شرکت اوپو گوشی های هوشمند جدیدش را رایگان می دهد! ، صاحبان فایند ان 2 فلیپ چه وظیفه ای دارند؟

به گزارش وبلاگ اطلس وب، اوپو در پی سفیرانی برای معرفی گوشی تازه فایند ان 2 فلیپ (Find N2 Flip) است و تعدادی از آن ها را رایگان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شرکت اوپو گوشی های هوشمند جدیدش را رایگان می دهد! ، صاحبان فایند ان 2 فلیپ چه وظیفه ای دارند؟

به گزارش وبلاگ اطلس وب و به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی موبایل اوپو فایند ان 2 فلیپ (Oppo Find N2 Flip) که دسامبر گذشته در چین رونمایی شد، در 15 فوریه اولین عرضه جهانی خود را خواهد داشت و در این راستا در پی سفیرانی برای آزمایش این گوشی هوشمند تاشو است.

کسانی که دوست دارند زودتر از عرضه به بازار این گوشی موبایل تاشو را داشته باشند، می توانند در Oppo Product Ambassador درخواست خود را ثبت نمایند. اوپو تا قبل از نیمه شب 10 مارس درخواست ها را قبول می نماید. در صورتی که انتخاب شوید، یک گوشی موبایل اوپو فایند ان 2 فلیپ برای آزمایش دریافت خواهید کرد.

اوپو فایند ان 2 فلیپ، مجهز به +SoC Dimensity 9000 است، سیستم عامل ColorOS 13 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می نماید و تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دارای دو صفحه نمایش 6.8 اینچی 120 هرتزی +FullHD تاشو و صفحه نمایش 3.26 اینچی با وضوح 720x382 پیکسل است.

  • تصاویر جعبه گشایی گوشی کوکاکولا | با این حرکت، موبایل تان صدای باز کردن در نوشابه می دهد!

قسمت دوربین این گوشی موبایل از سه دوربین تشکیل شده است: یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی. سوخت کل پکیج را یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 44 وات تامین می نماید.

اوپو بعلاوه در دسامبر گذشته فایند ان 2 را در کنار فایند ان 2 فلیپ رونمایی کرد، اما احتمالا این گوشی در انحصار چین باقی خواهد ماند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرکت اوپو گوشی های هوشمند جدیدش را رایگان می دهد! ، صاحبان فایند ان 2 فلیپ چه وظیفه ای دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اوپو گوشی های هوشمند جدیدش را رایگان می دهد! ، صاحبان فایند ان 2 فلیپ چه وظیفه ای دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید