کراش متوقف نمی گردد، نسخه موبایل بازی دونده کراش فراوری می گردد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، سازندگان بازی کراش قصد دارند به زودی نسخه مخصوص تلفن همراه این بازی را به کاربران عرضه نمایند.

کراش متوقف نمی گردد، نسخه موبایل بازی دونده کراش فراوری می گردد

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ اطلس وب، بازی کراش(Crash) از زمان عرضه نسل اول کنسول های بازی پلی استیشن هواداران زیادی را جذب خود نموده و تا کنون صدها هزار نسخه از این بازی برای دستگاه های مختلف به فروش رسیده است. حالا فراوری نمایندگان این بازی قصد دارند کراش دونده را برای سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه نمایند.

بازی های دونده از محبوبیت خاصی بین کاربران تلفن همراه برخوردار است. همین موضوع سازندگان کراش را بر آن داشت تا بازی Crash Bandicoot مخصوص تلفن همراه را فراوری نمایند. بازی کراش نسخه گوشی های هوشمند قرار است تا پیش از خاتمه پاییز 2020 به کاربران انواع تلفن همراه عرضه گردد.

کارشناسان بازی های رایانه ای معتقدند بازی کراش می تواند خاطرات بسیاری از گیمرهای دیروز را مجددا زنده نموده و بچه هایی را که با این بازی آشنایی ندارند بار دیگر به سمت کراش جذب کند. کاربران فضای مجازی پس از تایید این خبر از سوی سازندگان کراش خود را بسیار هیجان زده دانسته و گفتند: بازی کراش دنیای تخیلی جذابی را نمایش می دهد و گیمرها وارد رقابتی می نماید که نمی توان خاتمهی برای آن در نظر گرفت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از بازی Crash Bandicoot شخصیت اصلی داستان در نسخه تلفن همراه این بازی توانایی های حرکتی و ارتباطی بیشتری پیدا نموده و کاربر باید با دقت او را در مسیرهای مختلف راهنمایی کند. همانند نسخه های قدیمی تر این بازی همچنان کراش می تواند با بهره گیری از امکانات مختلف قدرت خود را افزایش داده و در جریان بازی با ابزارهای مختلفی ماموریت های متفاوت را با موفقیت انجام دهد. در ادامه ویدئویی از این بازی مشاهده می کنید:

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "کراش متوقف نمی گردد، نسخه موبایل بازی دونده کراش فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراش متوقف نمی گردد، نسخه موبایل بازی دونده کراش فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید