خودرو

پیکاپ برقی جک T9 با شارژ 500 کیلومتری، در راه ایران

جک T9 یا همان کی.ام.سی T9، پرچم دار پیکاپ های این برند چینی به شمار میرود و به زودی قرار است از طریق کرمان موتور به خیابان های ایران بیاید. مدل برقی این پیکاپ قبل از رونمایی رسمی در نمایشگاه پکن دیده شده است.

5 اردیبهشت 1403

اخراج کارگران تسلا؛ پاداش 3.612.000.000.000 تومانی ایلان ماسک!

تسلا با وجود اخراج 10 درصد از نیروهایش، می خواهد پاداش هنگفتی به ایلان ماسک پرداخت کند.

31 فروردین 1403

تشریح طرحی که برای رفع ترافیک محدوده چهارراه جهان کودک و میدان ونک در نظر گرفته شد

ایسنا/ براساس اخبار واصله، تشریح طرحی که برای رفع ترافیک محدوده چهارراه جهان کودک و میدان ونک در نظر گرفته شد، صورت گرفت.

11 فروردین 1403

ساعت کار و تعطیلات موزه های بنیاد مستضعفان اعلام شد

گروه موزه های دفینه خبر داد همزمان با فرارسیدن نوروز و آمادگی موزه های این گروه برای میزبانی از بازدیدکنندگان، مرکز فرهنگی موزه ای خودروهای تاریخی ایران همه روزه در تعطیلات نوروز از ساعت 9 صبح تا 18 باز است. این موزه به تازگی ایوان کالسکه و گذر پلاک را...

1 فروردین 1403

شاخص خوب بودن اصفهان برای جهان چیست؟

اصفهان در بسیاری حوزه های سرمایه گذاری گیر تصویر سابق است، مثلا سرمایه گریزی، مدیریت سنتی، بازاری گری و البته گذشته ای با نام مرکز صفوی که اگرچه خودش نیست اما روح اش، جولانگه جهان بینی دوسویه اصفهان و جهان هست.

26 اسفند 1402

کدام جاده های کشور در نوروز مسدود هستند؟

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با انتشار محدودیت ترافیکی تعطیلات نوروزی گفت که محور هراز و چالوس برای بعضی ساعات روزهای آینده یکطرفه خواهند شد.خبرنگاران: با توجه به پیش بینی شرایط تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز 1403 و ارتقاء...

25 اسفند 1402

هتل فونیکس گرند پوکت؛ گزینه ای مناسب و با کیفیت برای اقامت در تایلند

هتل فونیکس گرند پوکت یک هتل 3 ستاره در شهر پوکت تایلند است که با توجه به امکانات خوبی که دارد می تواند یکی از گزینه های خوب برای اقامت شما باشد. جاده Bangla در 600 متری هتل Phoenix Grand Hotel Phuket و استادیوم بوکس پاتونگ 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه،...

9 اسفند 1402

نید فور اسپید 30 سالگی خود را با محتوای بیشتر برای Unbound جشن خواهد گرفت

مجموعه نید فور اسپید (Need for Speed) را می توان یکی از با سابقه ترین مجموعه ها در زمینه ریسینگ دانست. این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد و توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال که به 30 سالگی نید فور اسپید نزدیک می شویم، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا...

5 اسفند 1402

لاستیک کویر پنچر رو معرفی گردید، برترین تایر ایرانی برای خودرو کدام است؟

لاستیک کویر پنچر رو معرفی گردید. این نخستین بار است که یک شرکت ایرانی چنین محصولی فراوری می نماید. ویژگی تایرهای کویر چیست؟

27 بهمن 1402

ام جی 5 (MG 5) فردا موتورز معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی و امکانات

ام جی 5 که در بازار خودرو چین Roewe i5 نام دارد در واقع یک سدان مالی کامپکت است. این خودرو که متاسفانه با ظاهر به روز خود به ایران نمی آید، در بازارهای خارج از کشور چین MG 5 نام دارد. MG 5 در ایران با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT به دست مشتریانش می رسد.

14 بهمن 1402

اهمیت استفاده از انواع دستکش کار ایمنی

آمار نشان می دهد که بیش از 90 درصد حوادث ناشی از کار که برای دستان اتفاق می افتند، با پوشیدن دستکش ایمنی مناسب قابل پیشگیری هستند.

10 دی 1402

این دو سرباز از 45 سال پیش در دورترین نقاط در حال خدمت هستند، عکس

45 سال از پرتاب فضاپیمای وویجر1، یکی از دوقلوهای نمادین بشر است که به کیهان فرستاده شد می گذرد. (یکی دیگر از این دوقلوها، وویجر 2 است) این دو فضاپیما اکنون در فضایی تاریک، و در دوردست ها و فضایی بین ستاره ها- با فاصله ای بیش از 17 میلیارد کیلومتر دورتر از خانه،...

19 آذر 1402

بلیط حمل و نقل عمومی نامحدود 49 یورویی آلمان و مجارستان چگونه کار می نمایند؟

در اوایل امسال، آلمان بلیط حمل و نقل عمومی نو 49 یورویی را معرفی کرد که در قطارها، اتوبوس ها و سیستم های مترو در سراسر کشور معتبر است.

9 آذر 1402

قیمت انواع پژو پارس در بازار

قیمت انواع پژو پارس در بازار در مدل های 1400 تا 1402 و صفر کیلومتر افزایش داشته است. بعلاوه آنالیز ها نشان می دهد قیمت بازار و کارخانه این محصول تفاوت فاحشی دارند.

9 آبان 1402

جیکو 7 کراس اوور تازه چری برای بازار خودرو ایران ، راهنمای جامع JAECOO 7

جیکو 7 نخستین محصول از برند تازه JAECOO (زیر مجموعه Chery) برای بازار ایران خواهد بود. این خودرو که در بازار خودرو چین با نام Explore 06 حضور دارد، اولین ماه عرضه به بازار را پشت سر گذاشت و اندازه تقاضا برای آن حتی به 310 دستگاه هم نرسید. جیکو 7 براساس همان پلتفرم T1X...

27 شهریور 1402

سرعت پرواز این شاهین 2.2برابر پراید است!، عکس

عکس زک ژی که تصویر دراماتیک یک شاهین بحری ماده را در حال دفاع از جوجه اش نشان می دهد برنده جایزه سال عکاسی از پرندگان شد.

22 شهریور 1402

ببینید؛ یکی از ربات های 6 Armored Core به الدن رینگ آمد!

یک مادساز اخیرا در اقدامی عجیب و غریب و در نوع خود جالب، یکی از مکاهای Armored Core 6 را به بازی الدن رینگ اضافه نموده است.

20 شهریور 1402

این خودروی مرسدس بنز با یک بار شارژ 560 کیلومتر راه می رود!، عکس

گجت نیوز نوشت: کراس اوور الکتریکی مرسدس بنز EQA فیس لیفت 2024 از راه رسید. طراحی تازه و شعاع حرکتی بیشتر بعضی از ویژگی های شاسی بلند برقی ای کیو ای هستند.

5 شهریور 1402

جزئیات سقف سوخت گیری با کارت جایگاه ها اعلام شد

سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت گفت: از 12 روز پیش با هدف مدیریت بهتر توزیع سوخت و عمل به مصوبه قانونی مجلس، سقف سوخت گیری با کارت سوخت شخصی و کارت اضطراری جایگاه تغییر کرد.

23 مرداد 1402

این سه چرخه عجیب ترکیه ای خبرساز شد! ، عکس

تریک برقی لامپاگو با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت و طراحی رترو معرفی گردید، این سه چرخه حتی احتیاج به گواهینامه ندارد.

16 مرداد 1402
تعداد: (139)