تصاویر تازه بازسازی رزیدنت اویل 4 فضاسازی ترسناک آن را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، تقریباً دو هفته پیش شرکت کپ کام بالاخره از بازسازی مورد انتظار بازی رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4) معرفی کرد و تریلر کوتاهی را از آن نمایش داد. اکنون آن ها در جریان رویداد Capcom Showcase 2022 ویدئو کوتاه و تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر نموده اند.

تصاویر تازه بازسازی رزیدنت اویل 4 فضاسازی ترسناک آن را نشان می دهد

جزئیاتی تازه که کپ کام نشان داده، روی داستان بازی تمرکز می نماید که 6 سال پس از وقایع راکون سیتی (Racoon City) اتفاق می افتد. دشمنان شما Ganado نام دارند که در واقع گروهی از مردم هستند که دچار جنون و دیوانگی خاصی شده و به وسیله آن کنترل می شوند. سازندگان از محیط برای ایجاد ترس و تنش بیشتر در بازی استفاده نموده اند.

یاسوهیرو امپو (کارگردان بازسازی رزیدنت اویل 4) و یوشیاکی هیرابایاشی (تهیه نماینده بازسازی رزیدنت اویل 4) درباره بازسازی امروزی و مدرن این اثر کلاسیک صحبت کردند. آن ها بیان نموده اند که علی رغم اینکه بازی می خواهد به نسخه اصلی وفادار باشد، تغییراتی را هم در آن پیاده سازی نموده اند. هدف اصلی آن ها این بوده که تأثیر حس مهم تنهایی بازیکن در جریان بازی و حس ترس او از دشمنان دو برابر گردد.

بازسازی رزیدنت اویل 4 می خواهد یک اکشن ترسناک پرتنش را در قالب سیستم اصلی این بازی به یادماندنی ارائه دهد و آن را به عنوان یک اثر امروزی در دسترس مخاطب قرار دهد. با این حال، همان طور که گفته شد، تیم بر حفظ اصول بازی اصلی تمرکز نموده است و میخواهد تجربه آشنایی که هواداران این سری به یاد دارند، بازتاب نمایند. با این حال، آن ها می خواهند عناصر داستانی تازهی را هم به بازی اضافه نمایند که یک احساس تازه ای را به بازی اضافه می نماید. این نسخه قرار است تجسم دوباره و تازه ای از خط داستانی بازی اصلی باشد که با گرافیک و سیستم هدایتی کاملاً امروزی ارائه می گردد.

اگر سازندگان در وعده خود در رابطه با حفظ حس و اصول بازی اصلی پایبند باشند، اضافه کردن المان های داستان بیشتر و بهتر و بعلاوه افزایش حس ترس می تواند نسخه بازسازی رزیدنت اویل 4 را ارزشمند کند.

در تصاویر تازهی هم که کپکام از این بازی منتشر نموده، می توانید فضاسازی منحصر به فرد بازی که حس و حال ترس و تنهایی را القا می نماید، ببینید و بعلاوه تصویر تازه ای از قهرمان دوست داشتنی این اثر یعنی لیان کندی در این نسخه مشاهده کنید.

بازی رزیدنت اویل 4 قرار است در تاریخ 4 فروردین 1402 (24 مارس 2023) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. بعلاوه گفته شده که این بازی دارای یک حالت واقعیت مجازی برای پلتفرم پلی استیشن وی آر 2 خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر تازه بازسازی رزیدنت اویل 4 فضاسازی ترسناک آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تازه بازسازی رزیدنت اویل 4 فضاسازی ترسناک آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید