همایش ملی گردشگری سلامت اسفند ماه امسال برگزار می شود

به گزارش وبلاگ اطلس وب، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، همایش ملی گردشگری سلامت اسفند ماه امسال برگزار می شود.

همایش ملی گردشگری سلامت اسفند ماه امسال برگزار می شود

علی اصغر شالبافیان افزود: همایش ملی گردشگری سلامت در بازه زمانی 2 الی 4 اسفند سال جاری به منظور رونق کسب و کارهای تخصصی این حوزه برگزار می شود و پژوهشگران و فعالان حوزه گردشگری سلامت می توانند تا 20 بهمن سال جاری نسبت به ارسال آثار پژوهشی خود به دبیرخانه این رویداد اقدام کنند.

وی گفت: همزمان با فعالیت یکپارچه شورای راهبری گردشگری سلامت به منظور ایجاد تعامل و هماهنگی با نهادهای فرابخشی مؤثر در حوزه گردشگری سلامت و ورود به عرصه عملیاتی یکی دیگر از نیازهای احساس شده حرکت منطبق بر پژوهش های نوین و آخرین تحقیقات اجرا شده در این حوزه بود.

شالبافیان با بیان اینکه بر مبنای این نیاز برگزاری همایش ملی گردشگری سلامت با همکاری اعضای شورای راهبری گردشگری سلامت کشور در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: همایش مذکور که با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت امور خارجه و وزارت واجا، سازمان توسعه تجارت، سازمان نظام پزشکی کشور، دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، تشکل های تخصصی و سایر ذی نفعان این حوزه برگزار می شود، در واقع فرصتی ویژه برای تمامی فعالان و دست اندرکاران مربوطه ایجاد کرده است.

بنا به گفته وی، هدف از برگزاری این رویداد علمی ایجاد هم افزایی و تقویت همکاری میان بخش دولتی با ذی نفعان بخش خصوصی و دانشگاهیان است و از ظرفیت های مهم این همایش میتوان به ایجاد بستری جهت ارائه نتایج تحقیقات اجرا شده از طریق پژوهشگران و دانش پژوهان در حوزه توسعه گردشگری سلامت کشور اشاره کرد.

علاقمندان به مشارکت در این رویداد بزرگ حوزه گردشگری سلامت کشور تا تاریخ 20 بهمن سال جاری فرصت دارند تا در قالب دو محور اصلی گردشگری پزشکی و تندرستی و 12 زیر محور پژوهشی، مقالات و پژوهش های خود را به درگاه اینترنتی این رویداد به آدرس https://ncht.wtiau.ac.ir ارسال کنند.

منبع: همگردی

به "همایش ملی گردشگری سلامت اسفند ماه امسال برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی گردشگری سلامت اسفند ماه امسال برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید