رکوردشکنی تریلر GTA 6؛ پربیننده ترین ویدئو یوتیوب در یک روز

به گزارش وبلاگ اطلس وب، شرکت راکستار (Rockstar) پس از نزدیک به 10 سال به انتظارات سرانجام داد و تریلر رسمی بازی GTA VI را منتشر کرد. این تریلر اطلاعات خوبی از دنیای بازی به کاربران ارائه داد و در انتهای تریلر اعلام شد که بازی جی تی ای 6 سال 2025 میلادی عرضه خواهد شد.

رکوردشکنی تریلر GTA 6؛ پربیننده ترین ویدئو یوتیوب در یک روز

راکستار قصد داشت این تریلر را دیرتر منتشر کند ولی به علت اینکه این ویدئو در دنیای اینترنت لو رفته بود، شرکت سازنده به سرعت آن را عرضه نموده تا نسخه درز نموده منتشر نشود. قبل از عرضه تریلر جی تی ای 6 رکورد پر بیننده ترین ویدئو در 24 ساعت در دست فیلم اونجرز: اینفینیتی وار (Avengers Infinity War) بود. این تریلر حدود 6 سال پیش عرضه شد و در کمتر از 24 ساعت توانست نزدیک به 4.1 میلیون لایک داشته باشد. در دنیای گیمنیگ هم تریلر بتلفیلد 1 (Battlefield 1) با 2.4 میلیون لایک در کمتر از 24 ساعت در صدر جدول قرار داشت. این در صورتی است که بازی جی تی ای 6 نزدیک به 7 میلیون لایک در کمتر از 13 ساعت داشته است.

اگر موزیک ویدئوها را در نظر نگیریم، اولین تریلر جی تی ای 6 به پربازدیدترین ویدئو یوتیوب در 24 ساعت اول انتشار تبدیل شده است. قبل از این تریلر ویدئوی 7 روز تنها در دریا مستر بیست (Mr Beasts 7 Days Stranded at Sea) بود که نزدیک به 46 میلیون بازدید در روز اول انتشار داشت. این در صورتی است که تریلر بازی جی تی ای 6 در کمتر از 13 ساعت از انتشار نزدیک به 61 میلیون بازدید داشته است. نکته جالب اینجاست که پربازدیدترین ویدئوی تاریخ در کمتر از 24 ساعت ویدئو باتر از گروه بی تی آس (Butter by BTS) است که 108 میلیون بازدید داشته است. پس امکان دارد که تا 24 ساعت تریلر جی تی ای 6 رکورد آن را بشکند!

قسمت جالب تر اینجاست که کانال یوتیوب شرکت راکستار در 24 ساعت گذشته نزدیک به 1.6 میلیون کاربر دریافت نموده و حال به 9 میلیون کاربر رسیده است. انتشار این تریلر باعث شده تا راکستار دوباره محبوبیت خود را بدست بیاورد و به دوران اوج خود یعنی دوران عرضه بازی جی تی ای 5 بازگردد.

در کنار این موضوع دقت داشته باشید که تریلر جی تی ای 6 در سایر پلتفرم ها هم در حال انتشار است و در نتیجه بسیاری از افراد این تریلر را درشبکه های مجازی دیگر مثل اینستاگرام یا توییتر مشاهده می نمایند.

با انتشار تریلر جی تی ای 6 سهام شرکت راکستار و شرکت صاحب آن یعنی تیک تو (Take Two) نزدیک به 5 درصد افت داشت. به علت اینکه سرمایه گذاران انتظار داشتند این بازی را در سال 2024 ببینند ولی عرضه بازی جی تی ای 6 به سال 2025 میلادی موکول شده است. در نتیجه این باعث شده تا سهام این دو شرکت تا حد خوبی افت داشته باشد.

هنوز شرکت راکستار اطلاعات رسمی زیادی از گیم پلی و دنیای بازی منتشر ننموده است اما با توجه به چیزی که در تریلر این بازی وجود دارد سبک همیشگی جی تی ای در شماره 6 هم همچنان وجود دارد. تنها تفاوت اینجاست که آزادی عمل کاربران بیشتر شده و دنیای بازی نیز از همواره گسترده تر شده است.

نکته اصلی اینجاست که در زمانی که جی تی ای 5 عرضه شد، عناوین زیادی با این حجم از آزادی عمل وجود نداشتند. حال با توجه به عرضه بازی های مختلف در سبک دنیا باز و نقش آفرینی و تعداد بازی های بسیار زیادی که در این سبک وجود دارد، باید صبر کرد و دید که شرکت راکستار چه چیز جدیدی در بازی خود ارائه خواهد داد تا بتواند موفقیت عجیبی که جی تی ای 5 داشت را در شماره 6 هم بدست بیاورد.

منبع: Rockstarintel

منبع: دیجیکالا مگ

به "رکوردشکنی تریلر GTA 6؛ پربیننده ترین ویدئو یوتیوب در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی تریلر GTA 6؛ پربیننده ترین ویدئو یوتیوب در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید