مدیرعامل شرکت ملی پست: کیفیت خدمات پستی باید ارتقا یابد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از ناحیه پستی مفتح بر لزوم ارتقای بیشتر کیفیت خدمات پستی تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست: کیفیت خدمات پستی باید ارتقا یابد

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ اطلس وب به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست، از حوزه معاونت فنی و ناحیه پستی مفتح استان تهران بازدید و با کارکنان و مشتریان تبادل نظر کرد.

لیائی با تأکید بر ارتقای خدمات پستی در راستای افزایش کیفیت رضایت مشتریان را از مهم ترین اولویت های شبکه پستی کشور برشمرد.

وی بابیان اینکه رضایت مشتریان، معیار سنجش کیفیت خدمات است؛ خواهان توجه بیشتر به مؤلفه مشتری مداری شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در این بازدید ضمن تبادل نظر با مشتریان باجه های پستی اندازه رضایت آن ها از خدمات پستی را جویا شد.

لیائی بعلاوه با کارکنان بخش های مختلف ملاقات و تبادل نظر کرد و ضمن قدردانی از کوشش های کارکنان؛ خواهان همدلی و همراهی مضاعف آنان را روزهای پایانی سال شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مدیرعامل شرکت ملی پست: کیفیت خدمات پستی باید ارتقا یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شرکت ملی پست: کیفیت خدمات پستی باید ارتقا یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید