سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار آمد

به گزارش وبلاگ اطلس وب، رامک خودرو به تازگی تحویل سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر را به حواله داران شروع نموده است. از طرفی دیگر، در بازار آزاد نیز هم اکنون این خرید و فروش می گردد. این خودرو در بازار آزاد 1 میلیارد و 250 تا 1 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار آمد

قدرت به نسبت کم 128 اسب بخاری ازجمله نقاط ضعف نسخه استاندارد سانگ یانگ تیوولی محسوب می شد. سانگ یانگ برای این نسخه یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ در نظر گرفته که قادر است تا قدرت 161 تا 163 اسب بخار را به همراه گشتاور 280 نیوتن متر به فراوری برساند. گفتنی است که وظیفه انتقال قدرت این موتور به چرخ های جلو برعهده یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین است.

جلو آمپر سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر مسطح و یک دست شده است. بعلاوه به صورت پیش فرض، نوشتار فارسی بر روی کامپیوتر سفر آن دیده می گردد. از سویی تنظیمات حالت رانندگی هم پایین دکمه های سیستم تهویه قرار گرفته است.

بعلاوه گرمکن جایگاه های جلو دکمه هایی در محدوده سیستم تهویه دارد و در 3 حالت تنظیم می گردد. طرح پنل دسته دنده و نوع نمایشگر هم مانند نمونه های دیگر تیوولی است که با مدل 1399 روانه بازار شده است. تنظیمات سیستم کنترل پایداری، سنسور پارک، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و تنظیم زاویه چراغ در پنلی تازه در قسمت چپ داشبورد نصب شده و دکمه های تنظیم نور کابین هم به این بخش آمده است.

آگهی های خرید و فروش سانگ یانگ تیوولی

***

شما می توانید تازه ترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ اطلس وب مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید