سفری برای معرفی طلای سرخ، برگزاری نخستین تور گردشگری کشاورزی در تربت حیدریه

به گزارش وبلاگ اطلس وب، گردشگری کشاورزی با هدف توسعه روستایی در حال توسعه است که برای نخستین بار در تربت حیدریه با هدف معرفی حوزه زعفران توری گردشگری برگزار گردید.

سفری برای معرفی طلای سرخ، برگزاری نخستین تور گردشگری کشاورزی در تربت حیدریه

به گزارش وبلاگ اطلس وب از مشهد،شاید به تازگی در حوزه گردشگری نام فم تریپ یا فم تور را زیاد شنیده باشید. اما فم تریپ به چه معناست؟ در حقیقت در فم تریپ از متخصصان صنعت گردشگری، همانند عکاسان، لیدر های تور، بلاگر ها و روزنامه نگار ها و مشاوران سفر بهره می گیرند تا به معرفی شهر و جاذبه های گردشگری و تاریخی و نقاط دیدنی آن بپردازند.

در سفر فم تریپ چه اتفاقاتی می افتد؟

سفرهای فم تریپ یا مقرون به صرفه جایی برای تفریح و استراحت نیست. در حقیقت تمامی اعضای گروه باید در زمان کوتاهی که در آن شهر می گذرانند کار های مهمی را در زمینه گردشگری انجام دهند. فراوری محتوا یکی از مزایایی سفر فم تریپ است.

بیشتر بخوانید

حال امروز در خراسان رضوی با هدف تقویت گردشگری کشاورزی توری برگزار گردیده است که زیر مجموعه فم تریپ ها و حرکتی بسیار جالب است که دستاوردهای این سفر می تواند به شاخص ترین محصول خراسان رضوی که زعفران است و در پی آن زعفرانکاران و سایر دست اندرکاران بازار زعفران یاری بسیاری داشته باشد.در این مطلب با ما همراه باشید تا با جزئیات نخستین تور گردشگری کشاورزی که در تربت حیدریه برگزار گردیده است بیشتر آشنا شوید.

قطار گردشگری

قطار همواره حسی نوستالوژیک دارد. اقدام جالب در برگزاری تور گردشگری کشاورزی استفاده از قطار برای رساندن مهمانان تور به مقصد است.

این توربا حضور 60 نفر از اصحاب گردشگری، عکاسان، وبلاگ اطلس وب، کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری، راهنمایان تور، مدیران فنی، مدیران عامل مجری تور های داخلی و بعلاوه اینفلوئنسر های فضای مجازی برگزار گردید.

برنامه های تور گردشگری کشاورزی تربت حیدریه چه بود؟

آشنایی با موزه ها، آثار و بنا های تاریخی تربت حیدریه، مزارع گل زعفران، پژوهشکده زعفران و شرکت های فعال در صادرات زعفران از اهداف برگزاری این تور است.

استقبال از مهمانان با موسیقی محلی

قطار گردشگری مشهد با استقبال گرم موسیقی محلی و پایکوبی آیینی وارد تربت حیدریه شد. تربت حیدریه به مرکز زعفران ایران و طلای سرخ دنیا معروفیت دارد که در طی این بازدید فرصتی برای لمس گردشگری کشاورزی این شهر کوچک برای گردشگران، راهنمایان تورها، عکاسان و وبلاگ اطلس وب، کارشناسان این حوزه و اینفلوئنسر های فضای مجازی فراهم شد. خب بیشتر از این نوشتار را طولانی نمی کنم و باقی لحظه های این سفر را در قالب تصاویر به دیدن بنشینید.

عکس: مهلا جیرفتی

/م.م .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سفری برای معرفی طلای سرخ، برگزاری نخستین تور گردشگری کشاورزی در تربت حیدریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری برای معرفی طلای سرخ، برگزاری نخستین تور گردشگری کشاورزی در تربت حیدریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید