بهترین تبلت های موجود در بازار

به گزارش وبلاگ اطلس وب، اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که به یک دستگاه با نمایشگر عظیم و راحتی هنگام حمل و نقل احتیاج دارید، حتما در گزارش زیر ما را همراهی کنید تا با بهترین تبلت های موجود در بازار آشنا شوید.

بهترین تبلت های موجود در بازار

به گزارش صبحانه،با وجود آن که اندازه نمایشگر اسمارت فون ها روز به روز در حال بزرگ شدن بوده و فاصله بین گوشی های هوشمند و تبلت ها در حال کاهش است، ولی این دیوایس ها هنوز هم هواداران خاص خود را دارند و می توان آن ها را دستگاه هایی نامید که در کنار انجام کار های روزمره قادر هستند تا شما را در اوقات فراغت تان نیز همراهی کرده و در هر محل و زمانی قابل استفاده باشند.

1. تبلت نارتب مدل NT741

یکی از ارزان ترین تبلت های موجود در فروشگاه ها که شاید از نظر سخت افزاری به اندازه سایر برند ها قدرتمند و پر از امکانات مختلف نرم افزاری نباشد، اما قیمت مناسبی دارد و با وزن اندک، پشتیبانی از دو سیم کارت، صفحه نمایش 7 اینچی و کارت حافظه به گزینه ایده آلی برای بچه ها و افرادی که فقط برای انجام کار های جزئی به یک دیوایس این چنینی احتیاج دارند، به شمار می رود.

میانگین قیمت: 1 میلیون و 200 هزار تومان

2. تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A 8.0، 2019

سری تبلت های سامسونگ در مدل های مختلف با تنظیمات سخت افزاری گوناگونی در اختیار علاقمندان قرار گرفته اند. گلکسی تب 8 نیز یکی از دیوایس هایی است که مشخصات سخت افزار قابل قبولی را با توجه به قیمتش ارائه خواهد کرد و از فناوری 4G و سیستم عامل اندروید پای بهره می برد.

میانگین قیمت: 3 میلیون و 300 هزار تومان

3. تبلت لنوو مدل Tab 4 TB-X304

بعید است که در دنیای تکنولوژی موضوعی را پیدا کنید که شرکت چینی لنوو در آن دستی بر آتش نداشته باشد. تبلت لنوو تب 4 هم یکی از گزینه های نسبتا مالی و پایین رده این کمپانی است که مشخصات سخت افزاری ضعیفی دارد، اما داشتن نمایشگری 10 اینچی و باتری بزرگ 7000 میلی آمپر از نکات مثبت آن به شمار می رود. حافظه 16 گیگابایتی این مدل برای ذخیره سازی فایل ها یا بازی های حجیم چندان مناسب نیست، ولی شرکت سازنده امکانی را فراهم کرده تا بتوانید به وسیله درگاه کارت حافظه میکرو اس دی این میزان را افزایش دهید.

میانگین قیمت: 4 میلیون تومان

4. تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب 2019، 10.0 A

گلکسی تب A 10 سامسونگ یکی دیگر از تبلت های مناسب برای کاربرد های روزانه مثل تایپ و طراحی و همچنین اجرای بازی های سبک است. این مدل نیز همانند گزینه پیشین از سیم کارت و فناوری 4G پشتیبانی خواهد کرد و باتری حجیم 6150 میلی آمپری دارد. درگاه ارتباطی یو اس بی تایپ C و نمایشگر 10 اینچی از دیگر مشخصات این دستاورد کره ای ها است.

میانگین قیمت: 4 میلیون و 200 هزار تومان

5. تبلت ایسر مدل One 10 S1003-133L

یکی از خوش قیمت ترین تبلت های بازار که وجه تمایز آن بهره مندی از سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت بوده و با داشتن یک کیبورد فیزیکی قادر است تا وظایفی از جمله: تایپ و دیگر کاربرد های مختلف را ساده تر از سایر رقبا انجام دهد. اگر به دنبال یک تبلت هستید که بتواند جایگزین لپ تاپ شما شده یا احساس می کنید با محیط ویندوز ساده تر از اندروید ارتباط برقرار می کنید و نرم افزار های دلخواه تان در این اکوسیستم موجود هستند، تبلت ایسر بهترین گزینه برای شماست.

میانگین قیمت: 6 میلیون تومان

6. تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب S5e 2019

تبلت S5e یکی از بهترین مدل های میان رده است که به لطف وجود تراشه اسنپدراگون 675، پردازنده گرافیک آدرنو 615 و چهار گیگابایت رم، قدرت سخت افزاری بسیار خوبی دارد و قادر است به آسانی بازی های رایج مانند: پابجی، کال آف دیوتی و… را اجرا نماید. البته سامسونگ در این مدل از یک باتری با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعتی، درگاه یو اس بی نوع C و شارژ سریع 18 وات استفاده کرده که با داشتن حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره خیال کاربران از هر جهت آسوده خواهد بود.

میانگین قیمت: 8 میلیون و 500 هزار تومان

7. تبلت اپل مدل iPad 10.2 inch 2019

سازگاری فوق العاده پلتفرم اپل با قطعات سخت افزاری موجب گشته تا بدون احتیاج به سخت افزاری مشابه تبلت های اندرویدی بتواند عملکردی روان داشته باشد و بتواند بسیاری از رقبای موجود را شکست دهد. آی پد 10 اینچی اپل با استفاده از تراشه فیوژن A10، رم 3 گیگابایتی و بهره مندی از حسگر اثر انگشت، تشخیص چهره با دوربین سلفی، پشتیبانی از قلم و بلندگو های استریو به محصولی ایده آل برای علاقمندان تبدیل شده است. شاید تنها ایراد این تبلت را باید دوربین سلفی ضعیف، نداشتن قابلیت برقراری تماس تلفنی و عدم پشتیبانی از درگاه کارت حافظه (با وجود حجم نسبتا اندک 32 گیگابایتی حافظه داخلی) دانست. البته این گزینه یکی از بهترین مدل ها برای بازی کردن و سرگرمی به شمار می رود.

میانگین قیمت: 9 میلیون و 500 هزار تومان

8. تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب S6

نوبتی هم که باشد، بالاخره نوبت تبلت های پرچمدار موجود در ویترین فروشگاه هاست که با داشتن قابلیت های متعدد برای کاربرانی که احتیاج به یک دستگاه همه چیز تمام دارند، خودنمایی می نمایند. گلکسی تب 6 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از چیپست پرچمدار اسنپدارگون 855 در کنار شش گیگابایت رم بهره می برد. سامسونگ در بخش مولتی مدیا نیز دست کاربران را خالی نگذاشته و تعداد چهار عدد اسپیکر طراحی شده توسط کمپانی AKG در این تبلت بکار برده است.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به وجود قلم S Pen، سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش 10.5 اینچی و دو عدد دوربین در پنل پشتی یکی واید و دیگری اولترا واید با رزولوشن 13 و 5 مگاپیکسل و همچنین دوربین سلفی با دقت 8 مگاپیکسل اشاره کرد. باید اضافه نمود که این تبلت بالارده از تکنولوژی شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می نماید و با درگاه یو اس بی تایپ C تقریبا نیمی از باتری 7040 میلی آمپر ساعتی آن را حدودا در مدت نیم ساعت پر خواهد شد.

میانگین قیمت: 13 میلیون و 200 هزار تومان

9. تبلت مایکروسافت مدل سرفیس پرو 7 - A

این تبلت ساخت کمپانی مایکروسافت دارای سنسور تشخیص چهره و یک عدد کیبورد فیزیکی است. وجود رم چهار گیگابایتی، پردازنده نسل دهمی و میان رده اینتل Core i3-1005G1 خیال کاربران را از سرعت پردازش مناسب و عدم وجود هرگونه لگ آسوده خواهد کرد. باید عنوان نمود که سازنده برای این دیوایس 128 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را درنظر گرفته که با قرار دریافت در کنار دوربین های اصلی 8 و سلفی 5 مگاپیکسلی، بلندگو های استریو و باتری 5702 میلی آمپری از هر لحاظ کامل به نظر می رسد. البته قیمت بالای این دستگاه در مقایسه با سایر تبلت های معرفی شده یکی از نکات چالش برانگیز آن هنگام خرید است.

میانگین قیمت: 18 میلیون و 200 هزار تومان

10. تبلت اپل مدل iPad Pro 2018

اگر بخواهیم یکی از قوی ترین و در عین حال گران ترین تبلت های موجود در بازار را معرفی کنیم، چه دیوایسی بهتر از آی پد پرو اپل! اگر دقیق تر نگاه کنید با هزینه بالای این تبلت قادر هستید یک لپ تاپ گیمینگ مالی خریداری کنید، اما اگر واقعا به دنبال خرید یک تبلت تمام عیار و کامل هستید و از وزن سنگین لپ تاپ ها و سیستم عامل ویندوز بیزارید، خب سری به قفسه محصولات اپل بزنید که در مدل های گوناگون عرضه شده و شما را ناامید نخواهد کرد.

البته بد نیست بدانید که عادت بد حذف جک 3.5 صدا در محصولات پریمیوم اپل خیلی وقت است که به تبلت های اهالی کوپرتینو هم سرایت کرده و خبری از قابلیت مذکور نیست. همچنین در حین خرید سعی کنید مدلی که از حافظه داخلی کافی برای شما بهره می برد، تهیه کنید چراکه قابلیت افزایش حافظه به وسیله میکرو اس دی نیز وجود ندارد.

میانگین قیمت: 20 میلیون و 200 هزار تومان

منبع: اقتصاد ایران

به "بهترین تبلت های موجود در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تبلت های موجود در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید