بازی Wolverine احتمالا خاتمه سال 2024 عرضه گردد؛ بازی قرار است خشن باشد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، بازی ولورین (Wolverine) یک از عناوین به شدت مورد انتظار از طرف شرکت اینسامنیاک (Insomniac) است. تا الان اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده و ما شاهد یک عدد تریلر از بازی ولورین بودیم. حال طبق اخباری که اخیراً عرضه شده، محتمل است که اینسامنیاک این بازی را تا انتهای سال 2024 عرضه کند.

بازی Wolverine احتمالا خاتمه سال 2024 عرضه گردد؛ بازی قرار است خشن باشد

خبر دیگری که اعلام شده این است که بازی ولورین دارای رده بندی سنی R است. به این معنا که افراد زیر 17 سال نمی توانند این عناوین را تجربه نمایند. نظر بسیاری از منتقدان این است که R برای یک بازی قهرمانی بیش از حد است. البته علت آن می تواند خشونت زیادی موجود در کاراکتر ولورین باشد. با این حال سبک گیم پلی اینسامنیاک به این شکل نیست که رده بندی سنی R را توجیه کند. به نظر می آید که رده بندی M برای این بازی منطقی تر باشد.

طبق چیزی که گفته شده بازی ولورین قرار نیست ارتباط خاصی با فیلم های آن داشته باشد. در اصل این بازی یک داستان کاملاً جدا داشته و طراحی کاراکترها و محیط آن نیز به طور کلی با فیلم ها فرق دارد. داستان بازی نیز قبل از زمانی است که ولورین به گروه ایکس (X Men) ملحق شده است.

در اخباری که اخیراً منتشر شده دو تاریخ برای عرضه این بازی اعلام شده است. تاریخ اول پاییز سال 2024 میلادی است که بسیار عجیب است. اینطور که به نظر می رسد میان افراد سازنده این بازی بحث از عرضه آن در سال 2025 میلادی است. پس امکان هم دارد که این بازی دو سال دیگر عرضه گردد. البته امکان هم دارد که اینسامنیاک هم دو بازی را در یک بازه زمانی مشترک عرضه کند ولی امکان دارد روی فروش یکدیگر اثر داشته باشند.

بازی ولورین در سال 2021 در مراسم پلی استیشن معرفی گردید. بازی مرد عنکبوتی 2 نیز در همان مراسم معرفی گردید و اینسامنیاک اظهار داشت که روی هر دو پروژه کار می نماید. بازی ولورین یک عنوان جداگانه بوده که به وسیله برایان هورتون (Brian Horton) و کامرون کریستین (Cameron Christian) کارگردانی می گردد. این دو نفر از سازندگان بازی مایلز مورالس (Miles Morales) هم بودند.

اینسامنیاک اظهار داشت که قصد ندارد تغییر زیادی در کاراکتر ولورین ایجاد کند. مثل کاری که با مرد عنکبوتی انجام داد. در اصل در هر دو بازی اینسامنیاک ریشه کاراکترها را نگه داشته و در بعضی از موارد آن ها تغییر ایجاد کرد تا سبک بازی سازی خود را روی آن ها پیاده کند. اینسامنیاک عملکرد بسیار خوبی با مرد عنکبوتی داشت. حال امیدواریم که در آینده نیز همچنان به این عملکرد ادامه داده و ولورین را نیز به همین خوبی طراحی کند.

منبع: VideoGamesChronicle.com

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,295,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,990,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همه

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,020,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت

25,681,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Wolverine احتمالا خاتمه سال 2024 عرضه گردد؛ بازی قرار است خشن باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Wolverine احتمالا خاتمه سال 2024 عرضه گردد؛ بازی قرار است خشن باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید