این نرم افزار تمام مسائل تلفن همراه را به شما اطلاع می دهد!

به گزارش وبلاگ اطلس وب، زومیت نوشت: گوگل برای آسان تر شدن تعمیر گوشی های پیکسل از نرم افزار Pixel Diagnostic رونمایی کرد.

این نرم افزار تمام مسائل تلفن همراه را به شما اطلاع می دهد!

طبق بیانیه رسمی گوگل، غول فناوری آمریکایی به منظور آسان تر شدن تعمیر انواع گوشی گوگل از نرم افزار Pixel Diagnostic به همراه راهنمای تعمیرات جدیدی رونمایی کرد. راهنمای تعمیرات یادشده در حال حاضر تنها از زبان های انگلیسی و فرانسوی پشتیبانی می نماید و مخصوص کسانی است که خودشان می خواهند پیکسل ها را تعمیر نمایند.

کاربران گوشی های پیکسل با استفاده از این برنامه می توانند دستگاه خود را برای مسائل قبل و بعد از تعمیر آزمایش نمایند و ببینند که آیا دستگاه مدنظرشان پس از تعمیر به درستی کار می نماید یا خیر. افرادی که می خواهند از این برنامه استفاده نمایند ضروری است پس از اتصال به اینترنت در گوشی پیکسل خود کد # #7287# # را شماره گیری نمایند.

مانتین ویویی ها طی چند روز گذشته با آپدیت بزرگی که برای انواع گوشی پیکسل و تبلت پیکسل منتشر کردند، ویژگی حالت تعمیر را که قبل تر در انواع گوشی سامسونگ وجود داشت به دستگاه های یادشده اضافه کردند. کاربران برای محافظت از اطلاعات خود می توانند قبل از تحویل دستگاه به منظور تعمیر این حالت را روشن نمایند.

گوگل بعلاوه اعلام کرد به منظور بهبود فرایندهای مربوط به تعمیر پیکسل ها، با شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات مختلفی شریک شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این نرم افزار تمام مسائل تلفن همراه را به شما اطلاع می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نرم افزار تمام مسائل تلفن همراه را به شما اطلاع می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید