گذری بر تاریخچه شینگن

به گزارش وبلاگ اطلس وب، اخذ وقت سفارت و ویزای شینگن در کمترین زمان ممکن را به مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان بسپارید.

گذری بر تاریخچه شینگن

در سال های نه چندان دور دو کشور آلمان و فرانسه تصمیم گرفتند تا مرزهای بین دو کشور را نادیده بگیرند. این تصمیم برای تجارت راحت تر و راحتی هر چه بیشتر شهروندان گرفته شد.

پس از آن کشورهای دیگر هم به این حوزه پیوستند؛ تا سال 2011 این کشورها به بیست و شش کشور رسیدند. مرزهای بین این کشورها نادیده گرفته شده تا شهروندان بتوانند به راحتی در این کشورها رفت و آمد نمایند. با گذشت زمان ویزای شینگن برای شهروندان دیگر کشورها نیز در نظر گرفته شد.

به این ترتیب شهروندان دیگر کشورها هم می توانند به راحتی تنها با اخذ ویزای شینگن سفر خود را شروع نمایند. با اخذ ویزای شینگن از یک کشور می توانید به دیگر کشورهای این حوزه هم سفر کنید. البته این که بدانید از چه کشوری تقاضای ویزا کنید هم بسیار اهمیت دارد.

چگونه وقت سفارت بگیریم؟

وقت سفارت هم اولین گامی است که برای اخذ ویزای شینگن باید بردارید. به عنوان مثال اگر قصد سفر به ایتالیا را داشته باشید، ابتدا باید وقت سفارت ایتالیا را بگیرید تا پیروز به اخذ ویزای شینگن ایتالیا شوید. برای اخذ وقت سفارت می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید.

مشاورین مجرب ماکان سیر وقت فوری و عادی هر کشوری که بخواهید را می گیرند. وقت انگشت نگاری کانادا، وقت سفارت انگلیس و آمریکا هم از دیگر خدمات ما می باشد. کافی است تا با ما همراه باشید. در کمترین زمان ممکن می توانید ویزای هر کشوری را اخذ کنید.

همان طور که می دانید بعضی از کشورها از جمله کانادا در ایران سفارت خانه ندارند و برای اخذ ویزا باید به کشورهای همسایه سفر کنید. برای این که ویزای کانادا را اخذ کنید باید وقت سفارت کانادا یا همان وقت انگشت نگاری کانادا را بگیرید. به این ترتیب می توانید به این کشور سفر کنید.

راهنمای اخذ ویزای کانادا

برای این که بتوانید ویزای کانادا را اخذ کنید ابتدا باید مدارک خود را تهیه کنید. این مدارک را باید به درستی تهیه کنید و به دست دارالترجمه بسپارید. پس از این که مدارک را ترجمه کردید باید یا به صورت حضوری و یا آنلاین برای اخذ وقت انگشت نگاری از سفارت کانادا اقدام کنید.

همان طور که گفته شد کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد بنابراین برای اخذ ویزا و وقت باید به کشورهای همسایه سفر کنید. این کشورها شامل ترکیه، امارات، گرجستان، ارمنستان و ... است. به این ترتیب در تاریخ تعیین شده می توانید به سفارت کانادا مراجعه نمایید.

ویزای کانادا انواع مختلفی دارد که امروزه ویزای مولتی کانادا ارائه می گردد. ویزای مولتی کانادا به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید به مدت پنج سال در این کشور به رفت و آمد بپردازید. پس از گذشت این مدت می توانید دوباره برای اخذ ویزای این کشور و یا مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

پس از این که انگشت نگاری را انجام دادید در کمتر از یک ماه سفارت پاسخی را به شما ابلاغ می نماید. این پاسخ به ایمیلی که شما در سفارت ثبت نموده بودید ارسال می گردد. در صورتی که پاسخ مثبت باشد، می توانید برای اخذ ویزا اقدام کنید در غیر این صورت، با رفع کردن دلیل ریجکتی دوباره برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

منبع: همگردی

به "گذری بر تاریخچه شینگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذری بر تاریخچه شینگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید