ساده ترین روش تهیه تارت شکلات و انار خوشمزه و زیبا

به گزارش وبلاگ اطلس وب، انار اگر نگوییم خوشمزه ترین، قطعا یکی از خوشمزه ترین میوه های فصل سرد است. این میوه پرخاصیت با آن ظاهر فوق العاده زیبا، آنقدر طعم خوبی دارد که دردسر برش دادن و دانه کردن آن را به جان بخریم و از آن لذت ببریم. با انار انواع و اقسام خوراکی تهیه می گردد؛ از غذای اصلی گرفته تا دسر و کیک و شیرینی و نوشیدنی. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ می خواهیم طرز تهیه تارت شکلات و انار را آموزش دهیم. با توجه به اینکه شب یلدا نزدیک است، این تارت می تواند شیرینی خوشمزه ای برای بلند ترین شب سال شما باشد.

ساده ترین روش تهیه تارت شکلات و انار خوشمزه و زیبا

طرز تهیه تارت شکلات و انار

تارت از آن دسته دسر های خوشمزه است که به روش های مختلفی تهیه می گردد. اینجا ما با یکی از ساده ترین روش ها این تارت مجذوب نماینده را آماده می کنیم. این دسر شکلاتی برای شب یلدا یک گزینه عالی است.

مواد لازم

  • بیسکویت پتی بور: 130 گرم
  • دسر شکلاتی دنت: 2 عدد
  • انار: به مقدار دلخواه
  • کره ذوب شده: 100 گرم
  • قالب تارت

طرز تهیه تارت شکلات و انار

1.

برای تهیه این تارت مجذوب نماینده، ابتدا بیسکویت پتی بور را داخل خردکن می ریزیم و کاملا پودر می کنیم. سپس کره ذوب شده را به بیسکویت ها اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم.

2.

در این مرحله بعد از اینکه بیسکویت و کره کاملا باهم مخلوط شد، به مقدار 3 قاشق غذاخوری از مخلوط آماده شده را دورن قالب تارت می ریزیم و فرم می دهیم. سپس با یک گوشتکوب روی بیسکویت ها را پرس می کنیم تا کاملا منسجم گردد.

قالب تارت را برای نیم ساعت تا یک ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا سفت گردد.

3.

بعد از یک ساعت، قالب تارت را از یخچال خارج می کنیم و به آرامی بیسکویت ها را در می آوریم. حال از دسر شکلاتی دنت روی بیسکویت ها می ریزیم و به صورت یک دست پخش می کنیم.

4.

حال برای زیباتر شدن دسرمان، مقداری انار روی تارت می ریزیم و به دلخواه با سس کارامل تزیین می کنیم.

-

وبلاگ اطلس وب مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای وبلاگ اطلس وب در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ اطلس وب، به طور مستقیم از وبلاگ اطلس وب کسب عایدی می نمایند.

وبلاگ اطلس وب به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به وبلاگ اطلس وب مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساده ترین روش تهیه تارت شکلات و انار خوشمزه و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین روش تهیه تارت شکلات و انار خوشمزه و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید