نوکیا با ما خداحافظی نمی کند!

به گزارش وبلاگ اطلس وب، برند HMD در بیانیه ای مطبوعاتی ضمن تکذیب شایعه ها گفت که به تولید گوشی های نوکیا ادامه می دهد.

نوکیا با ما خداحافظی نمی کند!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ اطلس وب ، HMD Global برندی است که در سال های اخیر مشغول تولید گوشی نوکیا بوده است. این شرکت در بیانیه ای مطبوعاتی از ری برند گسترده خبر داد و گفت ازاین پس عبارت HMD مخفف Human Mobile Devices خواهد بود.

براساس گزارش زومیت، در هفته های اخیر، گفته می شد HMD می خواهد در سال 2024 صرفاً گوشی هایی با برند اختصاصی خودش عرضه کند تا سرانجام رسمی نوکیا در بازار موبایل رقم بخورد. بااین حال، بیانیه مطبوعاتی نو HMD به صراحت اعلام می کند دستگاه نمادین نوکیا در راه است. بدین ترتیب، فعلاً نوکیا از بازار موبایل خارج نمی شود. در بیانیه مطبوعاتی اچ ام دی، 14 بار به نام نوکیا اشاره شده است.

در بیانیه HMD، آمده است که امسال شاهد عرضه دستگاه هایی اورجینال با برند این شرکت خواهیم بود و تلاش برای تولید گوشی با برند نوکیا نیز ادامه خواهد یافت. HMD می خواهد دستگاه هایی بسازد که مقرون به صرفه، زیبا، خواستنی و تعمیرپذیر هستند.

تابستان امسال، HMD قرار است موبایلی را عرضه کند که مراحل موردنیاز برای تعمیر نمایشگرش به طرز چشمگیری کمتر از سایر گوشی ها خواهد بود. این شرکت سال گذشته میلادی گوشی نوکیا G22 را با تمرکز ویژه بر تعمیرپذیری عرضه کرد.

فعلاً اطلاعات دقیقی از مدل نو گوشی نوکیا نمی دانیم. قیمت گوشی نوکیا در سال های اخیر همواره در سطح منطقی بوده است؛ به همین دلیل، انتظار داریم قیمت گوشی نو این برند نیز مقرون به صرفه باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نوکیا با ما خداحافظی نمی کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا با ما خداحافظی نمی کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید