معرفی 7 تا از برترین هتل های چابهار از نظر مسافران

به گزارش وبلاگ اطلس وب، در مسافرت به شهر همواره بهار ضروری است تا با برترین هتل های چابهار آشنا شوید. چابهار یکی از برترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است و لذت قدم زدن در کرانه های سواحل دریای عمان را برای شما در پی دارد. اگر عاشق گردشگری در هوای گرم و آفتاب درخشان هستید و می خواهید شب ها را به سرگرمی در یک بافت شهری دل پذیر بگذرانید و روزها هم در لب ساحل حمام آفتاب بگیرید یا در آبهای گرم دریا شنا کنید حتما به چابهار بروید و از زیبایی های بی خاتمه این شهر ساحلی بهره مند شوید. در این میان ضروری است تا یکی از برترین هتل های چابهار را انتخاب نموده و یک اقامت بی دغدغه را تجربه کنید. در ادامه همین مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی برترین هتل های چابهار می پردازیم.

معرفی 7 تا از برترین هتل های چابهار از نظر مسافران

هتل لیپار چابهار

اگر می خواهید در یک هتل 5 ستاره اقامت کنید هتل لیپار را پیشنهاد می دهیم. هتل لیپار چابهار که در سال 1378 ساخته شد از لحاظ کیفیت و امکانات قابلیت مقایسه با هتل های لوکس مشهد و جزیره کیش را دارد و از این بابت است که از آن به عنوان یکی از برترین هتل های چابهار یاد می گردد. ادعا می گردد که این هتل همان مکانی است که به وسیله مسافران خاص از جمله وزیر و وزرا انتخاب می گردد. طراحی بسیار زیبایی دارد و فضای سبز اطراف هتل نیز یک منظره زیبا را ایجاد نموده است. بعلاوه می توانید از پنجره اتاق های رو به دریای عمان از تماشای ساحل گرم و آفتابی آن لذت ببرید.

امکانات هتل لیپار چابهار

از مهمترین امکانات هتل لیپار چابهار می توان به سالن های ورزشی، بدنسازی، بیلیارد، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اتاق های تمیز و مرتب با امکانات مورد احتیاج مسافران، لابی بزرگ، مینی بار، رستوران و … اشاره نمود. مسئله ای که باید در مورد هتل پنج ستاره لیپار چابهار بدانید این است که برخلاف بسیاری از هتل های پنج ستاره دارای استخر، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ نیست اما بقیه سرویس ها ارائه می شوند.

این هتل یکی از گران ترین هتل های چابهار است اما در نظر بسیاری از مسافران هرچند سرویس خوبی را ارائه می نماید اما سرویس دهی آن به میزان یک هتل پنج ستاره نیست. نکته دیگری که باید در مورد هتل پنج ستاره لیپار بدانید این است که این مکان اقامتی از محیط شهری دور است و نزدیک به منطقه صنعتی چابهار ساخته شده به همین علت برای رفت و آمد باید از خودروهای شخصی یا تاکسی و سایر خودروهای حمل و نقل عمومی بهره ببرید. البته این مسئله برای بعضی از مسافران نیز خوشایند است چرا که باعث می گردد در یک مکان خلوت و آرام به دور از سر و صدا و شلوغی های داخل شهر یا نزدیک ساحل به استراحت بپردازند.

از نظر اغلب مسافران این هتل در حد یک هتل پنج ستاره نیست اما اغلب آن ها از رفتار پرسنل رضایت کامل داشته اند. اغلب مسافران موقعیت هتل را یکی از مهمترین ویژگی های مثبت هتل لیپار دانسته اند و اغلب شکایت هایی که از ضعیف بودن سرویس دهی اجرا شده است مربوط به یکی دو سال اخیر است و به نظر می رسد این شکایت ها نیز تا حدی مورد توجه مدیریت هتل واقع شده اند.

آدرس هتل لیپار چابهار: منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

تلفن تماس هتل لیپار چابهار: 05435312100 الی 6

هتل پنج ستاره سدس چابهار

یکی دیگر از هتل های چابهار که به عنوان یکی از برترین هتل های چابهار شناخته می گردد و در زمره هتل های 5 ستاره شناخته می گردد، هتل سدس نام دارد. البته در این زمان که در حال نگارش این مقاله هستیم همچنان کار تاسیس و افتتاح این هتل به خاتمه نرسیده است اما با توجه به طراحی اولیه و امکاناتی که برای تاسیس این هتل در نظر گرفته شده است به نظر می رسد یکی از برترین هتل های چابهار در سالیان آینده خواهد بود.

طرح اولیه هتل پنج ستاره سدس چابهار شامل یک هتل بزرگ با برج های بلند و شیشه ای است که مجموعه بزرگی از مراکز تفریحی، گردشگری و تجاری را در خود جای داده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این هتل وجود ندارد و باید صبر کنیم تا در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح این مجموعه بزرگ باشیم. قطعا بعد از افتتاح در صورت انتخاب کادر مناسب می تواند در شمار یکی از لوکس ترین هتل های ایران قرار بگیرد.

هتل چهار ستاره بین المللی لاله چابهار

قطعا می دانید که تعداد ستاره های دریافتی به وسیله یک هتل تاثیر زیادی در هزینه های مربوط به اقامت در آنجا خواهد داشت. اگر نمی خواهید هزینه های یک هتل پنج ستاره را متقبل شوید به شما هتل چهار ستاره لاله چابهار را پیشنهاد می دهیم. بسیاری از مسافران ترجیح می دهند در هتل های چهار ستاره اقامت نمایند چرا که امکانات این هتل ها کاملا مطلوب و استاندارد است و هزینه های قابل قبولی هم در مقایسه با هتل های پنج ستاره دارند.

هتل لاله در سال 1386 ساخته شد اما در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. از حیث طراحی اولیه به عنوان یک هتل ساده شناخته می گردد اما فضای سبز مناسب، طراحی داخلی فوق العاده شیک و زیبا به همراه سرویس دهی خوب باعث شده است تا در شمار برترین هتل های چابهار قرار بگیرد. این هتل امکانات بسیار زیادی دارد و حتی می توان گفت که امکانات آن با تجهیزات هتل های پنج ستاره چابهار برابری می نماید.

امکانات هتل لاله چابهار

از مهمترین امکانات هتل لاله چابهار می توان به روم سرویس، رستوران خوب با غذاهای متنوع، خدمات رفاهی برای مسافران، آتلیه، باشگاه بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر، کافی شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه، کتابخانه و مواردی از این قبیل اشاره نمود. بعلاوه ضروری است بدانید که طراحی اتاق ها به صورتی است که باب میل مهمان های خسته از یک مسیر طولانی باشد و منظره فوق العاده زیبایی هم دارند.

در مورد دسترسی هم باید بگوییم که در صورت اقامت در هتل لاله چابهار می توانید یک دسترسی عالی و بی نظیر را در این شهر ساحلی تجربه کنید. این هتل به مکان های مختلفی از جمله پارک الغدیر و ساحل مکران نزدیک است. آنقدر نزدیک به بهتر است بگوییم به ساحل مکران چسبیده است. بعلاوه یک مسیر دل چسب برای پیاده روی در کنار هتل وجود دارد که پیشنهاد میدهیم از آن بهره ببرید و ساعاتی را به پیاده روی در هوای گرم جنوب بپردازید.

از مهمترین ویژگی های این هتل که مورد تاکید مسافران نیز قرار گرفته است رفتار خوب پرسنل می باشد اما از نظر مسافران این هتل نیز نواقصی در دوره های مختلف داشته که از جمله آن ها می توان به عدم سرویس دهی مناسب در بعضی از ایام سال اشاره نمود. با این حال نظرات مثبت بسیار زیادی هم در مورد سرویس های عالی و مناسب ثبت شده است.

تلفن تماس هتل لاله چابهار: 05435324852

آدرس هتل لاله چابهار: بلوار امام، مقابل پارک الغدیر

هتل بین المللی فردوس

یکی دیگر از هتل های چهار ستاره چابهار، هتل فردوس است که در سال 1394 به بهره برداری رسید. در واقع یکی از تازهترین هتل های منطقه چابهار است که موقعیت جغرافیایی مناسب تری در مقایسه با سایر هتل های معرفی شده دارد و فاصله آن تا دو مرکز تجاری منطقه چابهار بسیار اندک است. بنابراین اگر قصد خرید دارید و می خواهید وسایل مختلفی را خریداری کنید بهتر است در این هتل اقامت گزینید.

این هتل سرویس های مناسبی برای معلولین و جانبازان در نظر گرفته است و از امکانات هتل های چهارستاره نیز بهره مند است هرچند بعضی از مسافران ادعا نموده اند که یک هتل در حد دو ستاره بوده است اما بعضی دیگر از مسافران نیز از شرایط سرویس دهی و خدمات رسانی به مسافران رضایت کامل داشته اند. با اینکه در بخش امکانات هتل فردوس چابهار به مواردی از قبیل روم سرویس، یخچال، صبحانه، میز، تخت خواب، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و … اشاره شده است اما به هر حال به عنوان یک هتل چهار ستاره باید خدمات خود را توسعه دهد و در حد یک هتل چهار ستاره فعالیت نماید.

تلفن تماس هتل فردوس چابهار: 05435314670

آدرس هتل فردوس چابهار: خیابان تجارت، هتل بین المللی فردوس

هتل شاهان چابهار

یکی دیگر از هتل های چهار ستاره چابهار، هتل شاهان است که به فضای دلباز و موقعیت مناسب روبروی هتل معروف است. تبلیغات بسیار زیادی که در مورد تجربه یک زندگی شاهانه در این هتل می گردد تقریبا در حد همان تبلیغ است و شما یک اقامت کاملا معمولی را در این هتل خواهید داشت. از ویژگی های مثبت این هتل می توان به تاسیس آن در سال 1396 اشاره نمود هرچند بعضی از مسافران از قدیمی بودن ساختمان هتل شکایت نموده اند که شاید ناشی از شرجی بودن هوای شهرهای ساحلی باشد.

نزدیک بودن به دریا و لب ساحل یکی از مزایای اقامت در هتل شاهان چابهار است. بعلاوه یکی از ویژگی های متفاوت این هتل امکان اقامت در اتاق های شش تخته است. بنابراین اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا با اکیپ دوستان خود به مسافرت رفته اید می توانید در یک اتاق شش تخته اقامت داشته باشید. رفتار خوب پرسنل در دوره های مختلف مورد توجه مسافران بوده است و همین موارد سبب شده است تا از هتل شاهان به عنوان یکی از برترین هتل های چابهار یاد می گردد.

هتل شاهان چابهار: 05435320018

آدرس هتل شاهان چابهار: خیابان مولوی، جنب اداره پست

هتل آذین چابهار

بسیاری از مسافران ترجیح می دهند به جای پرداخت هزینه های مربوط به هتل های پنج و چهار ستاره در هتل های سه ستاره اقامت داشته باشند. در اغلب موارد هم این ادعا را دارند که سرویس دهی در هتل های لوکس تر قابل قبول نیست و هیچ تناسبی با مبلغ دریافت شده از مهمانان ندارد. اگر شما هم در پی یک هتل قابل قبول در شهر چابهار هستید هتل سه ستاره آذین را پیشنهاد می دهیم.

طراحی این ساختمان با نمای آجری و بلندی که دارد شبیه قلعه های قدیمی است. هتل آذین یکی از هتل های نوساز در چابهار است و تنها 22 واحد اقامتی دارد بنابراین بهتر است در صورت امکان اتاق درخواستی را رزرو کنید چرا که در اغلب مواقع همه اتاق ها تکمیل هستند و ممکن است واحد خالی برای شما پیدا نگردد. از ویژگی های منفی این هتل هم می توان به این مورد اشاره نمود که منظره خوبی نسبت به دریا ندارد و با توجه به موقعیت اتاق خود می توانید محوطه هتل و خیابان را ببینید.

محله ای که هتل آذین در آن واقع شده است یکی از آرام ترین منطقه ها این شهر ساحلی است. پرسنل آن از دیدگاه اغلب مسافران بسیار خوش برخورد و آموزش دیده رفتار نموده اند و خود هتل نیز امکاناتی مشابه هتل های اخیر ارائه می دهد. خدماتی همچون ترانسفر رفت و برگشت و تاکسی سرویس باعث شده است تا اغلب مسافرانی که بدون خودروی شخصی به این شهر مسافرت می نمایند هتل آذین را برای اقامت انتخاب نمایند. بعلاوه با استفاده از سرویس های گردشگری این هتل از جاذبه های چابهار بازدید کنید.

تلفن تماس هتل آذین چابهار: 05435324729

آدرس هتل آذین چابهار: بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی، ساختمان اداری تازه

هتل ونوس چابهار

هتل ونوس یک هتل سه ستاره دیگر است که نامش در لیست برترین هتل های چابهار آمده است. این هتل در سال 1385 بنا شد اما در سال 1396 فعالیت خود را به عنوان یک هتل در منطقه آزاد تجاری چابهار شروع کرد. هتل ونوس یک هتل مجلل با امکانات فوق العاده نیست اما ویژگی های متفاوتی دارد که باعث شده است تا با سایر هتل هایی که معرفی نموده ایم تفاوت بارزی داشته باشد. اول اینکه از یک طراحی خاص به رنگ دریا برخوردار است و دیگر اینکه به ساحل دریای عمان چسبیده است و شما می توانید از یک ساحل اختصاصی نیز برخوردار شوید.

نکته جالب اینکه اغلب مسافران از اقامت خود در هتل ونوس رضایت داشته اند با این حال از کمبود امکانات شکایت نموده اند که برای یک هتل سه ستاره قابل توجیه است. بعلاوه رفتار خوب پرسنل و منظره بعضی از اتاق ها که به سمت دریاست از ویژگی های مورد توجه مهمانان هتل بوده است. اصولا با توجه به اینکه هتل های سه ستاره هزینه کمتری هم از مهمانان اخذ می نمایند می توان گفت این گزینه یکی از گزینه های مناسب برای اقامت در یک هتل معمولی با امکانات ساده و کاربردی در یک مسافرت چند روزه است.

تلفن تماس هتل ونوس: 05435322371

آدرس هتل ونوس چابهار: بلوار شهید ریگی، دانشگاه علوم دریانوردی

تا به امروز تجربه اقامت در کدام یک از این هتل ها را داشته اید؟ تجربه خود را با سایر علاقه مندان به سفر به بندرچابهار در بخش نظرات با ما در میان گذارید.

منبع: الی گشت

به "معرفی 7 تا از برترین هتل های چابهار از نظر مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 7 تا از برترین هتل های چابهار از نظر مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید