هیوندای ورنا نو؛ مقرون به صرفه، اما باکیفیت و فناورانه

به گزارش وبلاگ اطلس وب، همزمان با انتشار تصاویر هیوندای ورنا نو در خیابان های هند، به معرفی آن پرداختیم.

هیوندای ورنا نو؛ مقرون به صرفه، اما باکیفیت و فناورانه

به گزارش عصر ایران، پیشتر تصاویر بسیار این خودرو محدود بود و به طور رسمی نیز در وب سایت کمپانی منعکس نشده بود. اما اکنون اطلاعات دقیق تری از نسل تازه هیوندای ورنا یا همان اکسنت (با توجه به بازار هدف نامگذاری این خودرو فرق دارد) روی خط رسانه های خودرویی قرار گرفته که بهانه ای برای بروزرسانی خبر مذکور شده است.

هیوندای ورنا با این محصول تازه وارد نسل ششم خود می گردد و شباهت های زیادی را با دیگر سدان های هیوندای مانند الانترا تازه به اشتراک گذاشته است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4535 میلیمتر در طول، 1765 میلیمتر در عرض و 1475 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور ها نیز 2670 میلیمتر است.

از رینگ 16 اینچی آلومینیومی به عنوان آپشن پایه برای ورنا تازه استفاده می گردد که البته تعویض آن با نمونه 18 اینچی اثر مهمی در بهبود مجذوب کنندهیت ظاهری خودرو دارد.

در قسمت دماغه از چراغ اصلی ال ئی دی به سبکی مشابه با آنچه که در کراس اوور کنا و ون استاریا دیده ایم، استفاده شده است.

فضای داخل کابین به عنوان برگ برنده این خودرو محسوب می گردد، زیرا به طرز شگفت انگیزی برای یک محصول مالی خوب و مجذوب کننده است. نمایشگر اصلی 10.25 اینچی تنظیمات سیستم تفریح، نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، گرم کن و تهویه صندلی های ردیف جلو، پوشش چرم، نورپردازی داخلی و تریم دو رنگ تنها بخشی از ویژگی های این فضا هستند.

از دیگر امکانات کابین می توانیم به سانروف الکتریکی، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، شارژر بی سیم و تعویض دنده پشت فرمان اشاره کنیم.

در بخش پیشرانه از تپنده 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 113 اسب بخار خروجی و گشتاور 144 نیوتن متر استفاده شده که با جعبه دنده 6 سرعته دستی یا نمونه آی وی تی قابل سفارش است.

این خودروی جلومحور که نسخه توربوشارژ 1.5 لیتری نیز دارد که 156 اسب بخار خروجی و 253 نیوتن متر گشتاور را در اختیار مجموعه قرار می دهد. اینجا نیز 2 انتخاب در بخش جعبه دنده وجود دارد که شامل 6 سرعته دستی و 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک می گردد.

هیوندای ورنا در بازار هند 4 تریم دارد که قیمت پایه آن از 13200 دلار شروع و تا 21 هزار دلار بالا می رود.

از امکانات بخش ایمنی خودرو باید به 6 کیسه ایمنی هوا، ترمز های عقب دیسکی، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دستیار حرکت در سربالایی و ترمز پارک الکتریکی اشاره کنیم.

منبع: فرارو

به "هیوندای ورنا نو؛ مقرون به صرفه، اما باکیفیت و فناورانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای ورنا نو؛ مقرون به صرفه، اما باکیفیت و فناورانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید