شانزدهیمن شماره دو فصل نامه علمی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، خبرنگاران/خراسان رضوی شانزدهمین شماره دوفصل نامه علمی پژوهشی مطالعات اجتماعی گردشگری(پاییز و زمستان 1399) به همت پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی منتشر شد.

شانزدهیمن شماره دو فصل نامه علمی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد

در این نشریه که سردبیری آن را دکتر حمید ضرغام بروجنی بر عهده دارد و پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی صاحب امتیاز آن است، 12 مقاله به چاپ رسیده که لیست مقاله ها به توضیح زیر است.

اثرات توسعه گردشگری ورودی بر توزیع درآمد بین خانوارها و شرکت ها نوشته محمدرضا فرزین، نیلوفر عباس پور، یکتا اشرفی، حمید ضرغام، سبک مدیریت حکمت محور و سازه ها و مسیرهای دستیابی به آن و رابطه آن با رهبری تحول گرا که هتل های پنج ستاره تهران از موارد مطالعه آن ها بوده است را مرتضی مرادی، رابعه زندی پاک به نگارش درآورده اند و الگوی بازاریابی مقصدهای گردشگری روستایی در ایران نوشته سمیرا اله کمک، ابوالفضل اردشیر تاج زاده نمین، علی بدیع زاده و اکبر پورفرج از دسته این مقالات است.

از دیگر مقالات چاپ شده در این فصل نامه باید به تاثیر رهبری برندگرا بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتل داری نوشته محمدباقر فلاحی، سید محمد طباطبایی نسب و مهدی سبک رو، تاثیر شاخص های رقابت پذیری سفر و گردشگری بر تقاضای گردشگری خارجی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا نوشته فاطمه رحمانی و علی رهنما و کشف مولفه های مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران اقامتگاه های بوم گردی ایران نوشته صادق کاظمیان، غلامرضا ملک زاده، محمد مهدی فراهی و علیرضا خوراکیان اشاره نمود.

دیگر مقالات چاپ شده در این فصل نامه موضوعاتی مانند تاثیر هوش هیجانی بر رفتار شهروندی سازمانی در صنعت هتل داری که مورد مطالع آن ها هتل پارسیان آزادی خزر بوده نوشته جعفر بهاری، مهدی کروبی، شهلا بهاری و سمیرا محمدی، الگوی پارادایمی خلق ارزش برند مقصدهای گردشگری ایران نوشته الهام واحدی، منوچهر جهانیان و محمد آقایی، توسعه بوم گردی و نقش آن در توسعه جاذبه های بوم گردی شهرستان آران و بیدگل نوشته ساجده کریمی کندزی، تاثیر تصویر مقصد و رضایت مندی بر وفاداری گردشگران میراث که مورد مطالعه آن ها مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بوده به نگارش حبیب شهبازی شیران و رویا اسمی را شامل می گردد.

در ادامه همچنین دو مقاله دیگر با عنوان های کیفیت ادراک ذهنی گردشگران از عناصر هنری سازنده بناهای تاریخی که توسط توران احمدی نوشته شده و شهر همدان مورد مطالعه آن ها بوده و موضوع برآورد ارزش مالی منطقه توریستی موگرمون شهرستان لنده با رویکرد ارزش گذاری مشروط و هزینه سفر فردی نوشته ایمان دانائی فر و مهرداد مهدی زاده در این فصل نامه به چاپ رسیده است.

علاقه مندان می توانند از سایت دوفصل نامه به آدرس journalitor.ir متن کامل مقالات را مشاهده و دریافت نمایند. همچنین دوفصل نامه مطالعات اجتماعی گردشگری در سامانه های ISC و SID نمایه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شانزدهیمن شماره دو فصل نامه علمی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانزدهیمن شماره دو فصل نامه علمی مطالعات اجتماعی گردشگری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید