هتل سنتی تی دا ، هتلی رویایی در دل کویر مصر

به گزارش وبلاگ اطلس وب، توی دل کویر مصر که قلب کویرهای ایرانه، هتلی بی نظیر به نام تی دا خودنمایی می کنه که قشنگی های این کویر رو چندین برابر نموده. داستان ساخته شدن تی دا شنیدنیه، به این صورت که آقای جندقی مدیر این هتل فوق العاده ، بعد از سالها زندگی در آفریقای جنوبی و آموزش صنعت توریسم ، به ایران اومده و در کنار حرفه اصلیشون که صادرات فرش دستباف هست، در سال 1386 با تعمیرو ترمیم خانه 150 ساله پدربزرگشون در منطقه خوروبیابانک و تبدیلش به اقامتگاه بومگردی قافله کویر، اولین قدم رو در صنعت توریسم برداشتن. بعد از این اقدام، جرقه ساختن هتل تی دا، هتلی که امروز یکی از بی نظیرترین هتل های ایرانه، در فکر آقای جندقی زده شد و اینگونه بود که ساخت هتل سنتی تی دا درسال 1391 درمحرومترین و دورافتاده ترین نقطه استان اصفهان آغاز شد.

هتل سنتی تی دا ، هتلی رویایی در دل کویر مصر

تی دا هتلی با معماری کاملا سنتی و مطابق با بافت سنتی منطقه ها کویره که با سرمایه شخصی و بدون کوچک ترین تسهیلات و با جدیدترین روش های مهندسی ساخته شده. امکانات زیاد این هتل نظیر کافی شاپ و چایخانه سنتی با انواع دمنوش های گیاهی، چای و قهوه- موتورهای چهار چرخ، ماشین های 4WD و کاروان شتر، فروشگاه صنایع دستی شامل حصیر بافی، چرم دوزی، لباس های محلی و انواع سوغات کویری و غیره، در کنار جاذبه هایی همانند، تپه های شنی روان، تماشای وسعت زرد رنگ رمل ها، آسمان شب کویر و ... باعث جذب تورسیت ها و تبدیل این منطقه به عنوان یکی از پرجاذبه ترین منطقه ها کشور شده.

از مزایای هتل تی دا استفاده از آب شیرین چشمه برای نوشیدن و حتی استحمام هست و علاوه بر تنوع غذایی بالای تی دا، کلیه غذاها به صورت ارگانیک عرضه می شن.

اگه دلتون یه اقامت رویایی در دل کویر مصر می خواد، هتل سنتی تی دا پیشنهاد فوق العاده ایه.

اطلاعات بیشتری از هتل کویری تی دا رو اینجا ببینین

شماره های تماس: 09124671237 ، 58523100-031

منبع: همگردی

به "هتل سنتی تی دا ، هتلی رویایی در دل کویر مصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتی تی دا ، هتلی رویایی در دل کویر مصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید