نمایشگاه متافو و گام بلند هلدینگ حمل کاری

به گزارش وبلاگ اطلس وب، نمایشگا ه های تخصصی در هر حوزه به نوعی چکیده شرایط همان حوزه در طول یک سال هستند. بر همین اساس نمایشگاه متافو را نیز می توان خلاصه ای از فعالیت های یک ساله صنعت فولاد دانست. استقبال بی نظیر از نمایشگاه متافوی سال جاری نیز نمی تواند دلیلی جز این داشته باشد. هلدینگ حمل کاری نیز به عنوان یکی از شرکت های حامی بیستمین نمایشگاه تهران متافو (آذر 1402) حضور فعالی در این نمایشگاه تخصصی داشت. این هلدینگ و 3 شرکت زیرمجموعه آن در 4 روز برگزاری نمایشگاه میزبان صنتعگرانی از ایران و کشورهای خارجی از جمله چین، ترکیه و کشورهای همسایه بود. به طوریکه ماحصل این حضور، به روز کردن برنامه های توسعه ای این هلدینگ در حوزه فراوری، صادرات و بازرگانی بود تا گام بلندی برای یک سال آینده برداشته گردد.

نمایشگاه متافو و گام بلند هلدینگ حمل کاری

حضور در نمایشگاه برای افزایش ارتباط و گفتگوی رو در رو با مشتریان

مدیرعامل هلدینگ حمل کاری با اشاره به اهداف حضور در نمایشگاه متافو گفت: نمایشگاه های تخصصی مانند متافو بستر مناسبی را برای ارتباط هر چه بیشتر با فعالان هر حوزه فراهم نموده و این امکان را فراهم می نماید که شرکت ها با مشتریان بی الفعل و بی القوه خود از نزدیک ملاقات داشته باشند.

حمل کاری، نمایشگاه سال جاری متافو را ارزشمند ارزیابی نموده و گفت: سطح سال جاری نمایشگاه متافو بالا بود و بیشتر شرکت های مطرح حوزه فلزات و فولاد به همراه رسانه های تخصصی این حوزه حضور فعالی را داشتند.

وی اضافه نمود: بازدید از این نمایشگاه نیز در سطح بالایی بود و شرکت های خارجی مطرح در این حوزه نیز برای بازدید از توانمندی های شرکت های ایرانی به این نمایشگاه آمده بودند.

مطلب پیشنهادی سال رشد فزاینده استارتاپ ها

مدیرعامل هلدینگ حمل کاری نمایشگاه سال جاری متافو را گام بلند برای رشد و توسعه شرکت های زیرمجموعه مطرح کرد و گفت: با توجه به بازخوردهای نمایشگاه و نظرات مشتریان، تغییرات عمده ای را در برنامه های آینده این شرکت انجام خواهیم داد و برنامه توسعه ای هلدینگ حمل کاری در زمینه رشد فراوری و افزایش صادرات به روزرسانی خواهد شد.

حمل کاری در انتها برگزاری هدفمند و مستمر نمایشگاه متافو را مثبت ارزیابی نموده و این نمایشگاه را نمونه ای کامل از توانمندی های شرکت های ایرانی در زمینه فراوری و صادرات محصولات فلزی و فولادی مطرح کرد.

سردیس مرد آفریقایی، گل سرسبد نمایشگاه متافو

هلدینگ حمل کاری با تلفیق عملی هنر و صنعت و با استفاده از توانمندی های کارکنان خود و محصولات فراوریی این شرکت، سردیس مرد آفریقایی را به عنوان یک اثر هنری ساخت این هلدینگ به نمایشگاه آورد. این اثر هنری از همان روز نخست نمایشگاه مورد تحسین بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته و در فضای مجازی به عنوان یکی از سمبل های نمایشگاه متافو سال جاری معرفی گردید.

لازم به ذکر است، طراحی و ساخت این سردیس که الهام گرفته از طرح صورت مرد آفریقایی است، در طول مدت 4 ماه به طور کامل در زیرمجموعه های فراوریی هلدینگ حمل کاری صورت گرفته است. برای ساخت سردیس مرد آفریقایی از 4600 قطعه فلزی استفاده شده است که شامل لوله های 28 با ضخامت یک میلیمتر می شوند. این اثر هنری حدود 2 تن و 300 کیلوگرم وزن دارد و در ساخت آن از بیش از 30 هزار نقطه جوش استفاده شده است.

مطلب پیشنهادی آرزوهایشان را از زمین بلند کنیم!

هلدینگ حمل کاری و 4 دهه فعالیت صادقانه در صنعت فولاد

هلدینگ حمل کاری به عنوان یک مجموعه سرمایه گذاری و صنعتی، با هدف سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی و مالی، افزایش فراوری، اشتغالزایی و اعتلای صنعت کشور با پیشینه واردات و تجارت و با بیش از 4 دهه سابقه درخشان در حوزه های صنعتی، از جمله هلدینگ های فعال و شناخته شده در زمینه صنعت و تجارت به خصوص در حوزه فولاد به شمار می رود.

مجموعه فراوریی هلدینگ حمل کاری شامل 4 هکتار زمین می گردد که در فاز بعدی 2 هکتار نیز به این مجموعه فراوریی اضافه خواهد شد. در این 6 هکتار، 12 خط فراوری در 2 شیفت به فعالیت می پردازند و 2 خط فراوریی نیز در فاز بعدی به این تعداد خط فراوری اضافه خواهد شد.

https://www.aparat.com/v/k2JOq

شرکت های زیرمجموعه هلدینگ حمل کاری

گروه صنعتی آریا سهند تبریز و شرکت توسعه فولاد حامد از جمله اصلی ترین فراوریکننده های انواع مقاطع فولادی شامل لوله، قوطی، بیضی و پروفیل سبک، لوله مبلی و بعلاوه پروفیل سنگین و گالوانیزه در کشور هستند. به طوریکه این هلدینگ به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی لوله و پروفیل مورد احتیاج برای صنایع پایین دستی محسوب می گردد.

هلدینگ حمل کاری و شرکت بازرگانی آریا استیل زرین به عنوان نماینده انحصاری محصولات کارخانه فولاد آذربایجان و میلگرد میانه، تنها شرکت بازرگانی است که به عرضه این محصولات باکیفیت میلگرد این کارخانه در بازار ایران اقدام نموده است.

ارتباط با هلدینگ حمل کاری

برای ارتباط با هلدینگ حمل کاری و خرید محصولات فراوریی و عرضه شده به وسیله شرکت های تابعه این هلدینگ می توانید به وسیله سایت رسمی هلدینگ حمل کاری به آدرسhmkholding.com و یا شماره تماس 04133108000 اقدام نمایید.

مطلب پیشنهادی راهبرد شرکت Dell سرمایه گذاری بر اگهی و تاکتیک های بازاریابی

منبع: مجله شنبه

به "نمایشگاه متافو و گام بلند هلدینگ حمل کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه متافو و گام بلند هلدینگ حمل کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید