با 15 سرگرمی لاکچری دبی آشنا شوید

به گزارش وبلاگ اطلس وب، سرگرمیات لاکچری دبی از مجذوب کنندهیت های مهم این شهر محسوب می شوند. مردم جهان از دورترین نقاط به شهر دبی سفر می نمایند تا تجربه ای بی نظیر از سرگرمیات لوکس دبی را داشته باشند. در سال های اخیر دبی با سرعت روز افزون رشد نموده و طراحی های متنوع فضای شهری و معماری بی نظیر ایجاد شده، به قدری این شهر را مجذوب کننده نموده است که سبب شده سالانه مهمانان و گردشگران متعددی به آن سفر نمایند. این مقاله سعی دارد تا 14 سرگرمی لوکس شهر دبی را به شما معرفی کند.

با 15 سرگرمی لاکچری دبی آشنا شوید

تفریحات لاکچری دبی

بدون شک وقتی به دبی سفر می کنید انتظار دارید که از تفریحات لوکس و مجذوب نماینده این شهر لذت ببرید و بدون شک وعده سفر منحصر به فردی را به خود داده اید. دبی یکی از زیباترین شهرهای دنیا است که بدون شک می تواند با مجذوب نمایندهیت های خود شما را مجاب کند که بارها و بارها به آن سفر کنید.

1- یک هلیکوپتر سواری متفاوت

اولین تفریح از تفریحات لاکچری دبی هلیکوپتر سواری است که تجربه آن می تواند بی نظیر باشد. بیشتر هتل های شهر دبی خصوصاً هتل های 5 ستاره هلی پد دارند و به همین علت می توانند تورهای هلیکوپتر سواری متنوع و مجذوب نمایندهی را برگزار نمایند. معمولاً راستا این هلیکوپتر ها از کنار برج العرب عبور می نماید و بعد از عبور کردن از جزایر نخل، خط ساحلی و ساحل جمیرا به سمت برج خلیفه میفرایند.

برای هلیکوپتر سواری باید از قبل ثبت نام کنید و کپی گذرنامه خود را ارائه دهید. هلیکوپتر ها در حالت کلی 3 پنجره و 6 جایگاه دارند. مدت زمان این تفریح 15 تا 25 دقیقه است و از ساعت 11 صبح تا 5 بعدازظهر فرصت دارید تا از این تفریح مهیج لذت ببرید. به طور معمول 45 دقیقه قبل از شروع پرواز باید در محوطه باشید و برای سلفی گرفتن در هلیکوپتر بهتر است با مسئول آن هماهنگ کنید. ناگفته نماند که در این گشت هوایی یک راهنمای شخصی نیز با شما همراه است.

2-هیجان فراموش نشدنی تفریح با ماشین های لاکچری

از دیگر تفریحات لاکچری دبی که هیجان خاص خود را داشته و البته هواداران پروپاقرصی نیز دارد گشت زدن با ماشین های لوکس در خیابان های این شهر است. برای مثال اگر تصمیم داشتید با یک ماشین کلاسیک رولزرویس، بوگاتی، لامبورگینی و یا فراری بدون حضور راننده، رانندگی کنید هیچ مانعی بر سر راه شما وجود ندارد. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه رانندگی کنید حتماً از قوانین و مقررات هدایت و رانندگی دبی آگاه شوید.

پلیس دبی با حساسیت بیشتری سرعت ماشین های لوکس را کنترل می نماید. قبل از دریافت کردن ماشین و سوار شدن، سلامت بدنه و تمام موارد فنی آن را چک کنید. برای اجاره کردن یک ماشین علاوه بر اطلاعات شخصی باید از گواهینامه و گذرنامه خود عکسی تهیه نموده و آن را تحویل دهید. اجاره خودروهای لوکس بصورت روزانه بوده و بر روی پرداختی نهایی 5 درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز محاسبه می گردد.

3- بیابان گردی با تور سافاری

از دیگر تفریحات بسیار لاکچری در شهر دبی، بیابان گردی با تورهای سافاری است. بیابان های این شهر شن های داغ و طلایی دارند که به خوبی از شما با ماشین های آفرود میزبانی می نمایند. ماشین ها توان 2 دیفرانسیل دارند و هیجان ماشین سواری در میان شن های داغ با سرعت زیاد یکی از تفریحات وصف نشدنی دبی است. ناگفته نماند این تفریح که جایگاه ویژه ای در میان تفریحات لاکچری دبی دارد گاها شبانه روزی است و شما می توانید شب را نیز در بیابان با امکاناتی مجلل و لوکس بگذرانید.

از جمله نکاتی که باید برای شرکت در این تور به آنها توجه کنید به همراه داشتن کرم ضدآفتاب، عینک دودی، کلاه آفتابی، دوربین دو چشمی، پماد دفع حشرات، لباس مناسب، قمقمه آب، چند بسته شکلات و مواردی از این قبیل است که حتما باید در تور سافاری به همراه داشته باشید. در ضمن در این تورها در وعده ناهار چندین نوع غذا سرو می گردد و نمایش آتش، نمایش عروسکی و باربیکیوی شام از جمله برنامه هایی هستند که شما در طول این تور سافاری تجربه خواهید کرد.

این تورها در مراکز دنیاگردی و اطلاعات دنیاگرد هتل فروخته می گردد پس نگرانی برای رزرو آن نداشته باشید. در برنامه سافاری سوار شدن ماشین های آفرودی، موزیک های شاد و مهیج عربی است و اگر دوست داشتید در بادیه هایی هم طراحی حنای دست میتوانید تجربه کنید که این بخش برای خانم ها بسیار مجذوب نماینده است. در تورهای سافاری یک شب اقامت میتوانید در کویر داشته باشید و برای غروب در کویر باشید و از تماشا غروب و طلوع وصف ناشدنی کویر و خورشید در کنار رمل ها لذت ببرید. در برنامه روزانه و هم چنین شب مانی در کویر شما تجربه سوار شدن ماشین آفرودهایی را خواهید که سرعت بسیار بالایی دارد و بر روی رمل ها کویری با شتاب می فرایند.

در تورهای سافاری که یک روزه و یا فقط یک شبه هستند صبح و نهار و شام خواهید داشت. حتما برای رفتن در کویر عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب داشته باشید البته در موقع رزرو نیز این موارد ذکر می گردد. اگر دوست داشتید دوربین شکاری نیز داشته باشید و بنا به تخصص راهنمای خود و ماه سفر حیات وحش بیابان های دبی ببنید و این زمانی است که قبل از خرید تور آن را عنوان کنید تا اگر تورهای تخصصی تری هست بهره مند شوید. معمولا در تورهای سافاری نمایش عروسکی، نمایش آتش از برنامه های مهیج بر روی تورهای سافاری در دبی است. تورهای سافاری از تفریحات لاکچری در دبی است.

4-برج خلیفه

یکی از جاذبه های دبی که به دست بشر ساخته شده است و از تفریح های لاکچری دبی محسوب می گردد بازدید از برج خلیفه دبی و استفاده از آسانسور آن است. شاید برای شما جالب باشد که بلندترین برج دنیا در دبی است و نامی که شما می شناسید برج خلیفه که 828 متر ارتفاع دارد و در 162 طبقه ساخته شده است. سریع ترین آسانسور دنیا نیز د این برج است که با سرعت وصف ناشدنی بالا میرود.

ساخت این برج از ژانویه 2004 شروع شد و در چهارم ژانویه 2010 بازدید آن افتتاح شد . برای تماشا این آسمان خراش باید بلیط تهیه کنید که قیمت بالایی به نسبت دارد هم چنین در طبقات مختلف رستوران ها و کافی شاپ های فوق لاکچری است که می توانید با پرداخت جداگانه و منظره شهر دبی سرو نوشیدنی و خوراکی مجذوب نمایندهی داشته باشید. از امکانات تماشای برج آب نمای دبی، بالکن مشاهده بیرون برج، پارک برج خلیفه، کتابخانه بزرگ برج است. این برج دارای یکی از بینظرین هتل های دبی است که هتل آرمانی نام دارد.

در قسمت ارتفاع 125 متری نمایی از نمایش فواره دبی را ارائه می دهد که با موسیقی پخش شده در سکوی باز تماشایی است. شما می توانید تجربه بهتری از نمایش فواره در حالی که در یک قایق سنتی عربی به نام ابرا در حال حرکت بر فراز دریاچه برج خلیفه هستید، نظاره کنید. در پارک کنار برج خلیفه نیز جاذبه مهم دیگری است بزرگترین چرخ و فلک دنیا است که ارتفاع بلندی دارد. اگر دنبال یک تفریح مهیج هستید و ترس از ارتفاع ندارید آن را انتخاب کنید و در هنگام غروب آفتاب داشته باشید، غروبی دلپذیر را بر منظره شهر دبی خواهید دید.

Last Perle by Dargone-5

دبی شهر تفریح است . و یکی دیگر از تفریح های لاکچری بازدید از La Perle by Dragone است، نمایشی که در آن 65 بازیگر، از بازیگر تا آکروبات، مهارت های خود را نشان می دهند. اجرانمایندگان داخل استخر شیرجه می زنند و در هوا پرواز می نمایند. La Perle در مرکز شهر دبی و در مجموعه هتل Al Habtoor City واقع شده است. جاذبه های توریستی زیادی در این شهر وجود دارد، بنابراین ارزش ترکیب چند بلیط را دارد. از سرسره های آدرنالینی در پارک آبی Aquaventure لذت ببرید و با حیوانات دریایی در آکواریوم Lost Chambers صحبت کنید. شما با بیش از بیست سرسره آبی و بیش از 65000 حیوان دریایی روبرو هستید.که تماشا این جاذبه و نمایش آکروباتی ها برای شما میتواند بسیار مجذوب نماینده باشد. این تفریح تقریبا هزینه بلیط بالایی را دارد. این پارک آبی بخش بچه ها و نوجوان نیز که بهای جداگانه بلیط را دارد.

6-پارک آبی وایراد واری دبی

این پارک روبروی برج العرب واقع شده است و یکی از تفریحات بسیار لاکچری در دبی محسوب می گردد. این پارک روباز است و دسترسی به آن با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر است. استفاده هریک از بخش های تفریحی پارک بلیط جداگانه قصد دارد. حدود سی سره دارد. تیوپ سواری از ارتفاع بالا یکی از تجربه های بسیار لذت بخش است. به خصوص برای نوجوان و جوانان که انرژی بیشتری دارند توصیه می گردد.

در این پارک آبی سعی شده است که تمام نکاتی ایمنی رعایت گردد. برای گروه بچه ها حتما به تفریح های گروه بچه ها باید بروید که راهنمایان پارک میتوانند شما را هدایت نمایند. شنا، قایق سواری، جت اسکی، روبرو کاسترو از تفریح ها و تفریح ها در پارک آبی وایراد است. در این پارک نیز رستوران بسیار خوبی دارد و فیت بوده ای آن بسیار معروف است. ورود بچه ها زیر دو سال به این پارک ممنوع است.

9-سرو شام در آسمان

دبی یکی از مراکز مهم برای رستوران های مجلل و باشکوه محسوب می گردد که خیلی از این رستوران ها ستاره دار هستند و در سطح بین المللی درجه یک محسوب می شوند. اما هیچ کدام از این رستوران ها به میزان رستوران برج العرب دبی که در پشت بام مستقر شده مجذوب نماینده و منحصر به فرد نیستند. این رستوران فوق لوکس و بی نظیر که بر روی باند فرود این برج واقع شده است منظرهی 360 درجه به شهر داشته و با غذاهای بشدت گران و با کیفیت، یکی از تفریحات لاکچری دبی محسوب می گردد.

8- باشگاه لوکس گلف امارات

اولین زمین بازی چمن رشته گلف امارات که در شهر دبی افتتاح شده از تفریحات لاکچری دبی محسوب می گردد که در سال 1988 شروع به کار نموده و در حال حاضر از مجلل ترین مجموعه های بزرگ ورزشی امارات محسوب می گردد. این مجموعه 2 زمین چمن استاندارد دارد که بر طبق مقررات و قوانین بین المللی هر کدام 18 حفره در خود دارند. در این مجموعه بزرگ زمین گلف سالن های سرپوشیده و بزرگ، فروشگاه لوازم ورزشی، رستوران، زمین بازی تنیس، مرکز بدنسازی، اسکواش و مدرسه ورزشی گنجانده شده است.

ناگفته نماند که این باشگاه در فهرست 100 موسسه آموزش گلف برتر در دنیا واقع شده است و اگر تمایل دارید تا گلف را به صورت حرفه ای و بین المللی یاد گرفته و بازی کنید پیشنهاد میکنیم حتما به این مجموعه مراجعه کنید. برای اطلاع یافتن از برنامه های باشگاه گلف امارات به وب سایت رسمی این باشگاه سر بزنید.

9- اسکای دایوینگ بی نظیر دبی

فعالیت مجذوب نماینده بعدی که از تفریحات لاکچری دبی محسوب می گردد پرش از ارتفاع بالا است که با رعایت کردن قوانین ایمنی و استاندارد از بلندترین نقطه شهر دبی به همراه یک مربی حرفه ای صورت گرفته و شما یک سفر کوتاه در آسمان را شروع می کنید. به طور معمول اسکای دایوینگ در دبی در کنار پالم جمیرا و همینطور دبی مارینا انجام می گردد.

قبل از انجام دادن این ورزش باید آموزش های لازم را در مجموعه اسکای دایوینگ پالم جمیرا دیده باشید. از قلم نیاندازید که در اسکای دایوینگ که از تفریحات لاکچری دبی است، نحوه فرود اهمیت زیادی دارد و حداقل سن شما برای انجام این فعالیت باید 18 سال باشد. بیشترین وزنی که برای این ورزش در نظر گرفته شده برای آقایان 100 کیلوگرم و برای خانم ها 90 کیلوگرم است و بهتر است قبل از انجام این فعالیت هرگونه عارضه و بیماری که دارید را به مسئولین ذیربط اطلاع دهید.

10- مسابقات تنیس در دبی

یکی از تفریحات در دبی تماشا مسابقات تنیس ساحلی است که بسیار بازی مهیج است. بعلاوه در دبی امکانات بازی تنیس محیا است و به طور المثال در ساحل المیرا میتوانید بلیط آن را تهیه کنید. در بسیاری از اوقات در دبی به خاطر امکانات ورزشی میزبان 24 دوره مسابقات قهرمانی تنیس در بهمن ماه تا 11 اسفند سال 2019 بوده است. در دبی زمین های تنیس ساحلی اگه اهل ورزش هستید از دست ندهید.

11-مسابقات اسب سواری

تماشا مسابقات اسب سواری یکی دیگر از تفریحات لاکچری در دبی محسوب می گردد که برای علاقه مندان مجذوب نماینده است. در این مسابقات شما شاهد دویدن زیباترین و برترین اسب ها هستید که جایزه های بسیار شگفت انگیزی در انتظار سوارکاران است مانند، جایزه یک میلیون دلاری که برای بسیاری از ستارگان مهم است و تاختن اسب های غربی را میتوانید ببنید.

12-لذت یک بازی محلی در چوگان با شتر

کَمِل پولو، Camel Polo که یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی محسوب می گردد همان چوگان است که به جای استفاده از اسب در آن از شتر استفاده می گردد. تمامی شتر هایی که برای این بازی مورد استفاده قرار می گیرند آموزش دیده هستند و به طور معمول 2 مربی به صورت کاملا تخصصی و روزانه یک ساعت با آنها تمرین می نمایند.

قوانین بازی این گونه است که هر بازیکن یک شتر داشته و هر شتر نیز یک مربی دارد که وظیفه هدایت آن را در طول بازی برعهده می گیرد. این بازی باید در 2 گروه 4 نفره انجام گردد و مدت آن 1 ساعت است. حداقل 3 نفر دیگر در این بازی شرکت می نمایند 16 سال بوده و تمام وسایل مورد نیاز به همراه یک لباس پولو در اختیار شما قرار می گیرد. بهتر است این بازی صبح ها انجام گردد و شما قبل از بازی آموزش های لازم را خواهید دید.

13- آرامی از جنس دریا با تور کروز

تور کروز که از تفریحات لاکچری دبی محسوب می گردد دیدی وسیع به پالم جمیرا و دبی مارینا دارد و یکی از تفریحات مجذوب نماینده این شهر محسوب می گردد. به طور معمول در طول انجام دادن تور کروز مسافران اجازه دارند تا بر روی عرشه تفریح نمایند و در کنار یک موسیقی آرامش بخش یک شام خوب نیز میل خواهند کرد. شام به صورت بوفه است و مدت زمان این تفریحی 3 ساعت است. ناگفته نماند که تمام مسافران کشتی جلیقه نجات دارند.

به طور معمول این تفریح برای بچه های زیر 3 سال کاملاً رایگان است و شما در طول این تفریح اجازه دارید که ماهیگیری کنید. برترین زمان انجام تور کروز وقت هایی است که در شهر فستیوال های مختلفی مانند آتش بازی در حال برگزاری است. در حالت کلی زمانی که شما در حال تفریح با کشتی کروز هستید یک تیم محافظ با جت اسکی و جلیقه های نجات گشت زنی در اطراف کشتی از شما مراقبت می نمایند.

14- ماشین سواری بر روی آب

ماشین سواری بر روی آب یکی از تفریحات لاکچری در دبی است و ثروتمندان دبی این بازی تجربه می نمایند، و بودجه اسکی ها مخصوص بر روی آب رفته و مثل راندن بر روی زمین، این بار برای دریا رانندگی میکنید. برای آن ها که روی زمین دست فرمان خوبی دارند توصیه می گردد که میتوانند با دوست خود نیز مسابقه دهند. ماشین هایamphibious و جت اسکی های مخصوص زیرآب در این ساحل های تعبیه ماشین سواری بر روی دریا مهیا است.

15- خوردن بستنی با روکش طلا

اگر در آب و هوای دبی هوس خوردن بستنی دارید که گران ترین بستنی شما باشد به ساحل حمیرا بروید و بستنی زعفران ایرانی سفارش دهید که روی آن طلای خوراکی سرو میگردد و لذت خوردن لوکس ترین بستنی خود را تجربه کنید. جدا از خوردن بستنی با روکش طلا از غذاهای ستنی عربی بهرع ببرید که طعم بیتظیری برای شما دارد و سعی کنید در هر سفری غذای مخصوص آن شه را بچشید تا با یادآوری طعم غذا مقصد گردش خود را به یاد بیلورید.

سخن آخر!

در این مطلب 14 مورد از برترین تفریحات لاکچری که می توانید در دبی انجام دهید را برایتان معرفی کردیم. شما تا به حال از بین آن ها فعالیتی را تجربه نموده اید؟ لطفا نظر و تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای سفر به این شهر مجلل می توانید با خرید تور دبی وبلاگ اطلس وب یکی از برترین سفرهای خود را با برترین شرایط و امکانات تجربه نمایید.

منبع: الی گشت

به "با 15 سرگرمی لاکچری دبی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 15 سرگرمی لاکچری دبی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید