بزرگترین رویداد گردشگری ایران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه با حضور نمایندگانی از 10 کشور و حضور پررنگ استان ها، با تغییراتی نسبت به دوره های گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

بزرگترین رویداد گردشگری ایران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ اطلس وب در این مراسم ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ضمن اعلام این خبر که این سازمان برای نمایشگاه سال جاری هزینه ننموده است گفت: این نمایشگاه را با توان بخش خصوصی برگزار می کنیم و در نمایشگاه سال جاری نمایندگان مهمی از 10 کشور خارجی حضور دارند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: گردشگری می تواند بستری برای ایجاد تفاهم بین ملت ها باشد و در شرایطی که بعضی دنبال دیوار کشیدن بین فرهنگ ها هستند، گردشگری می تواند همانند پلی عمل کند که همزیستی مسالمت آمیز میان ملت ها را برقرار کند.

فرهاد امینیان مدیر شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران در مراسم رونمایی از پوستر این نمایشگاه بزرگ گردشگری در هتل لاله گفت: تمرکز این نمایشگاه سال های قبل بر استان تهران بود و تنها 30 درصد از فضای نمایشگاه به سایر استان ها اختصاص داده می شد. اما سال جاری با اختصاص 41 هزار متر مربع فضای سرپوشیده در قالب 13 سالن و سه هزار متر مربع فضای باز، در پی تقویت حضور سایر استان ها در این نمایشگاه بوده ایم و تلاشمان را نموده ایم که بخش خصوصی دیگر استان ها هم فعال شوند و حضور آن ها بر خلاف سال های قبل، نمادین نباشد.

محمد ابراهیم لاریجانی مدیرکل تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: سال جاری سعی نموده ایم که مانع تبدیل این نمایشگاه تخصصی به فروشگاه های بهاره و آش فروشی ها شویم. درواقع تلاشمان این بوده است که برنامه های جنبی، عقد تفاهم نامه ها، برگزاری کارگاه های تخصصی، توجه به استان های کمتر شناخته شده و حضور مهمان های تاثیر گذار خارجی را بیشتر داشته باشیم. به گفته لاریجانی فضای ارائه شده به استان های دیگر به نسبت سال گذشته بیش از 4 برابر بزرگتر شده است و غرفه های خوراک که چهره نمایشگاه تخصصی گردشگری را مخدوش نموده بود سال جاری در سه سالن 18، 20 و 22 متمرکز شده و اجرای موسیقی در فضای باز نیز ممنوع شده است.

مدیرکل تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری از انعقاد چند تفاهم نامه و برگزاری شش کارگاه تخصصی و رونمایی از کتاب هدایت گردشگری و سایت ویزیت ایران در حاشیه این نمایشگاه اطلاع داد و بیان کرد: قرار است همزمان با این نمایشگاه شبکه شما با محور گردشگری پخش برنامه های خود را از 23 بهمن ماه شروع کند. طبق مذاکرات و تفاهم انجام شده در ابتدا روزی سه و نیم ساعت از برنامه های این شبکه تلویزیونی به گردشگری اختصاص خواهد داشت.

در ضمن در سرانجام این مراسم و با حضور نمایندگان دیگر کشورها، پوستر نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران با شعار گردشگری و تحول دیجیتال رونمایی شد.

منبع: همگردی

به "بزرگترین رویداد گردشگری ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین رویداد گردشگری ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید