راهنمای خرید برترین هدفون های بیسوس؛ گران قیمت اما منحصر به فرد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، در میان برندهای مختلف چینی که در بازار لوازم جانبی و محصولات هوشمند ایران به فعالیت می پردازند، برند بیسوس یکی از شرکت هایی است که احتمالاً نام آن زیاد به گوش شما خورده و هواداران بسیار زیادی در بازار دارد. این شرکت چینی که فعالیت خود را در سال 2011 شروع کرد، محصولات به شدت حرفه ای اما گران قیمتی را در اختیار کاربران قرار می دهند و هدفون های آن از جدیدترین فناوری های روز جهان برخوردار هستند. اگر قصد خرید برترین هدفون های بیسوس را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در این مقاله به معرفی و آنالیز 6 هدفون برتر و مجذوب کننده این برند چینی در رنج های قیمتی متفاوت خواهیم پرداخت تا برترین محصول را برای خرید خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید برترین هدفون های بیسوس؛ گران قیمت اما منحصر به فرد

هندزفری بلوتوثی بیسوس مدل KAT DUAL CONNECTED 3 BASEUS SPORT

اگر در پی خرید برترین هدفون های بلوتوثی بیسوس در بازار هستید، به راحتی می توانید روی ویژگی های مدل KAT DUAL CONNECTED 3 BASEUS SPORT به عنوان یک محصول حرفه ای حساب باز کنید. این محصول یکی از برترین گزینه های هدفون بی سیم برای فعالیت های ورزشی و روزمره است. این هدفون با طراحی ارگونومیک و سبک دارای قابلیت اتصال به دو دستگاه همزمان است که به شما این امکان را می دهد تا بدون احتیاج به جدا کردن دستگاه از هندزفری، به دو گوشی هوشمند یا دستگاه های دیگر به طور همزمان متصل شوید. هندزفری بیسوس KAT DUAL CONNECTED 3 دارای بلوتوث 5.0 است و با توانایی اتصال به دستگاه های با فاصله تا 10 متر، به شما اجازه می دهد تا بدون احتیاج به حمل گوشی، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

این محصول مجذوب نماینده بیسوس دارای باتری با ظرفیت 110 میلی آمپر ساعتی است که با شارژ کامل تا 10 ساعت مداومت در حالت پخش موسیقی و تا 500 ساعت در حالت آماده به کار دارد. بعلاوه، این هندزفری با داشتن سه میکروفون داخلی با کیفیت بالا، به شما تجربه یک مکالمه لذت بخش را نیز ارائه می دهد. باسئوس KAT DUAL CONNECTED 3 دارای کنترل لمسی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون احتیاج به لمس دستگاه، به کنترل پخش موسیقی، پاسخ دادن به تماس های ورودی و تنظیم حجم صدا بپردازید. از دیگر ویژگی های بسیار کارآمد این محصول می توان به قابلیت نویز کنسلینگ فعال هیبریدی آن اشاره نمود. این سیستم پیشرفته، صداهای محیطی و داخل گوش را به طور مداوم دریافت و تجزیه و تحلیل می نماید. با این کار، نویزهای محیطی را در یک محدوده وسیع از فرکانس ها کاهش می دهد. این فناوری، با تنظیم مداوم امواج صوتی، صدایی متعادل و طبیعی را فراهم می نماید و این امکان را به شما می دهد تا به صورت آرام و لذت بخش به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

این هندزفری بی سیم بیسوس دو درایور 13 میلی متری باکیفیت دارد که وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارند و این کار را به برترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند. بعلاوه، با پشتیبانی از کدک aptX، این هدفون توانسته است کیفیت صدایی را ارائه دهد که حتی با کیفیت صدای بعضی اسپیکرهای بلوتوثی قدرتمند بتوان آن را مقایسه کرد. اگر اهل بازی های آنلاین هستید، این محصول برای شما بسیار مناسب است، چرا که تأخیر صوتی بسیار کمی دارد که به حدود 38 میلی ثانیه می رسد. این محصول در برابر عرق و رطوبت نیز مقاوم است و به راحتی می توانید از آن برای ورزش کردن نیز بهره ببرید.

هدفون مخصوص بازی بی سیم بیسوس مدل OPS STORM 1 LOWLATENG

اگر از کاربران گیمر هستید و در پی یک محصول فوق العاده باکیفیت برای لذت بردن از تجربه صوتی عالی در هنگام بازی کردن می گشت، مدل OPS STORM 1 LOWLATENG، یکی از برترین هدفون های مجذوب نماینده بیسوس در بازار برای گیمینگ است که ویژگی های خوبی را به کاربران ارائه می دهد. راحتی و نحوه قرارگیری یک هدفون گیمینگ درون گوش برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این موضوع به شدت در خصوص این محصول مورد توجه بیسوس قرار گرفته است. این شرکت چینی برای این محصول خود از طراحی بسیار ارگونومیکی بهره برده که دقیقاً با طراحی گوش داخلی انسان چفت می گردد و در ساعات طولانی بازی کردن هیچ مسئله ای را برای کاربران به وجود نمی آورند. این محصول از جنس پلاستیک باکیفیت ABS فراوری شده که مقاومت فوق العاده خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد. بعلاوه باید به وزن بسیار سبک این هدفون بی سیم نیز اشاره کنیم.

هدفون مخصوص بازی بی سیم بیسوس مدل OPS STORM 1 LOWLATENG با داشتن تکنولوژی Low Latency، به شما این امکان را می دهد که با تاخیر بسیار کم، به بازی های خود بپردازید و تجربه گیمینگ بهتری داشته باشید. بعلاوه، این هدفون با داشتن فرکانس پاسخ گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز، صدای بازی را با کیفیت بالا و واضح به شما ارائه می دهد. فناوری نویز کنسلینگ فعال هیبریدی بیسوس در این محصول نیز به کار رفته که قادر است سروصدای محیط اطراف شما را به شکلی هیجان انگیز کاهش دهد و این موضوع به افزایش تمرکز شما خواهد انجامید. بعلاوه سه میکروفون برای هر گوشی این محصول بیسوس در نظر گرفته شده تا صدای شما با برترین کیفیت به گوش کاربر طرف مقابل برسد و مسئله ای از بابت وجود نداشته باشد. این محصول از اتصال بلوتوثی نسخه 5.1 برای متصل شدن به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید که پایداری خوبی دارد.

این هدفون بی سیم در برابر عرق و رطوبت مقاوم است و کاربران با خیالی راحت می توانند از این محصول هنگام ورزش کردن و دویدن بهره ببرند. هدفون OPS STORM 1 LOWLATENG دارای باتری با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت است که با شارژ کامل تا 20 ساعت مداومت در حالت پخش موسیقی و تا 150 ساعت در حالت آماده به کار شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و کیس آن نیز با کابل USB-C در عرض دو ساعت به طور کامل شارژ می گردد. این هدفون با داشتن کنترل های لمسی، به شما این امکان را می دهد تا بدون احتیاج به لمس دستگاه، به کنترل پخش موسیقی، پاسخ دادن به تماس های ورودی و تنظیم حجم صدا بپردازید. بعلاوه شما می توانید هر گوشی این محصول را به صورت جداگانه به دو دستگاه مختلف متصل کنید. این محصول با سیستم عامل های اندروید، ویندوز و IOS سازگار بوده و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد.

هدست بی سیم بیسوس مدل GPW SIMU S1 VIO PRO

تنوع برترین هدفون های بیسوس در بازار بسیار چشمگیر است و شما می توانید از بین مدل های با طراحی های مختلف و مجذوب نماینده دست به انتخاب مناسب ترین گزینه برای خود بزنید. یکی از این مدل های باکیفیت و مجذوب نماینده، GPW SIMU S1 VIO PRO است که با ویژگی های خوبی که به کاربران ارائه می دهد می تواند رضایت آن ها را فراهم آورد. وزن این هدفون باکیفیت بیسوس فوق العاده سبک است و برای ورزش کردن و دویدن گزینه بسیار خوبی محسوب می گردد. این مدل دارای طراحی کاملا ارگونومیک و سازگار با گوش انسان است که به راحتی داخل گوش قرار می گیرد و می توان برای ساعات طولانی از آن بهره برد. دو درایور 10 میلی متری در این محصول وظیفه فراوری صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی نرم را به گوش کاربران می رسانند.

این هدست بی سیم بیسوس مجهز به تکنولوژی نویز کنسلینگ فعال است که با استفاده از یک میکروفون حساس به نویز و یک چیپ پردازش DSP دو هسته ای، نویزهای محیطی را به خوبی تشخیص داده و مسدود می نماید. این ویژگی باعث می گردد تا شما بتوانید به آرامش کامل، تمام توجه خود را به صدایی که از هدست می شنوید معطوف کنید، بدون آنکه نویزهای اطراف شما مزاحم شوند. ویژگی مجذوب نماینده دیگری که بیسوس برای این محصول خود در نظر گرفته، قابلیت Ambient است که به هدفون اجازه ورود کمی از صداهای اطراف شما را می دهد تا بتوانید با خیالی راحت در خیابان قدم زده و حواستان به اطراف خود باشد. این محصول با همه سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS سازگار بوده و اتصال پایداری را با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 برای کاربران آن ها به وجود می آورد. سری های سیلیکونی استفاده شده برای این محصول، قابلیت تعویض دارند و شما می توانید از سری متناسب با اندازه گوش های خود بهره ببرید تا هدفون ها به طور ثابت درون گوش شما قرار بگیرند.

هدست بی سیم بیسوس مدل GPW SIMU S1 VIO PRO از فناوری صدای Hi-Fi پشتیبانی می نماید. این فناوری باعث می گردد موسیقی با دقت بالای و بدون هیچ تغییری در سیگنال صوتی پخش گردد. بعلاوه از به هم ریختگی امواج صوتی نیز جلوگیری می نماید. به ویژگی های بسیار خوب این محصول باید پشتیبانی از بیشتر کدک ها با دیکودینگ AAC و SBC را نیز اضافه کرد که امکان پخش طیف گسترده تری از موسیقی ها را برای کاربران فراهم می آورد. شما می توانید از این محصول برای ورزش کردن نیز بهره ببرید، چرا که در برابر رطوبت و عرق نیز مقاومت خوبی دارد. بیسوس در هر گوشی از این محصول از یک باتری 40 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که در حالت ANC روشن قادر است حدود 4 ساعت دوام بیاورد و در حالت ANC خاموش این اندازه به حدود 7 ساعت می رسد. بعلاوه کیس شارژ 380 میلی آمپر ساعتی نیز شارژدهی حدود 300 ساعته را برای کاربران به همراه می آورد. شارژ شدن خود کیس نیز دو ساعت به طول می انجامد.

هندزفری بیسوس مدل RES HIGH QUALITY BOWIE E9 2022

هندزفری بیسوس مدل RES HIGH QUALITY BOWIE E9 2022 یکی از برترین هدفون های بیسوس در بازار به شمار می رود که با تکیه بر نوآوری های تکنولوژیک و طراحی زیبا، توانسته جای خود را در بازار هدست ها باز کند. با طراحی مدرن و مجذوب نماینده، این هدست نه تنها به نظر زیبا می رسد، بلکه با داشتن کیفیت صدای بالا، تجربه شنیداری بی نظیری را برای کاربران فراهم می نماید. وزن این هدفون برتر بیسوس فوق العاده سبک است و برای ورزش کردن و دویدن گزینه بسیار خوبی به شمار می رود. بعلاوه به لطف طراحی ارگونومیک، کاربران در استفاده طولانی مدت از این محصول هیچ مسئله ای نخواهند داشت. بیسوس برای اتصال سریع و بدون مشکل این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده نموده که عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می گذارد.

این برند چینی از فناوری های بسیار پیشرفته ای در این محصول باکیفیت خود استفاده نموده است. اول از همه باید به دو میکروفون نویز کنسلینگ این محصول اشاره کنیم که عملکرد بسیار خوبی دارد و تا حد بسیار زیادی قادر به حذف نویزهای محیط است. این فناوری حتی در برابر صدای باد نیز مقاومت خوبی ارائه می دهد. بعلاوه دو تکنولوژی Beamforming و الگوریتم AI Neutral Network، صدای کاربران را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا صدا با کمترین نویز ممکن به گوش کاربر طرف مقابل برسد. به لطف استفاده از بلوتوث نسخه 5.3، شما می توانید تا فاصله شعاع 15 متری از این محصول بهره ببرید. تکنولوژی DCLL یا Dual Channel Low Latency، یک تجربه بی نقص و بی همتا را برای شما به ارمغان می آورد. گفتنی است که این ویژگی فقط زمانی قابل استفاده است که هندزفری تنها به یک دستگاه متصل شده باشد.

بیسوس برای این محصول از یک باتری 40 میلی آمپر ساعتی در هر گوشی استفاده نموده که با یک بار شارژ قادرند تا حدبیشتر 5 ساعت شما را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی نمایند. البته شما می توانید با استفاده کیس 400 میلی آمپر ساعتی این محصول، مدت زمان استفاده از این محصول را به حدبیشتر 30 ساعت برسانید که بسیار عالی خواهد بود. بعلاوه این محصول از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید و تنها با 10 دقیقه شارژ 120 دقیقه استفاده از آن فراهم می گردد. این محصول با کابل USB-C در مدت زمان یک ساعته به طور کامل شارژ می گردد و البته شما می توانید این هدفون بیسوس را با پد شارژ به صورت بی سیم نیز شارژ کنید. حساسیت این محصول حدود 92 دسی بل است و اندازه آمپدانس آن 16 اهم و بازه فرکانس پاسخ گویی آن نیز بین 20 تا 20000 هرتز در نظر گرفته شده است. به ویژگی های خوب این محصول باید مقاومت در برابر رطوبت و عرق را نیز اضافه کرد.

هدست بلوتوثی بیسوس مدل MAN HI-FI U2 PRO HEAD SEAT

اگر از هواداران هدفون های دور گردنی هستید و در بین برترین هدفون های بیسوس در پی یک محصول دور گردنی مجذوب نماینده و پیشرفته هستید، از انتخاب مدل MAN HI-FI U2 PRO HEAD SEAT به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. اول از همه طراحی انعطاف پذیر و ارگونومیک این هندزفری بلوتوثی خود نمایی می نماید. وزن این محصول بسیار سبک است و خیلی ساده و راحت روی گردن شما قرار می گیرد. با این تفاسیر، کاربران هیچ مسئله ای در استفاده طولانی مدت از این محصول نخواهند داشت. جنس این محصول از ABS ،PC، فلز و سیلیکون است که مقاومت خوبی در برابر ضربات و آسیب های احتمالی از خود نشان می دهد. سری های این هدفون از جنس سیلیکونی بوده و می توان آن ها را در صورت مناسب نبودن با اندازه گوش کاربر، تعویض کرد. بیسوس برای این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده نموده که اتصال پایداری را با دستگاه های هوشمند شما برقرار می نماید و بردی 10 متری نیز دارد.

هندزفری بیسوس مدل MAN HI-FI U2 PRO HEAD SEAT مجهز به تکنولوژی های لغو نویز فعال ANC و ENC است. این ویژگی با حذف نویزهایی تا حدود 42 دسی بل، امکان لذت بیشتر از گوش دادن به موسیقی را برای شما فراهم می نماید. بعلاوه، وجود چهار میکروفون برای کاهش نویز در زمان مکالمه، باعث می گردد تا صدای واضح و شفافی را در هنگام صحبت کردن با گوشی تجربه کنید. قطر درایور اسپیکرهای این هندزفری 10 میلی متر بوده و حساسیت آن حدود 92 دسی بل است. آمپدانس این محصول 16 اهم و بازه فرکانس پاسخ گویی آن نیز بین 20 تا 20000 هرتز می رسد. روی بدنه این محصول خوش ساخت بیسوس، سه دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور دیده می گردد. تاخیر هندزفری گردنی بیسوس در حدود 0.038 ثانیه است که بسیار پایین است و به همین علت موجب شده این هندزفری برای کاربری گیمینگ هم گزینه مناسبی باشد.

از لحاظ شارژدهی نیز این محصول در بین برترین هدفون های بیسوس عملکرد بسیار مناسبی دارد. بیسوس این هدفون بی سیم دور گردنی را به یک باتری با ظرفیت 110 میلی آمپر ساعتی مجهز نموده که در حالت ANC خاموش حدود 15 ساعت و در حالت ANC روشن 13 تا ساعت شارژدهی خواهد. مدت زمان لازم برای فول شارژ شدن هندزفری تنها 1.5 ساعت است. بعلاوه کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن اختصاصی بیسوس روی گوشی هوشمند خود، دست به شخصی سازی بخش های مختلف این محصول بزنند. این هدفون گواهی مقاومت در برابر رطوبت و عرق نیز دارد و کاربران با خیالی راحت می توانند از آن به هنگام ورزش کردن استفاده نمایند.

هدست بی سیم بیسوس مدل MDT BOWIE D ZELOTE TOWE BT PRO

برای علاقه مندان به برترین هدفون های رو گوشی بیسوس، این شرکت محصولات متعددی دارد که از جمله برترین آن ها می توان به مدل MDT BOWIE D ZELOTE TOWE BT PRO اشاره نمود. این هدفون بی سیم بیسوس پدهای بسیار نرم و راحتی دارد که به طور دقیق همه بخش های گوش شما را دربر می گیرد و کل آن را پوشش می دهد. بعلاوه باید به وزن سبک و انعطاف پذیری بالای این محصول نیز اشاره کنیم که هیچ محدودیت حرکتی برای سر کاربران ایجاد نمی نماید. با توجه به طراحی ارگونومیک کاپ های این هدست، هوا درون آن به راحتی جریان پیدا می نماید و مانع از عرق کردن گوش کاربران می گردد. بعلاوه، کاپ ها با بدنه هدست به وسیله قطعات فلزی به صورت محکم متصل شده اند و با استفاده از گیره های موجود در قسمت بالایی، به راحتی قابل تنظیم هستند.

بیسوس برای اتصال این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده نموده که ضمن ایجاد اتصال پایدار تا برد حدبیشتر 10 متری، مصرف انرژی بسیار کمی دارد. یکی از قابلیت های بسیار خوبی که در این محصول وجود دارد، پشتیبانی از کدک های AAC و SBC است. این امر نیز نشان می دهد که هندزفری در نرخ بیت تعیین، کیفیت و جزئیات بیشتری را پخش می نماید. کاربران با این هدفون مجذوب نماینده بیسوس تجربه صوتی بسیار خوبی خواهند داشت و میکروفون های تعبیه شده در بخش زیرین این محصول، نیز امکان مکالمه باکیفیت را فراهم می آورد. این محصول در برابر رطوبت و عرق مقاوم است.

منبع: وبلاگ اطلس وب

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین هدفون های بیسوس؛ گران قیمت اما منحصر به فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون های بیسوس؛ گران قیمت اما منحصر به فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید