صنایع دستی برترین راه انتقال فرهنگ اصیل ایران به جوامع بین الملل است

به گزارش وبلاگ اطلس وب، میراث آریا/ براساس سخنان وزیر کشور، صنایع دستی برترین راه انتقال فرهنگ اصیل ایران به جوامع بین الملل است.

صنایع دستی برترین راه انتقال فرهنگ اصیل ایران به جوامع بین الملل است

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از سالن صنایع دستی نمایشگاه اکسپوی تهران گفت: برگزاری نمایشگاه هایی این چنینی گوشه ای از توانمندی های شگرف و بی نظیر هنرمندانی را که در گمنامی آثاری فاخر و مملو از هنر، فرهنگ و اصالت ایرانی را خلق می نمایند، به نمایش میگذارد.

او که به همراه مریم جلالی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور از نمایشگاه اکسپو بازدید میکرد، اختصاص یک سالن مجزا به عرصه هنرهای صنایع دستی آن هم برای نخستین بار را ارزشمند تلقی کرد و اضافه نمود: صنایع دستی یکی از برترین راههای انتقال فرهنگ غنی و اصیل ایران به جوامع بین الملل است و مسئولان وظیفه مهمی در حمایت از هنرمندان صنایع دستی دارند.

وحیدی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: بانوان فعال در حوزه صنایع دستی نقش بسزایی در پیشرفت فرهنگ و یاری به اقتصاد خانواده دارند.

وزیر کشور بعلاوه با اشاره به نقش مهم استانداران در صادرات آثار و تولیدات صنایع دستی کشورمان اضافه نمود: استانداران در ارتباط با صنایع دستی در پی یاری به تکمیل زنجیره اصلی با هدف معرفی و فروش هر چه بهتر آثار صنایع دستی فاخر در بازارهای داخلی و بین المللی هستند.

منبع: همگردی

به "صنایع دستی برترین راه انتقال فرهنگ اصیل ایران به جوامع بین الملل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع دستی برترین راه انتقال فرهنگ اصیل ایران به جوامع بین الملل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید