قزوین صاحب کتابخانه سیار شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قزوین، فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین، ضمن اشاره به اهمیت این اقدام اظهار کرد: کتابخانه های عمومی استان قزوین با هدف ارائه خدمات کتابخانه ای درتمامی منطقه ها استان به ویژه منطقه ها محروم و دورافتاده، راه اندازی کتابخانه سیار را در اولویت های خود قرار داده بود که با پیگیری های اجرا شده و حمایت های خوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی این مهم انجام شد.

قزوین صاحب کتابخانه سیار شد

وی در ادامه اظهار کرد: در این اقدام مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به وسیله سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین به منظور خرید و تجهیز خودرو کتابخانه سیار به این اداره کل تخصیص داده شد که طی آن از محل این اعتبار یک دستگاه خودرو کامیونت شش تن، خریداری شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر تجهیز این کتابخانه در دستور کار قرار گرفته و به زودی این کتابخانه آماده خدمات رسانی به مخاطبانی است که در محل سکونت خود از نعمت وجود امکانات فرهنگی محروم هستند.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه براساس استانداردها هر خودرو کتابخانه سیار حداقل به 10 و حداکثر به 30 منطقه فاقد کتابخانه خدمات رسانی خواهد نمود، در تلاشیم با اجرای برنامه های مفید و مؤثر و توزیع گسترده کتاب های خوب، منطقه ها محروم را تحت پوشش فعالیت های فرهنگی و کتابخانه ای قرار دهیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در سرانجام گفت: برنامه ریزی هایی برای افزایش تعداد کتابخانه های سیار استان قزوین داریم که امیدواریم با حمایت و همراهی مسئولان در این زمینه پیروز شویم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "قزوین صاحب کتابخانه سیار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قزوین صاحب کتابخانه سیار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید