Assassins Creed Valhalla به عصر وایکینگ ها می پردازد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، شرکت بازی سازی یوبی سافت رسما از جدیدترین قسمت مجموعه بازی های فرقه اساسین با اسم Assassins Creed Valhalla رونمایی کرده است. این بازی همانطور که از نام آن پیداست، در دنیای اساطیر نورس اتفاق می افتد. بازی Assassins Creed Valhalla همچنین از اولین بازی هایی است که برای کنسول های نسل بعد رونمایی شده و در پاییز امسال، در کنار کنسول های فعلی، روی دو کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 هم عرضه خواهد شد.

Assassins Creed Valhalla به عصر وایکینگ ها می پردازد

دیروز شاهد رونمایی هشت ساعته از نام جدیدترین قسمت مجموعه بازی های Assassins Creed بودیم؛ یک رونمایی که با نمایش طولانی شکل گیری طراحی مفهومی بازی همراه شده بود. یوبی سافت در یک استریم زنده، که البته ویدیویی از پیش ضبط شده را نشان می داد، چگونگی ساخت طراحی هنری اصلی قسمت جدید Assassins Creed را به تصویر کشید. قرار بود در پایان این پخش زنده طولانی، با دنیا و نام قسمت جدید این مجموعه آشنا شویم.

البته که در همان چند ساعت ابتدایی، و با استناد به دانسته های پیشین خود درباره قسمت بعدی مجموعه Assassins Creed متوجه شدیم که این بازی جدید قرار است در دنیای نورس یا همان وایکینگ ها اتفاق بیافتد. در پایان این استریم هم یوبی سافت از Assassins Creed Valhalla رونمایی کرد و گفت که امروز شاهد اولین تریلر این بازی خواهیم بود.

اولین تریلر رسمی Assassins Creed Valhalla مثل بیشتر قسمت های مجموعه، ساختاری انیمیشنی و کارگردانی شگفت انگیزی دارد. با این حال، این تریلر فقط هم قرار نیست از نظر بصری راضی مان کند، چون پر از اطلاعات مختلف از دنیا و گیم پلی Assassins Creed Valhalla است.

بازی قصه گروهی از وایکینگ ها را تعریف می کند که به انگلستان حمله کرده و در این سرزمین مستقر شده اند. روستای اصلی وایکینگ ها در بازی به عنوان پایگاه فرماندهی عمل می کند و بازی کننده ها در آن به تصمیم گیری برای مراحل آینده خود مشغول می شوند و در این میان هم روستای خود را بزرگتر می کنند و ارتقا می دهند.

عناصر نقش آفرینی بازی قرار است نقش مهمی در جریان کلی آن داشته باشند و تصمیم ها و انتخابات چه روی داستان و چه روی روستای روستای وایکینگ ها تاثیر می گذارد. بازی طوری طراحی شده است تا بازی کننده ها بخواهند پس از انجام هر مرحله بزرگ، به روستای خود برگردند و به مسایل آن جا رسیدگی کنند.

قصه اصلی بازی و مراحل مختلف آن، روی تقابل وایکنگ ها و شاه آلفرد انگلستان تمرکز دارد؛ قصه ای که پیچیدگی های زیادی دارد و با شکست شاه آلفرد و تلاش های او برای متحد کردن دوباره انگلستان شروع می شود. شخصیت اصلی بازی آیور (Eivor) نام دارد و مثل قسمت قبلی مجموعه فرقه اساسین، بازی کننده ها در ابتدای بازی انتخاب می کنند که Eivor در قصه آن ها زن باشد یا مرد. می توان کمی در ظاهر شخصیت اصلی تغییر هم ایجاد کرد، ولی فقط در حد نوع ریش یا نوع خالکوبی. تجهیزات و کشتی وایکینگی بازی هم قابلیت شخصی سازی دارد.

البته که کشتی بازی بیشتر یک شبیه یک قایق است و خبری از مبارزات دریایی هم نخواهد بود؛ چون وایکینگ ها اساسا در کشتی های خود توپ های جنگی نداشتند و با کشتی مبارزه نمی کردند. کشتی ها در بازی وسیله ای برای حمل و نقل سریع یا حمله مستقیم به ساحل ها هستند. با استفاده از کشتی می توان منابع مختلفی را هم جمع آوری کرد و به روستای اصلی بازی برای ارتقا برد.

نکته دیگری که یوبی سافت در حال حاضر تایید کرده، قابلیت بازی کردن در بخش های زمان حال است.

استودیوی بازی سازی یوبی سافت مونترال وظیفه ساخت Assassins Creed Valhalla را برعهده گرفته؛ تیمی که توسط اشرف اسماعیل، کارگردان قسمت مهم مجموعه فرقه اساسین یعنی Black Flag و Origins رهبری می شود. گفته شده که Valhalla یکی از بزرگترین بازی های تاریخ یوبی سافت است و 22 استودیوی مختلف به شعبه مونترال یوبی سافت در ساخت آن کمک می کنند.

مثل دو بازی قبلی اشرف اسماعیل، این بار هم انتظار داریم تا با تعریفی دوباره از فرقه اساسین در Assassins Creed Valhalla روبرو شویم؛ مخصوصا که ساخت بازی این بار با در نظر دریافت کنسول های نسل بعد اجرا شده است.

بازی Assassins Creed Valhalla برای عرضه در پایان سال جاری میلادی در نظر گرفته شده است. بازی روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی Assassins Creed Valhalla و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "Assassins Creed Valhalla به عصر وایکینگ ها می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Assassins Creed Valhalla به عصر وایکینگ ها می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید