بهترین مرجع برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

به گزارش وبلاگ اطلس وب، آیا پژوهشگر، محقق، مدرس و یا مسئول آزمایشگاه هستید؟ قصد تهیه وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی را دارید؟ یا صرفا قصد بررسی لیست قیمت تجهیزات آزمایشگاهی و مدل های مختلف دستگاه ها و ابزار را دارید؟ در هر صورت، مطمئنا نیازمند مرجعی هستید که بتوانید به سادگی با مراجعه به آن، از لیست قیمت تجهیزات آزمایشگاهی مطلع شوید. مرجعی که بتواند قیمت های آپدیت و به روز شده را همواره برای تمامی مدل ها، چه تجهیزات ایرانی و چه خارجی در اختیار شما بگذارد و در عین حال مورد اطمینان باشد. در ادامه این مطلب، همه چیز را در این باره بررسی خواهیم کرد. آن را از دست ندهید.

بهترین مرجع برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

چرا باید قیمت تجهیزات آزمایشگاهی را بررسی کرد؟

در ابتدا شاید این سوال مطرح شود که: اصلا چرا باید این مورد را بررسی نمود؟ اساسا استعلام قیمت این لوازم چه اهمیتی دارد؟ آیا نمی توان صرفا با یک سرچ ساده به لیست مورد اطمینانی از قیمت ها دست پیدا کرد؟!

مگر می توان کسی را یافت که با ماری کوری، اسطوره جهانی علم آشنا نباشد؟ جالب است که ماری کوری در برهه ای از زندگی خود، به دلیل مسائل مالی به تنگنا رسید. اما به تدریج، با پشتکار و انتخاب های درست توانست این مقطع را پشت سر بگذارد.

قطعا نمی توان منکر پیوند بین علم، فرآیندهای پژوهشی و اقتصاد و موضوعات مالی شد. در هر صورت قسمت بزرگی از پیشرفت علم در نقاط مختلف جهان به مسائل و محدودیت های مالی مرتبط است. نهادها و کشورهایی که بودجه بیشتری در اختیار دارند، معمولا می توانند پیشرفت های بیشتر و بزرگتری را ثبت کنند. اما آیا صرفا این طور است؟

باید بگوییم الزاما این طور نیست! یعنی این درست نیست که محدودیت مالی، حتما باعث شکست و کندی پروژه ها خواهد شد. تجربه نشان داده است که در بسکمک از موارد، تیم هایی که با کمبود بودجه روبرو بوده اند، با انتخاب یک عرضه کننده تجهیزات مناسب و مطمئن، توانسته اند بهترین لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز خود را با کمترین قیمت تهیه کرده و به تحقیقات خود ادامه دهند.

از این رو، یکی از مهم ترین کاربردهای اطلاع از قیمت تجهیزات آزمایشگاهی، کمک به محققان در جهت داشتن انتخاب های صحیح و درست است. با آگاهی از قیمت وسایل آزمایشگاهی عرضه شده به وسیله کننده های مختلف فروش این محصولات، خواهید توانست به سادگی بهترین آن ها را از لحاظ قیمت و کیفیت انتخاب کنید. با توجه به این موضوع و رجوع به مثالی که از زندگی مادام کیوری زدیم، در اختیار داشتن مرجعی معتبر برای استعلام لیست قیمت می تواند کمک کننده باشد. اما چنین مرجعی را چگونه باید یافت؟

رسم توضیحی 2 قیمت تجهیزات آزمایشگاهی

بهترین راه بررسی قیمت تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

آنلاین یا آفلاین و حضوری؟ کدام روش به منظور اطلاع از قیمت و همچنین لیست قیمت مدل های مختلف بهتر و مناسب تر است؟ اگر روش آنلاین بهتر است، آیا اصلا می توان با سرچ گوگل به نتیجه رسید یا باید دنبال روش دیگری بود؟

در ابتدا باید بگوییم که روش آنلاین و غیرحضوری (سایت اینترنتی، کانال و پیج، تماس تلفنی) بهترین روش می باشد. زیرا امکان بررسی قیمت تمامی محصولات به صورت حضوری وجود ندارد. همچنین به صورت فیزیکی، نمی توان تعداد زیادی از تجهیزات را با یکدیگر مقایسه کرد و نظرات دیگران را در این باره جویا شد.

همچنین اگر به صورت آنلاین بخواهید صرفا سرچ کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که به نتایج دقیقی برسید. به طور مثال، اگر سرچ کنید قیمت هیتر آزمایشگاهی، قیمت انکوباتور آزمایشگاهی و یا حتی قیمت ارلن مایر شاید نتوانید به نتایج قابل اطمینانی برسید.

این موضوع به این دلیل است که امروزه، بسکمک از شرکت ها و گروه های مختلف، برای تبلیغات و کسب درآمد بیشتر اقدام به ارائه لیست قیمت تجهیزات آزمایشگاهی در سایت و یا صفحات اجتماعی خود می کنند. حتی بسکمک از این سایت ها و صفحات، خود وارد کننده یا کننده فروش محصولات آزمایشگاهی نیستند! بنابراین اگر بخواهید با اتکا به اطلاعات موجود در آن ها بودجه خود را تعیین و تامین نمایید، شاید در تهیه محصولات و تجهیزات مد نظر خود به مشکل بخورید. حال، چاره چیست؟ ادامه را از دست ندهید.

رسم توضیحی 3 خرید تجهیزات آزمایشگاهی-هلدینگ KTG

هلدینگ KTG، بهترین کنندگی فروش و مرجع قیمت

هلدینگ تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی KTG، با توجه به دارا بودن تمامی ویژگی ها و خدماتی که از آن انتظار دارید، بهترین کنندگی فروش محصولات ایرانی و خارجی آزمایشگاهی است. با توجه به اینکه عرضه محصولات تولید داخل و نیز واردات و عرضه محصولات تولید خارج (مثل کشورهای آلمان، کره جنوبی، چین، تایلند و ژاپن) به وسیله هلدینگ KTG و بدون واسطه دیگری انجام می شود، این هلدینگ معتبهترین مرجع برای آگاهی از لیست قیمت مدل های مختلف می باشد.

سال هاست که هلدینگ تجهیزات آزمایشگاهی KTG در این زمینه فعالیت می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این شرکت، وجود متخصصان و کارشناسان ماهر و باتجربه این زمینه است. به همین دلیل است که تمامی دستگاه ها دارای بالاترین سطح کیفیت، متناسب با نیازهای شما می باشد.

با توجه به اینکه محصولات عرضه شده به وسیله هلدینگ KTG به وسیله کارشناسان ماهر این عرصه بررسی می شود، خریداران محترم دغدغه کیفیت کالا را نخواهند داشت. این موضوع بسیار مهمی است که برای اولین بار مرتفع شده است. شما می توانید با بررسی دقیق و انتخاب محصول مناسب از نظر کارایی و قیمت، بهترین وسیله را انتخاب نمایید، با علم بر اینکه کیفیت آن در سطح بسیار بالایی واقع شده است.

تمامی پژوهشگران و مسئولان آزمایشگاه های بیولوژی، پزشکی، داروسازی، میکروبیولوژی، شیمی، فیزیک، زمین شناسی، هیستولوژی و دیگر علوم می توانند از خدمات هلدینگ آزمایشگاهی KTG بهره مند شوند. به علاوه، آزمایشگاه های تشخیص طبی، بیمارستان ها و مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها و مدارس نیز از دیگر مشتریان و خریداران تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی از این هلدینگ هستند.

روش بررسی قیمت تجهیزات آزمایشگاهی

اشاره شد که هلدینگ تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی KTG، معتبهترین و یکی از خوش سابقه ترین مراجع برای خرید تجهیزات و استعلام قیمت وسایل آزمایشگاهی می باشد. حال این موضوع را بررسی می کنیم که روش استعلام قیمت تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی و تحقیقاتی به چه شکل است.

برای این کار، ابتدا باید به صفحه اصلی وب سایت هلدینگ KTG به نشانی ktglabgroup.com مراجعه کنید. از منوی بالایی می توانید به راحتی به لیستی از انواع تجهیزات دسترسی داشته باشید. با انتخاب دسته مورد نظر خود، به صفحه آن دسته منتقل خواهید شد. در این جا لیستی از مدل های مختلف آن محصول را مشاهده می کنید. برای مشاهده جزئیات و قیمت می توانید به صفحه هر مدل از آن دستگاه خاص مراجعه نمایید.

منبع: فوت و فن

به "بهترین مرجع برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مرجع برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید