کتابخانه عمومی اسلام آباد در هفته دولت افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، محمدرضاخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: امروزه خدمات کتابخانه های عمومی مبتنی بر احتیاج مخاطبین شده و با آن تناسب زیادی دارد.

کتابخانه عمومی اسلام آباد در هفته دولت افتتاح می گردد

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات کتابخانه های عمومی قریب به 60 مورد است، افزود: معتقدیم که کتابخانه باید یک مرکز پویا باشد و تنها یکی از خدمات آن فضای قرائت خانه و امانت دهی کتاب باشد که در این حوزه نیز اقداماتی انجام شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر طبق تفاهم نامه منعقد شده با سایر ادارات دوره های آموزشی متعددی در کتابخانه ها ارائه می گردد، اضافه نمود: نکته جالب این است که استقبال از این برنامه های جانبی بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه این کلاس ها ویژه گروه های سنی مختلف است، افزود: حتی بعضی از این دوره ها تسهیل کننده امر اشتغال برای مراجعین است چرا که به صورت آموزش دوره های فنی و حرفه ای برگزار می گردد.

رضاخانی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کتابخانه های عمومی ساخت کتابخانه در منطقه ها محروم برای بهره مندی بیشتر ساکنین این منطقه ها است، اضافه نمود: به همین دلیل کتابخانه عمومی اسلام آباد در مراحل پایانی ساخت واقع شده است و در هفته دولت افتتاح می گردد.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه در منطقه آسیب پذیر و محروم شهر زنجان قرار گرفته است، افزود: امیدواریم با افتتاح این کتابخانه شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این منطقه ها باشیم.

کتابخانه عمومی اسلام آباد در قالب سرای محله در زمینی به مساحت 370 متر مربع و با زیربنای 350 متر مربعی طراحی و به مرحله اجرا درآمده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتابخانه عمومی اسلام آباد در هفته دولت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه عمومی اسلام آباد در هفته دولت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید