ستاره والیبال آمریکا از تیم عبادی پور جدا شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، تیلور ساندر ملی پوش والیبال آمریکا دیگر به تیم والیبال اسکرا بازنگشت تا این باشگاه برای فسخ قرارداد با او اقدام کند.

ستاره والیبال آمریکا از تیم عبادی پور جدا شد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، تیلور ساندر ملی پوش آمریکایی اسکرا که یکی از ستاره های دنیا والیبال و این تیم لهستانی شناخته می گردد، علی رغم تمدید قرارداد به تمرینات این تیم باز نگشته است.

باشگاه اسکرا پس از تمدید قرارداد با یکی از برترین بازیکنان دنیا خاطرنشان کرد که ساندر در فصل آینده برای این باشگاه بازی می نماید اما با وجود تمدید قرارداد، این ستاره آمریکایی در تمرینات تیم اش حاضر نشد تا فرایند قانونی فسخ قرار داد شروع گردد.

باشگاه اسکرا اعلام نموده که این بازیکن 29 ساله پس از اتمام کارش با تیم ملی والیبال آمریکا در لیگ ملت ها و بازی های المپیک توکیو تمایلی به بازگشت به لهستان را نداشت. باشگاه اسکرا اظهار نموده که به ساندر مهلتی برای بازگشت به این تیم را داده اما درخواست ها و یادآوری های باشگاه به وسیله ستاره آمریکا نادیده گرفته شد.

در جدیدترین بیانیه باشگاه اسکرا آمده است که این تیم رویه قانونی را برای فسخ قرارداد با ساندر شروع نموده است و به زودی باشگاه نام جانشین این ستاره آمریکایی را اعلام می نماید که به احتمال زیاد دیک کوی خواهد بود.

لازم به ذکر است میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران در این فصل از رقابت ها برای اسکرا توپ خواهد زد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ستاره والیبال آمریکا از تیم عبادی پور جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره والیبال آمریکا از تیم عبادی پور جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید