روزشمار هفته سلامت اعلام شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، فرهنگسرای سلامت با شعار سلامت ما، حال خوب ما به استقبال این هفته رفت.

روزشمار هفته سلامت اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ اطلس وب، فرهنگسرای سلامت همزمان با آغاز هفته سلامت از روز شنبه 17اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان گلستان برنامه های این هفته را آغاز کرد

فریبا سجادی رئیس فرهنگسرای سلامت ضمن اعلام این خبر گفت: فرهنگسرای سلامت در پی هویت مشخص شده خود در راستای ارائه خدمات فرهنگی هنری به توانیابان، نابینایان، کوتاه قامتان و سایر اقشار جامعه همزمان با آغاز هفته سلامت با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه 4 و با شعار سلامت ما، حال خوب ما به استقبال این هفته رفت.

سجادی افزود:مراسم افتتاح این هفته روز شنبه 17 اردیبهشت ماه در بیمارستان گلستان و با حضور جمعی از پزشکان و متخصصان این مرکز در بخش های متنوع نمایشنامه خوانی کوتاه قامتان، شعرخوانی هنرمند نابینا، معرفی کتاب رها نوشته نازنین فاطمه جمشیدی هنرمند معلول و ... برگزار گشت.

وی افزود:با همین رویکرد و بمنظور بهره مندی هر چه بیشتر از توانمندی و اشاعه راهکار ها روز شمار هفته سلامت به شرح زیر اعلام می شود

یکشنبه 18اردیبهشت؛ اجرای شب شعر گنج بی نشان با حضور شاعران نابینا و کوتاه قامت

سه شنبه 20اردیبهشت؛ رونمایی از کتاب نابینایی و همسریابی زهرا میرآخوری و اجرای موسیقی کوتاه قامتان

چهارشنبه21اردیبهشت؛ اجرای برنامه قدم قدم تا بهشت از طریق نابینایان

پنج شنبه22 اردیبهشت؛ اکران فیلم جنین (با حضور بازیگران سندروم داون و پروانه ای) به کارگردانی هادی سروری

جمعه23اردیبهشت؛ جشنواره غذای سالم با حضور هنرمندان کوتاه قامت

در خاتمه سجادی ضمن دعوت از کلیه شهروندان جهت حضور در برنامه های هفته سلامت، ابراز امیدواری کرد تا این مرکز بتواند به عنوان نماینده کوچکی از جامعه سلامت بتواند گامی در جهت توانمند سازی اقشار مختلف جامعه بردارد. علاقه مندان جهت اطلاع از زمان دقیق برنامه ها می توانند همه روزه با شماره 77496138تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "روزشمار هفته سلامت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزشمار هفته سلامت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید