اجرای نمایش پل کارون برای دانش آموزان شیرازی

به گزارش وبلاگ اطلس وب، نمایش پل کارون به مناسبت 13 آبان ویژه دانش آموزان در شیراز اجرا می شود.

اجرای نمایش پل کارون برای دانش آموزان شیرازی

به گزارش از ، بهرام میرزایی نویسنده و کارگردان دفاع مقدس فارس از اجرای نمایش پل کارون به مناسبت 13 آبان خبر داد و گفت: این نمایش از فردا 12 تا 14 آبان ماه در تالار استاد فقیه در شهر شیراز و به صورت رایگان برای دانش آموزان دبیرستانی به روی صحنه می رود.

او هدف از اجرای این نمایش برای دانش آموزان را آشنایی این نسل با شهید ضرغام گفت و اضافه نمود: باید در قالب هنر به ارائه آرمان های انقلاب و شهدا پرداخت چرا که هنر ابزار مناسبی است که می توان با همه اقشار جامعه ارتباط برقرار کند.

میرزایی ادامه داد: نمایش پل کارون اقتباسی از زندگی شهید شاهرخ ضرغام معروف به حر انقلاب است که در یک بستر تاریخی 45 روزه بعد از سقوط خرمشهر روایت می گردد.

او با بیان اینکه وجه تسمیه نام نمایش به نقطه تلاقی دو دوره از زندگی شاهرخ پیش از تحول و شهادت باز می گردد، گفت: شهید شاهرخ ضرغام از شهدای شاخص فدائیان اسلام است که در این نمایش سه دوره از زندگی وی از پیش از تحول، پس از تحول و شهادت بررسی می گردد.

نمایش پل کارون در جشنواره سراسری تئاتر نهاجا پیروز شد در زمینه عکس، نمایش برگزیده، بهترین کارگردانی و بازیگری مرد عنوان برگزیده جشنواره را کسب کند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای نمایش پل کارون برای دانش آموزان شیرازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایش پل کارون برای دانش آموزان شیرازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید