اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی هانگژو با پرواز چارتر

به گزارش وبلاگ اطلس وب، بهره گیری از تسهیلات پرواز چارتر رویه ای است که کمیته ملی پارالمپیک طی سال های گذشته بعضا با استفاده از آن شرایط ویژه ای را برای اعزام کاروان خود به محل برگزاری بازی ها فراهم می کرد کمااینکه کاروان های ایران در بازی های پارالمپیک 2012 و بازی های پاراآسیایی 2018 به وسیله پروازچارتربه لندن و اندونزی اعزام شدند.

اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی هانگژو با پرواز چارتر

کمیته ملی المپیک تا به امروز پیشینه ای در این زمینه نداشته اما میخواهد در صورت فراهم بودن شرایط به خصوص از حیث شیوع و گستردگی کرونا، از پرواز چارتر برای اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی استفاده کند.

البته به علت گستردگی ترکیب کاروان ایران در بازی های آسیایی و اعزام ورزشکاران در گروه های مختلف و بازه های زمانی متفاوت، امکان اعزام کلِ کاروان با پرواز چارتر وجود ندارد اما کوشش کمیته بر این است که به خاطر طولانی بودن سفر به چین، حداقل شرایط اعزام با پرواز چارتر را برای بخشی از کاروان ایران مهیا کند.

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی طی روزهای 19 شهریورماه تا 3 مهرماه سال آینده به میزبانی هانگژو چین و در 40 رشته برگزار می گردد.

دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش های صعودی، کبدی، اسکیت، تیر وکمان، فوتبال، هندبال، شنا شیرجه واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه سواری، شطرنج، بازیهای الکترونیک، سپک تاکرا، تنیس روی میز، اسکواش (بانوان)، بدمینتون، تنیس (بانوان)، سه گانه و سوارکاری 31 رشته ای هستند که اعزام شان به بازی های آسیایی تصویب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی هانگژو با پرواز چارتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی هانگژو با پرواز چارتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید