ام جی 5 (MG 5) فردا موتورز معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی و امکانات

به گزارش وبلاگ اطلس وب، ام جی 5 که در بازار خودرو چین Roewe i5 نام دارد در واقع یک سدان مالی کامپکت است. این خودرو که متاسفانه با ظاهر به روز خود به ایران نمی آید، در بازارهای خارج از کشور چین MG 5 نام دارد. MG 5 در ایران با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT به دست مشتریانش می رسد.

ام جی 5 (MG 5) فردا موتورز معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی و امکانات
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - محمد فتح اللهی - Roewe i5 یا ام جی 5 سدانی است که از سال 2017 به وسیله SAIC Motor فراوری می گردد. این خودرو یک بار در سال 2021 فیس لیفت شد و برای دومین بار در سال 2023 نمای جلو آن در نتیجه به روزرسانی ها به کلی تغییر کرد. اما به جای واردات نوترین نسخه ام جی 5 به ایران، فردا موتورز تصمیم گرفت تا همان نسخه ای که در سال 2017 فراوری می شد را به کشور بیاورد.

حتی موتور MG 5 نیز نسخه به روزی نیست و در واقع همان قوای محرکه ای است که زیر درب موتور نسخه پیش از فیس لیفت قرار داشت. MG 5 در حقیقت جانشین ام جی 360 شد که در میان سال های 1396 تا 1398 در بازار خودرو کشور حضور داشت. جالب است بدانیم که نمونه های دست دوم این خودرو با کارکردهایی بالاتر از 80 هزار کیلومتر اکنون بیش از 900 میلیون تومان قیمت دارند.

معینات فنی ام جی 5 فردا موتورز

MG 5 با موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی که حجمی برابر با 1490 سی سی دارد فراوری می گردد. این موتور قادر است در 6 هزار دور در دقیقه 112 اسب بخار قدرت فراوری کند.

گشتاور خروجی این موتور هم به رقم 150 نیوتن متر می رسد که در میان دورهای 1750 تا 4 هزار دور در دقیقه در دسترس راننده واقع شده است. توان و گشتاور ام جی 5 به وسیله گیربکس CVT اتوماتیک به محور جلو این خودرو منتقل می گردد.

تعلیق جلو این سدان MG از نوع مک فرسون است و در محور عقب آن هم از تعلیق تورشن بیم استفاده شده است. MG 5 گنجایش پنج سرنشین را دارد و فضای باری برابر با 512 لیتر در اختیار آنها قرار می دهد.

طول این خودرو 4601 میلیمتر، عرض آن 1818 میلیمتر و ارتفاع آن هم به 1489 میلیمتر می رسد. فاصله بین دو محور ام جی 5 نیز 2680 میلیمتر اعلام شد.

امکانات رفاهی ام جی 5 فردا موتورز

این خودرو با ترمزهای ABS و EBD، سامانه های کنترل کشش و پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل فشار باد تایرها، دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب و ایربگ های راننده، سرنشین کناری، جانبی و پرده ای به دست مشتریان خواهد رسید.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به سانروف برقی، کروز کنترل، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، 6 اسپیکر برای سیستم صوتی، نمایشگر 10 اینچی لمسی و تنظیم برقی صندلی های ردیف اول به فروش خواهد رسید.

هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه این خودرو به وسیله فردا موتورز به بازار خودرو ایران معین نیست. اما از آنجایی که با محصولی به روز روبرو نخواهیم شد، نباید انتظار داشت که بهای تمام شده آن برای مصرف کننده ایرانی هم گزاف باشد.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

نتا U با BM Cars معرفی گردید / همه چیز درباره کراس اوور برقی بهمن موتور

بایک BJ60 دیار خودرو با این موتور و امکانات رفاهی به بازار می آید

کامیون کمپرسی دیما محصول نو مایان دیزل رونمایی شد / تغییرات و معینات فنی

ام جی GT فردا موتورز رسماً معرفی گردید / بازگشت برند MG به ایران پس از 7 سال

دانگ فنگ E70 برقی با ایران خودرو به بازار می آید / سومین تاکسی برقی ایران خودرو

تیگارد L7 پلاس تیگارد موتور معرفی گردید / همه چیز درباره TIGARD L7 PLUS

کی ام سی T9 معرفی گردید / راهنمای جامع KMC T9 کرمان موتور

منبع: بیت ران

به "ام جی 5 (MG 5) فردا موتورز معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی و امکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ام جی 5 (MG 5) فردا موتورز معرفی گردید ، آنالیز مشخصات فنی و امکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید