سریال و پخش خانگی

مقایسه گلکسی S24 با شیائومی 14؛ برترین پرچم دار جمع وجور کدام است؟

شیائومی و سامسونگ به ترتیب در سال های 2023 و 2024 از دو پرچم دار بسیار مجذوب کننده و دوست داشتنی رونمایی کردند. شرکت کره ای از سری گلکسی S24 و غول چینی هم از سری شیائومی 14. هر دو سری شامل سه پرچم دار می شوند که برای گوشی های سامسونگ این مدل ها استاندارد، پلاس...

12 اردیبهشت 1403

7 فیلم شاخص که تیموتی شالامی پیش از معروف شدن در آن ها بازی کرد

شما ممکن است تیموتی شالامی را با نقش های پل آتریدس و ویلی ونکا بشناسید، اما او پیش از حضور در این فیلم های مشهور که نقاط درخشان کارنامه اش هستند و باعث معروف شدن او شده اند، نقش هایی جزئی ایفا می کرد و از این حیث، شروعی فروتنانه در بازیگری داشت. همانطور...

19 فروردین 1403

تاریخ اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 5 معین شد

داستان ماجراجویی های وودی و باز لایت یر هنوز به انتها نرسیده و قرار است با قسمت پنجم ادامه پیدا کند اما این دنباله چه زمانی از راه می رسد؟ نزدیک به دو سال دیگر. دیزنی پایان تاریخ اکران انیمیشن داستان اسباب بازی 5 (Toy Story 5) را اعلام نمود.

18 فروردین 1403

اختتامیه اولین بوت کمپ برنامه نویسی دانش آموزی کشور

اختتامیه اولین بوت کمپ برنامه نویسی دانش آموزی کشور با تقدیر از 81 دانش آموز و 5 مدرسه در قم برگزار گشت.

2 بهمن 1402

ثبت اختراع تازه سونی خبر از ساخت دسته ای می دهد که بازیکن را هدایت می نماید

سونی به تازگی یک ثبت اختراع تازه را حول محور یک طراحی به روز شده از دسته دوال سنس (DualSense) به ثبت رسانده است که به یاری هوش مصنوعی بازیکنان در حین تجربه بازی هدایت خواهد نمود.

14 آذر 1402

چگونه تماشای فیلم به بهبود سلامت روان شما یاری می نماید؟

بسیاری از ما از تماشای فیلم لذت می بریم، چرا که فیلم ها می توانند احساساتی را در ما به وجود آورند؛ می توانند ما را بخندانند یا به گریه بیندازند، تهییج یا تحریک نمایند و در همه این احوالات، منجر به ارتباط عمیق با خود شوند. یک فیلم غمگین ممکن است به ما یاری...

1 آبان 1402

سعید راد بازیگر بزرگ شد؛ ادای دین به ایرج قادری ، ... این سینما مورد پسند من نیست

سعید راد از حضورش در فیلم بزرگ به کارگردانی ژوبین قادری اطلاع داد و گفت: این فیلم ادای دینی به سینمای کلاسیک قهرمان محور، با اخلاق و نوستالژیک که پدر کارگردان یعنی ایرج قادری از پایه گذارانش بوده است.

18 شهریور 1402

چشم بندی در تلویزیون تمام شد

سریال چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، به هفته پایانی تصویربرداری رسید.

13 تیر 1402

گاف عجیب یکی از سریال های تلویزیون سوژه شد

سکانسی در یکی از سریال های صدا و سیما بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است و بسیاری اطلاعات غلط مهندسی موجود در این سریال را سوژه کردند.

6 تیر 1402

معرفی سریال کمدی Platonic با بازی ست روگن و رز بیرن

ست روگن به یکی از برجسته ترین بازیگران کمدی قرن بیست و یکم میلادی تبدیل شده و این در حالی است که توانسته آثار بسیار جذب و تماشایی نیز به عنوان تهیه کننده خلق کند. با اینکه ممکن است بسیاری از افراد منتظر صداپیشگی او در نقش منتیس در انیمیش پاندای کونگ فو...

10 اردیبهشت 1402

اعلام برندگان اسکار 2023 ؛ برنده سال جاری همه چیز همه جا به یکباره با بردن 7 اسکار

مراسم معرفی برگزیدگان نود و پنجمین دوره جایزه اسکار در سالن دالبی تئاتر برگزار گردید و جیمی کیمل اجرای این دوره از مراسم را بر عهده داشت.

22 اسفند 1401

عکس ، ماجرای عروسکی که در تلویزیون ناگهان غیب شد ...

اگر در ایران زندگی نموده و کودکی و جوانی را همین جا گذرانده باشید، بدون شک با کلاه قرمزی چند سالی را زندگی نموده اید پسرکی دل وزبان یکی، با پیژامه سبز و پیراهن راه راه آبی که یک ریز روده درازی می کرد و اگر قلبش از جنس اسفنج نبود، امروز مرد بزرگی شده بود...

14 بهمن 1401

تصویر ترسناک ترین حشره شکارچی؛ پرنده بینوا در چنگال حشره سبز گرفتار شد

مانتیس بامزه انیمیشن پاندای کونگ فو کار، از ترسناک ترین شکارچیان بی رحم طبیعت است که نه فقط حشرات که گاهی پرندگان کوچک را نیز شکار می نماید.

3 بهمن 1401

دوبله امروز از فقر مدیران دوبلاژ بزرگ رنج می برد

شهروز ملک آرایی، هوشنگ لطف پور، جلال مقامی و منوچهر اسماعیلی، چهار چهره ماندگار دوبله ایران سال جاری دار فانی را وداع گفتند. غیبت صداهای بزرگ باعث شد تا درباره صداهای ماندگار با دوبلور پیشکسوت، منوچهر والی زاده که خاطره هایی از هوشنگ لطیف پور هم دارد،...

2 بهمن 1401

این داستان های علمی تخیلی به واقعیت تبدیل شدند!

والدو روایتگر زندگی دانشمندی به نام فارتینگ ویت جونز است که دچار بیماری تحلیل عضلانی شد است. وی برای برون رفت از بحران بیماری سعی می نماید دستگاهی بسازد که رفتارهایش را بتواند مدیریت کند.

9 دی 1401

خسارت 100 میلیون دلاری یک انیمیشن به دیزنی

انیمیشن دنیای عجیب محصول تازه دیزنی با شکست در نخستین هفته نمایش در گیشه، این کمپانی را با ضرر 100 میلیون دلاری رو به رو نموده است.

7 آذر 1401

عکس ، طناز طباطبایی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم سینمایی

لیلا حاتمی عکس های دیده نشده ای از پشت صحنه فیلم سینمایی نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی منتشر کرد.

1 شهریور 1401

ببینید ، بخشی مجذوب کننده از حضور رضا صادقی در سریال یاغی

رضا صادقی خواننده مشهور کشور که این روزها در سریال یاغی در نقش خودش به عنوان یک خواننده بازی نموده است. بخش هایی از این بازی را منتشر کرد.

28 مرداد 1401

پورشه سالی؛ الهام از یک شخصیت کارتونی

پورشه از ماشینی رونمایی نموده که با الهام از شخصیت کارتونی سالی کاررا در فیلم انیمیشن کارز یا ماشین ها ساخته شده است. از این ماشین فقط یک دستگاه ساخته شده و قرار است ماه آینده به حراج گذاشته گردد.

24 مرداد 1401

تجربه های نو با ایربادهای نو TONE FREE ال جی

سری نو محصولات ToneFree، برترین تجربه شنیداری را با ترکیبی از کیفیت صدای فوق العاده، ANC سازگار و تناسب با فرم گوش شما، ارائه می نماید.

18 مرداد 1401
تعداد: (35)