فیلم جلف بازی سحر قریشی در مکان عمومی ! ، سحر چرا دشمن دارد ؟!

به گزارش وبلاگ اطلس وب، خبرنگاران: استایل متفاوت سحر قریشی بازیگر زن جنجالی در حال مدلینگ و حرف زدن با تلفن را در این ویدیو ببینید.

فیلم جلف بازی سحر قریشی در مکان عمومی ! ، سحر چرا دشمن دارد ؟!

سحر قریشی علاقه زیادی به هواداران خود دارد و برخی مواقع ساعت ها در کنار آن ها می ایستد تا با همه آن ها عکس یادگاری بگیرد ولی برخی وقت ها سحر قریشی هم اعصاب ندارد یا عجله دارد و حاشیه هایی ایجاد می گردد. مثل حضور سحر قریشی در جشنواره فیلم فجر که یکی از هوادارانش با لب رژی صورت او را بوسید و باعث عصبانیت شدید سحر قریشی شد. به جز این موارد خاص بداخلاقی دیگری از سحر قریشی در برابر هوادارانش مشاهده نشده است.

به گزارش وبلاگ اطلس وب، ویدیو جالب و متفاوت از سحر قریشی که عکاسان در حال عکس گرفتن از او هستند و او بی تفاوت با تلفن همراه خودش صحبت می نماید.جالب است که همزمانی که عکاسان مشغول عکس گرفتن هستند و حتی منتظرند که سحر قریشی تلفنش تمام گردد با دوستش پشت تلفن قرار می گذارد و صحنه را ترک می نماید و به خواهش عکاسان توجهی نمی نماید !

چرا سحر قریشی اینقدر دشمن دارد ؟

سحر قریشی تنها یکسو و هم هی سینما و تئاتر و تلویزیون سوی دیگر بر علیه او ! این را خودش می گوید ما نمی گوییم. می گوید هرجا خواستم برم (تئاتر، سینما ، تلویزیون و ...) یه عده با آمدن من مخالفت می نمایند. شاید سحر قریشی رکورد دار درگیری و دشمنی با بازیگران مشهور باشد. خیلی ها بر علیه او مصاحبه می نمایند، یکی از این بازیگران لیلا اوتادی و دیگری حامد بهداد است : سحر قریشی بازیگر زن مشهور همه جا گفته که حامد بهداد به من گفت برو کف سالن های تئاتر رو تی بکش (این را سحر قریشی به این علت می گفت که من می خواستم از تئاتر آغاز کنم و خاکی باشم ولی دشمنانم نذاشتن که تئاتری باشم). اما حامد بهداد در یک مصاحبه گفت که یادم نمی آید چنین حرفی به سحر قریشی زده باشم. سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت سوال های از رابطه شان می پرسیدند. با تکذیب شدیدی از سوی این دو نفر رو به رو می شدند. اما این تکذیب ها زمانی به خاتمه رسید که فیلم دونفره شان در مرکزی خرید در قطر لو رفت. پس از انتشار این فیلم دیگر پنهان کاری برای آن ها فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را علنی نمایند.

منبع: رکنا

به "فیلم جلف بازی سحر قریشی در مکان عمومی ! ، سحر چرا دشمن دارد ؟!" امتیاز دهید

1 کاربر به "فیلم جلف بازی سحر قریشی در مکان عمومی ! ، سحر چرا دشمن دارد ؟!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جلف بازی سحر قریشی در مکان عمومی ! ، سحر چرا دشمن دارد ؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید