکت انتخاب کنید. برای آرامش بیشتر می توانید از قسمت کافی شاپ قهوه و نوشیدنی های دیگر را نیز سفارش دهید.

فاصله هتل فونیکس گرند پوکت تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل پاتونگ: 800 متر

فاصله تا معبد وات چالونگ: 9.5 کیلومتر

فاصله تا مجسمه بودای بزرگ: 11.6 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم پوکت: 15 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل فونیکس گرند پوکت؛ گزینه ای مناسب و با کیفیت برای اقامت در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فونیکس گرند پوکت؛ گزینه ای مناسب و با کیفیت برای اقامت در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید