چگونه رمز عبور اپل آیدی خود را بازیابی کنیم؟

به گزارش وبلاگ اطلس وب، اپل آیدی در واقع حساب کاربری ویژه برای محصولات برند اپل است که به عنوان هویت کاربر مورد استفاده قرار می گیرد. دسترسی به برنامه های کاربردی مختلف و یا دریافت آپدیت وابسته به وجود اپل آیدی است، بنابراین حفظ رمز عبور اپل آیدی نقش مهمی در امنیت سیستم مورد شما دارد. در بسیاری از موارد، به علت فراموشی رمز عبور اپل آیدی دسترسی به بخش های مختلف با اختلال روبرو می گردد. در این مقاله به آنالیز روش های مختلف برای بازیابی رمز عبور اپل آیدی پرداخته خواهد شد.

چگونه رمز عبور اپل آیدی خود را بازیابی کنیم؟

بازیابی رمز عبور اپل آیدی، استفاده از آیفون

در ساده ترین حالت، ممکن است شما رمز عبور خود را فراموش ننموده باشید اما به هر علت رمز عبور از روی گوشی تلفن همراه شما پاک شده باشد، در این صورت از مسیر زیر بهره ببرید:

Name> Password & Security> Change Password

این روش تنها در صورتی که رمز عبور اپل آیدی خود را فراموش ننموده باشید مناسب است، در غیر این صورت باید از روش های خلاقانه تری برای بازیابی رمز عبور بهره ببرید.

بازیابی رمز عبور اپل آیدی با استفاده از AnyUnlock

فرض کنید در شرایطی قرار گرفتید که پس از چند بار کوشش برای باز کردن اپل آیدی، سوال امنیتی فعال شده و در نتیجه با پاسخ اشتباه به این آیفون شما قفل یا غیر فعال شده است. حالا باید اپل آیدی خود را بدون رمز عبور حذف کنید. در این شرایط نرم افزار AnyUnlock برای بازیابی رمز عبور اپل آیدی به یاری شما می آید. این نرم افزار ابزاری عالی برای باز کردن قفل انواع دستگاه از برند اپل مثل آیفون، آیپد یا آی پاد است.

نحوه کار با AnyUnlock

برای کار با این اپلیکیشن مراحل زیر را پیش رو دارید:

  • ابتدا AnyUnlock را در مک یا رایانه شخصی خود دانلود و سپس نصب کنید.
  • رویUnlock Apple ID کلیک کنید.
  • گوشی خود را با کابل USB به سیستم وصل کنید و روی Unlock کلیک کنید.
  • AnyLock به طور اتوماتیک اپل آیدی را حذف می نماید. شما فقط باید منتظر بمانید تا دستگاه تان مجدد راه اندازی گردد. دقت کنید در این بازه زمانی کابل USB را جدا کنید یا از برنامه خارج نشوید.

به این ترتیب بدون رمز عبور یا پاسخ دادن به سوالات امنیتی به راحتی قفل اپل آیدی خود را باز نموده اید.

باز کردن قفل گوشی بدون استفاده از اپل آیدی و رمز عبور

اگر در شرایطی قرار گرفته اید که گوشی خود را گم نموده اید،قفل فعال سازی روشن است و پسورد اپل آیدی خود را نیز فراموش نموده اید. در این شرایط نیز AnyUnlock به یاری شما می آید. پس از راه اندازی نرم افزار، تمام مراحل را با Bypass icloud Activation Lock در صفحه اصلی برنامه جلو ببرید. این روش نیز بسیار ساده است و به راحتی به شما یاری می نماید تا اطلاعات خود را بازیابی کنید.

با استفاده از این نرم افزار و سایر روش های ذکر شده در مقاله می توانید به راحتی رمز عبور دستگاه خود را بازیابی کنید.

منبع: makeuseof

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه رمز عبور اپل آیدی خود را بازیابی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه رمز عبور اپل آیدی خود را بازیابی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید