کتابخانه عمومی شهید رجایی عجب شیر در آذربایجان شرقی بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب در تبریز، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در مراسم بازگشایی کتابخانه با تاکید بر اینکه کتابخانه های عمومی پایگاه های اجتماعی برای حضور آحاد مردم است، گفت: برای توسعه و تعریف خدمات تازه، جذب مخاطبان تازه و به ویژه حفظ مخاطبان موجود فضای فیزیکی کتابخانه ها باید مناسب سازی و زیباسازی شوند.

کتابخانه عمومی شهید رجایی عجب شیر در آذربایجان شرقی بازگشایی شد

اسد بابایی با بیان اینکه در طول امسال 13 پروژه احداث، بهسازی و بازطراحی کتابخانه های عمومی در آذربایجان شرقی تعریف شده است، اضافه نمود: در دولت سیزدهم فرهنگ به ویژه توسعه کتابخانه های عمومی مورد توجه است و به همین دلیل با رایزنی های اجرا شده بودجه تملک و دارایی های هزینه ای اداره کل کتابخانه های عمومی افزایش خوبی پیدا نموده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: کتابخانه شهید رجایی عجب شیر که تا به امروز مورد بهسازی قرار نگرفته بود، با هزینه کرد 20 میلیارد ریال مورد بازسازی کلی قرار گرفته است، بخش کودک و نوجوان، سالن مطالعه خانم ها و آقایان، بخش نشریات، بخش مرجع و یاری درسی از جمله بخش هایی هستند که مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته اند.

جعفر قادری فرماندار عجب شیر نیز با تقدیر از اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برای بهسازی کتابخانه عمومی شهید رجایی گفت: در این کتابخانه با قدمت بیش از 55 سال، احتیاج به تعمیر، بهسازی و توسعه ملموس بود.

وی با تاکید براینکه مردم عجب شیر مردم فرهنگ دوست و اهل علم هستند ابراز امیدواری کرد: با ایجاد کتابخانه مرکزی بتوان خدمات نو را برای استفاده مخاطبان کتابخانه های عمومی تعریف کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتابخانه عمومی شهید رجایی عجب شیر در آذربایجان شرقی بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه عمومی شهید رجایی عجب شیر در آذربایجان شرقی بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید