خبرنگاران یک هزار و 287 داوطلب عجب شیری در کنکور 99 رقابت می نمایند

به گزارش وبلاگ اطلس وب، مراغه - خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش عجب شیر از شرکت یک هزار و 287 داوطلب در آزمون کنکور سراسری 99 در چهار نوبت در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران یک هزار و 287 داوطلب عجب شیری در کنکور 99 رقابت می نمایند

علیرضا قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ اطلس وب اضافه کرد: کنکور سال جاری در چهار نوبت و پنج گروه آزمایشی در 2حوزه و روزهای چهارشنبه 29مرداد، پنج شنبه 30مرداد و جمعه31 مرداد و شنبه اول شهریور ماه برگزار می گردد.

وی گفت: از این میزان شرکت نماینده تعداد 527 نفر در رشته علوم تجربی، 292 نفر در رشته علوم انسانی، 180 نفر در رشته زبان های خارجه، 94 نفر در رشته ریاضی و فیزیک و همچنین 194 نفر در رشته هنر با هم به رقابت علمی خواهند پرداخت.

قادری اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب و شایسته کنکور 99 در شهرستان فراهم است و همزمان با سراسر کشور داوطلبان این شهرستان برابر برنامه سازمان سنجش کشور در حوزه های مشخص شده در این آزمون شرکت می نمایند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و ایجاد بعضی محدودیت ها در کنکور سال جاری گفت: دراین زمینه مقرر شده شبکه بهداشت و درمان عجب شیر در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی، تامین اقلام بهداشتی، استقرار نماینده در حوزه های اجرا و تامین وسیله نقلیه مورد احتیاج همکاری کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران یک هزار و 287 داوطلب عجب شیری در کنکور 99 رقابت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار و 287 داوطلب عجب شیری در کنکور 99 رقابت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید