نید فور اسپید 30 سالگی خود را با محتوای بیشتر برای Unbound جشن خواهد گرفت

به گزارش وبلاگ اطلس وب، مجموعه نید فور اسپید (Need for Speed) را می توان یکی از با سابقه ترین مجموعه ها در زمینه ریسینگ دانست. این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد و توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حال که به 30 سالگی نید فور اسپید نزدیک می شویم، شرکت سازنده تصمیم گرفته تا محتوای بیشتری را برای این سری بازی دوست داشتنی عرضه کند.

نید فور اسپید 30 سالگی خود را با محتوای بیشتر برای Unbound جشن خواهد گرفت

نید فور اسپید یک مجموعه بسیار گسترده و مجذوب کننده است که فراز و نشیب زیادی داشته است. به این شکل که نمی توان گفت همه بازی های این مجموعه با کیفیت هستند و در میان آن ها بازی های ضعیف هم وجود دارد. شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرد تا یک روند ثابت پیدا کند و با عرضه بازی آنبَوند (Unbound) توانست به این روند برسد.

در اصل بازی آنبَوند یک بازی سرویس آنلاین است. در نتیجه شرکت سازنده فرصت بسیار خوبی برای عرضه محتوای مختلف برای این بازی دارد. حال شرکت سازنده این بازی تصمیم گرفته تا یک محتوای نو را به مناسبت 30 سالگی مجموعه نید فور اسپید برای بازی آنبَوند عرضه کنند.

در نقشه راهبردی نوی که شرکت Criterion Games، سازنده این بازی، عرضه کرده است، محتوای زیادی در سال 2024 میلادی برای آنبَوند عرضه خواهد شد. طبق چیزی که گفته شده کاربران می توانند خاطرات نوی با مجموعه نید فور اسپید ساخته و قرار است به نظرات بسیاری از کاربران توجه بشود. نکته اصلی اینجاست که به دلیل سرویس آنلاین بودن این بازی، شرکت سازنده به راحتی با طرفداران ارتباط برقرار کرده و در مورد آینده آنبوند تصمیم می گیرند.

در ابتدا شرکت قصد دارد تا محتوای حجمی (Volume) به بازی اضافه کند. به این شکل که به صورت ماهانه و به مناسبت های مختلف محتوا با زمینه های تعیین به بازی اضافه خواهد شد. همینطور اینکه در محتواهای حجمی کاربارن شاهد یک حالت نو اصلی به بازی خواهند بود. نکته اینجاست که این سبک از محتوا به صورت مناسبتی و رویدادی است به همین دلیل برای کاربران سود زیادی داشته و می توانند امتیاز زیادی از آن بدست بیاورند.

شرکت سازنده قصد دارد تا در سال آینده 2 ماشین که توانایی شخصی سازی کامل دارند را نیز به این بازی اضافه کند. نکته اینجاست که ماشین های اضافه شده به سبک نید فور اسپید هستند و حالت خاصی دارند. در اصل شرکت سازنده تلاش کرده تا بیشترین حالت شخصی سازی را در اختیار کاربران قرار دهد و تجربه خاصی را به آن ها ارائه دهد.

در کنار این موارد شرکت سازنده تمرکز زیادی روی ایرادات بازی هم داشته است. به این شکل که برخی ایرادات بازی به مقدار زیادی از طریق کاربران اعلام شده اند و حال شرکت سازنده آن ها را برطرف کرده است.

از حجم شش کاربران با یک مسیر نو نیز روبرو خواهند شد. نکته اینجاست که این مسیر تنها برای مشترکین اسپید پس (Speed Pass) در دسترس خواهد بود و کاربران برای تجربه آن باید هزینه پرداخت کنند. در کنار آن برای این مشترکین چندین ماشین و قابلیت نو نیز به بازی اضافه خواهد شد.

در کل طبق چیزی که شرکت Criterion اعلام کرده سال 2024 سالی خواهد بود که سازندگان به حرف های کاربران گوش داده اند. در نتیجه بازی به نفع کاربران بهبود پیدا کرده و ایرادات زیادی از آن برطرف شده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "نید فور اسپید 30 سالگی خود را با محتوای بیشتر برای Unbound جشن خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نید فور اسپید 30 سالگی خود را با محتوای بیشتر برای Unbound جشن خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید