کشت و صنعت لرستان تحقق بی نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است

به گزارش وبلاگ اطلس وب، ایسنا/ براساس خبرهای بدست آمده، کشت و صنعت لرستان تحقق بی نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است.

کشت و صنعت لرستان تحقق بی نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است

سعید اوحدی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت و توریستی فجر صفا در خرم آباد در جمع وبلاگ اطلس وب اظهار کرد: یکی از اتفاقات بزرگ اتفاق افتاده در حوزه توریستی لرستان وجود همین مجموعه کشت و صنعت و توریستی با ساختاری کاملا حرفه ای، علمی و بی نظیر در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه وجود سافاری پارک بزرگ در این مجموعه با تلفیقی از طبیعت و حیات وحش به عنوان یکی از جاذبه های توریستی نوین در جهان محسوب می گردد، اضافه کرد: ترکیب کاملا حرفه ای و تخصصی در مجموعه کشت و صنعت لرستان، تحقق بی نظیر توریستی کشاورزی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی توضیح داد: وجود 50 هکتار گلخانه های مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی روز جهان، تولیدات دامپروری و کشاورزی و بعلاوه صادرات 100 درصدی محصولات کشت و صنعت لرستان به کشورهای همسایه و اروپایی در کنار سافاری پارک بزرگ این مجموعه با امکانات تفریحی و توریستی، نمایانگر تحقق بی نظیر آگروتوریسم در استان است.

اوحدی در مورد توریست پذیر بودن مجتمع بزرگ توریستی کشت و صنعت و توریستی لرستان اضافه کرد: در این مجموعه سوئیت های بسیار خوبی با سازه های سبک طراحی شد به نحوی که تلفیقی از سازه های سنتی و پیشرفته با طراحی نوین در کنار محصولات ارگانیک و با کیفیت گلخانه ای و باغی و گیاهان دارویی، محیطی دلپذیر را برای توریستان و مسافران فراهم می نماید.

وی اعلام نمود: درصدد هستیم از محل تبصره 18 با توجه به برنامه ها و حمایت های دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی، سال جاری بالاترین اندازه افزایش تسهیلات تبصره 28 به وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی تعلق گیرد که به موجب آن شاهد تسریع رونق توریستی در مجموعه زیبا و کامل کشت و صنعت لرستان باشیم.

منبع: همگردی

به "کشت و صنعت لرستان تحقق بی نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشت و صنعت لرستان تحقق بی نظیر گردشگری کشاورزی در ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید