خبرنگاران پیام استاندار قم به مناسبت شهادت دو تن از مدافعان سلامت

به گزارش وبلاگ اطلس وب، قم-خبرنگاران- استاندار قم با صدور پیامی شهادت دو تن از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان را در مبارزه با کرونا را تسلیت گفت.

خبرنگاران پیام استاندار قم به مناسبت شهادت دو تن از مدافعان سلامت

به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این پیام آورده است: شهادت دو تن از مدافعان سلامت استان آقای احمد سلیم آبادی و خانم طاهره اسماعیلی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با کرونا را تسلیت می گویم.

وی اضافه کرده است: بی شک تلاش های کارکنان حوزه سلامت در خدمات رسانی به مردم که با ایثار همراه بوده، جلوه هایی از مسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و عوامل اجرایی در بیمارستان ها را به نمایش گذاشته است.

در ادامه این پیام آمده است: این جانب ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحومان، مصیبت وارده را به جامعه پزشکی و درمانی استان قم تسلیت گفته و از درگاه خداوند سلامتی و بهروزی همه جامعه پزشکی و شهروندان را خواستارم.

به گزارش وبلاگ اطلس وب، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان حدود 40 پزشک و 130 پرستار قمی حین خدمت به بیماران به این ویروس مبتلا شدند.

از میان این پزشکان 15 تن در مراکز درمانی بستری شده اند و در حال حاضر نیز یکی از پزشکان قمی در ICU به سر می برد، همچنین 130 تن از پرستاران استان از ابتدا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که سه تن از آن ها در حال حاضر در مراکز درمانی بستری هستند.

استاندار قم امروز برای چندمین بار از احتمال بروز موج دوم شیوع کرونا در این استان ابراز نگرانی کرد و نسبت به بی توجهی به توصیه ها و تصمیمات ابلاغی برای شکست چرخه شیوع این ویروس، هشدار داد.

تا ساعت 14 امروز دوشنبه چهارم فروردین ماه، 527 بیمار در مراکز درمانی قم به دلیل مسائل حاد تنفسی و بیماری کرونا بستری هستند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 36620023، 36620999، 36706030 و 36704368 (با پیش شماره 025) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

بر اساس یافته های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، 1411 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید19 در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به 23049 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیام استاندار قم به مناسبت شهادت دو تن از مدافعان سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیام استاندار قم به مناسبت شهادت دو تن از مدافعان سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید