پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه در سال 1402

به گزارش وبلاگ اطلس وب، اگر در پی یک کابینت آشپزخانه نو هستید، این مقاله را از دست ندهید. به گزارش از سایت دکورآفرین قصد داریم به شما پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه در سال 1402 را معرفی کنیم و به شما بگوییم که چگونه با انتخاب آن ها، آشپزخانه خود را به فضایی لوکس، شیک و کاربردی تبدیل کنید.

پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه در سال 1402

کابینت هایگلاس؛ انتخاب خاص و پرفروش برای آشپزخانه های مدرن

اگر دنبال کابینت آشپزخانه تازه هستید، حتماً کابینت هایگلاس را در نظر داشته باشید.. این مدل کابینت، جزو پرفروش ترین و محبوب ترین کابینت ها در سال 1402 بودند و هنوز هم بسیاری از خانواده ها از آن ها استفاده می نمایند. اما چرا این کابینت ها اینقدر مورد توجه هستند؟

کابینت هایگلاس دارای سطحی صیقلی و بازتابنده است که نور را به خوبی منعکس می نماید و آشپزخانه را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد. این کابینت ها در رنگ های مختلفی موجود هستند و با سبک های مدرن و مینیمال هماهنگ هستند. شما می توانید با انتخاب رنگ دلخواه خود، روح آشپزخانه خود را شاداب و زنده کنید.

کابینت دستگیره مخفی: سبکی تازه و مجذوب کننده برای آشپزخانه های خانوادگی

قطعا شما دوست دارید که نمونه ای از تازهترین مدل های کابینت آشپزخانه را در منزل خود داشته باشید. کابینت دستگیره مخفی یکی ازگزینه هایی است که کارشناسان دکورآفرین به شما پیشنهاد می نمایند.. این کابینت ها در سال 1402 پرفروش ترین و محبوب ترین کابینت ها بودند و هنوز هم خیلی از خانواده ها از آن ها راضی هستند و طبق آنالیز ها یکی از پرفروش ترین کابینت آشپزخانه در مشهد بوده است.

کابینت دستگیره مخفی دارای درب هایی است که با یک فشار ساده، باز و بسته می شوند و احتیاج به دستگیره ندارند. این کابینت ها سطحی صاف و یکدست دارند و تمیز کردن آن ها بسیار آسان است. کابینت های بدون دستگیره در سبک های مدرن و مینیمال مناسب هستند. شما می توانید با انتخاب رنگ و جنس دلخواه خود، آشپزخانه خود را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید. بعضی از متریال هایی پرطرفدار مانند چوب، فلز، شیشه و پلاستیک در کابینت دستگیره مخفی به کار می روند که هریگ ظاهری متفاوت به اشپزخانه شما خواهد داد.

کابینت دستگیره مخفی علاوه بر زیبایی، دارای مزایای هستند. این کابینت ها فضای بیشتری را به شما می دهند و جلوی خط و خش روی درب ها را می گیرند.

با کابینت ممبران، طرح های تازه و زیبا را به آشپزخانه خود بیاورید

بی شک یکی از راه های ایجاد آشپزخانه ای شیک و مجذوب کننده، استفاده از کابینت آشپزخانه ممبران است. این کابینت ها نیز در سال 1402 یکی دیگر ازپرفروش ترین و محبوب ترین کابینت های آشپزخانه در ایران بودند. حال آنالیز کنیم که علت محبوبیت این کابینت ها چیست؟

کابینت ممبران دارای سطحی صیقلی و بازتابنده از جنس PVC است که روی یک بستر از جنس MDF یا چوب ساخته می شوند. این کابینت ها با استفاده از یک دستگاه خاص، روکش PVC را روی درب ها وکیوم می نمایند و باعث می شوند که سطح آن ها صاف و بدون درز باشد. این کابینت ها در رنگ ها و طرح های مختلفی موجود هستند و با سبک های کلاسیک و مدرن هماهنگ هستند.

بعضی از مزایای کابینت ممبران عبارتند از:

  • زیبایی و مجذوب کنندهیت: کابینت ممبران دارای طرح های بسیار زیبا و مجذوب کننده هستند که به آشپزخانه شما حس تازگی و شادابی می دهند. شما می توانید با انتخاب رنگ دلخواه خود، آشپزخانه خود را به سلیقه خود تغییر دهید. بعضی از رنگ های پرطرفدار کابینت ممبران عبارتند از: قرمز، سفید، سبز، نارنجی و صورتی.
  • کارایی و تمیزپذیری: کابینت ممبران دارای سطح صاف و بدون درز هستند که باعث می شوند که تمیز کردن آن ها راحت باشد

کابینت ام دی اف: گزینه ای مالی و زیبا برای آشپزخانه شما

ام دی اف مخفف عبارت Medium-density fibreboard به معنای تخته فیبر با چگالی میانه است. این نوع تخته از خرده ها و ضایعات چوب ساخته می گردد که با چسب، فرمالئید و رزین به هم چسبانده شده و تحت فشار و گرما فشرده می گردد. بعضی از دلایلی که این مدل کابینت در ایران به یکی از پرطرفدارترین گابینت در ایران تبدیل شده است عبارتند از:

  1. قیمت مناسب

کابینت ام دی اف یک نوع کابینت است که از تخته های فشرده چوب ساخته می گردد و با روکش های مختلف پوشانده می گردد. این کابینت ها نسبت به سایر نوع کابینت ها، مانند کابینت های تمام چوب و استیل های ضد زنگ، قیمت پایین تر و مناسب تری دارند. علت قیمت مناسب کابینت ام دی اف این است که برای فراوری آن ها از خرده ها و ضایعات چوب استفاده می گردد و هزینه فراوری آن ها کم است. البته قیمت کابینت ام دی اف به عوامل مختلفی مانند ضخامت، رنگ، روکش و جنس بستر تخته بستگی دارد. با این حال، شما می توانید با خرید کابینت ام دی اف، هزینه خود را کاهش دهید و بعلاوه ظاهر زیبا و مجذوب کنندهی به آشپزخانه خود ببخشید.

  1. همانطور که اشاره شد، کابینت ام دی اف یک نوع کابینت است که از تخته های فشرده چوب ساخته می گردد و با روکش های مختلف پوشانده می گردد. بنابراین برای شخص فراوری نماینده این امکان این کابینت ها دارای طرح های بسیار زیبا و مجذوب کننده هستند که به آشپزخانه شما حس تازگی و شادابی می دهند. شما می توانید با انتخاب رنگ دلخواه خود، آشپزخانه خود را به سلیقه خود تغییر دهید.
منبع: فرارو

به "پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه در سال 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه در سال 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید