بررسی چالش های پیش روی استارتاپ های پیروز در جشنواره فناوری اطلاعات، اعلام آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش وبلاگ اطلس وب، هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITWeekend 7) اول اسفند ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

بررسی چالش های پیش روی استارتاپ های پیروز در جشنواره فناوری اطلاعات، اعلام آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش وبلاگ اطلس وب، این رویداد با هدف انتقال تجربه بزرگان این حوزه، ارائه دلایل پیروزیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب و کارهای نوین و خلاقانه و بررسی چالش های پیش روی استارتاپ های پیروز و نوپا برگزار می شود.

به گزارش وبلاگ اطلس وب، این رویداد به همت گروه Sharif ICT و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات و پارک علم و فناوری این دانشگاه و با حمایت استراتژیک سازمان فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف انتقال تجربه بزرگان این حوزه، ارائه دلایل پیروزیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب وکارهای نوین و خلاقانه و بررسی چالش های پیش روی استارتاپ های پیروز و نوپا در تاریخ اول اسفند ماه امسال در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

در این رویداد افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان های پیروزیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین مطرح می کنند. سخنرانی ها به سبک کنفرانس های TEDx اجرا شده و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

همچنین در حاشیه این سخنرانی ها پنل های تخصصی، پنل های چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، ثبت نام در این رویداد از ابتدای دی ماه آغاز شده و تا 20 بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی به وبسایت www.itweekend.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 5-66028963-021 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بررسی چالش های پیش روی استارتاپ های پیروز در جشنواره فناوری اطلاعات، اعلام آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی چالش های پیش روی استارتاپ های پیروز در جشنواره فناوری اطلاعات، اعلام آخرین مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید